irdropper | ایردراپ
4.25K subscribers
2.78K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
irdropper | ایردراپ
Video
#haha

اپدیت -

تسک های کد دار هاها ولت

میرید قسمت Setting و بعد قسمت Promo codes

بعد کد زیر رو بزنید

karma_kickstart_1
1
#Jumper

💎 دریافت 19 وایلت لیست پروژه Monadverse توسط Jumper

✔️ برای شرکت باید لول 5 به بالای جامپر داشته باشید

🔗 لینک شرکت در قرعه کشی

✔️ برای شرکت حتما باید عضو دیسکورد پروژه باشید و داخل گلکسی یوزنیم خودتون رو ثبت کنید ( لینک دیسکورد )
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
#linea

📌آخرین وضعیت Sybilهای Linea مشخص شد!
حتماً چک کنید تا ببینید آیا به عنوان Sybil شناسایی شده‌اید یا نه.
https://poh.linea.build/
Soneium x CoNFT

شبکه رو طبق شکل بذارید روی Soneium و NFT رو مینت کنید

Link:
https://conft.app/?ref=jtxX7w63-A30DZle5m45PA

حدود 1.3 دلار قیمتشه
این دوتارو قبلا زدیم چک کنید ببینید برنده شدید؟
https://quest.intract.io/quest/67653677b4c9cfdac8710e8b?utm_source=twitter_ic_unclaimedbase&utm_medium=twitter_ic_unclaimedbase&utm_campaign=twitter_ic_unclaimedbase&utm_id=twitter_ic_unclaimedbase

https://quest.intract.io/quest/676544aab4c9cfdac8715351?utm_source=twitter_ic_unclaimed&utm_medium=twitter_ic_unclaimed&utm_campaign=twitter_ic_unclaimed&utm_id=twitter_ic_unclaimed

اگر بردید اول باید کلیم رو بزنید میرید به یه هوش مصنوعی اونجا ولت ثبت نام کنید بعد برگردید توی intract مجدد روی کلیم بزنید
#ink
هفته دوم آکادمی ink
https://guild.xyz/inkonchain/the-academy

این هفته مربوط nft
Master how to launch an NFT and set yourself up for glory.

منبع :
https://x.com/inkonchain/status/1891579953122087202
👍1
ولتای Abstract خالی شده 😐
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#antcore

اپدیت - تسک های جدید + گرفتن رول Antcore Scout

https://portal.antcore.xyz/?ref_id=9653

طبق ویدیو عمل کنید

روی شبکه Aptos اگر شروع نکردید الانم میتونید
irdropper | ایردراپ
ولتای Abstract خالی شده 😐
هکر گفته به خاطر اینکه ایردراپ ندادید 😁 راسته؟
بزنه پخش کنه بین کاربرا چه حالی میده. رابین هود باشه داداشی😂
👍5
#O3layer #o3 NEW

پروژه O3 Layer

Bitcoin modular L3

لایه سوم ماژولار بیتکوین

لایه O3 یک پروتکل لایه مدولار 3 (L3) در بیت کوین است ، با استفاده از فناوری پشت Arbitrum و به عنوان لایه در دسترس بودن داده ها (DA) استفاده می کند. همچنین "پل دارایی رمزنگاری" ، پروتکل طراحی شده برای تهیه یک پل ایمن ، سریع و غیرمتمرکز بین دارایی های موجود در بلاکچین های مختلف را ارائه می دهد. این پل انتقال دارایی و قابلیت تعامل بلاکچین را از طریق قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز تقویت می کند.


فاست:

https://t.me/O3faucet_bot

سایت بریج:

https://app.testnet.o3layer.com/

روزی یکبار رفت و برگشت توکن تستی o3 بین اربیتروم سپولیا و o3

قیمت توکن o3:

https://www.coingecko.com/en/coins/o3
👍1
@AltiusLabs just raised $11M from top tier VCs like Pantera Capital, Archetype etc.

Join their discord and claim early bird role : http://discord.gg/altiuslabs

جوین دیسکورد بشید روی ارلی رو بگیرید
به خاطر شلوغی رباتش مشکل داره چند بار تلاش کنید
👍1
این starpower رو مدت ها قبل معرفی کرده بودیم

https://t.me/getbitcofree/8274

یه قسمت اضافه کرده با توییت روزانه میتونید پوینت بگیرید، این پروژه رو اکانت رسمی سولانا پروموت کرده از دستش ندید
👍1
irdropper | ایردراپ
این Nexus رو تازه امروز دارن میگن نمیدونم چرا این پستش توی کانال مدت ها قبل 🤔 https://t.me/getbitcofree/7842 به هر حال الان رفته روی تست نت (قبلا روی Devnet بود که انجام دادیم) فقط اینجا هم ایمیل ثبت کنید https://nexus.xyz/ توی خود سایت هم پایین سمت چپ…
#NEXUS

مرحله جدید اجرای نود Nexus شروع شده، کافیه یه تب باز کنید توی مرورگر و با ولت لاگین کنید و استارت کنید، تحت وب هست
Just start https://app.nexus.xyz

‼️با ایمیل لاگین کنید، بعد بالا سمت راست روی پروفایلتون کلیک کنید ولتتون رو لینک کنید (با ولت لاگین کنید ماین نمیکنه نمیدونم باگه یا چی)

📱اگر به دسکتاپ دسترسی ندارید میتونید توی موبایل از مرورگر Mises استفاده کنید که از افزونه های گوگل کروم دسکتاپ پشتیبانی می کنه کاملا امن و تست شده 👍
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
irdropper | ایردراپ
#NEXUS مرحله جدید اجرای نود Nexus شروع شده، کافیه یه تب باز کنید توی مرورگر و با ولت لاگین کنید و استارت کنید، تحت وب هست Just start https://app.nexus.xyz ‼️با ایمیل لاگین کنید، بعد بالا سمت راست روی پروفایلتون کلیک کنید ولتتون رو لینک کنید (با ولت لاگین…
دوستانی که با ما بودن اینو از Devnet داریم میزنیم تا الان که فاز 2 تست نت هست. سعی کنید از ایمیل جدید استفاده نکنید و با همون ایمیلی که توی مراحل قبلی شرکت کردید الان هم شرکت کنید.