irdropper | ایردراپ
4.24K subscribers
2.78K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
Calling all Odyssey Badge Holders!

اگر توی تست نت Story Protocol شرکت کردید این بج رو حتما بگیرید، برای ولتایی هست که در طول تست نت بج هارو گرفتن

https://claim.story.foundation

روی Check بزنید اگر شامل بودید روی sign up میزنید و نیاز به کار دیگه ای نداره، موقع مین نت خودشون براتون واریز میکنن.

❗️حواستون باشه چون سایت شلوغه ممکنه sign up رو میزنید بنویسه کامل نشده، باید مجدد تلاش کنید تا تاییدیه رو بهتون بده

🗓 تا ۳ فوریه مهلت دارید

منبع:
https://x.com/StoryProtocol/status/1883922768556970095
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
⬛️ mygate این myget هم مثل nodepay و grass پوینت فارم میکنه به تازگی شروع شده اکستنشن کروم نصب کنید و با یک ایمیل جوین بشید https://app.mygate.network/login?code=AM7o6W رفت تو لیست
توکنومیک Mygate هم اومد اگر شروع نکردید ازین پست

https://t.me/irdropper/926

اگرم شروع کردید از منوی Reward تسکای سوشالم اضافه کرده فراموش نکنید

❗️از منوی setting داشبورد mygate ولت سولانا وصل کنید و با دادن فی حدود ۱.۵ دلار وریفایش کنید

تو لیست نودامون هست
👍2
ایردراپ IDRIS رو کلیم کنید روی شبکه Base

Claim $IDRISS Airdrop : https://idriss.xyz/claim

- CA: 0x000096630066820566162c94874a776532705231 (Base)

دو حالت دارید یا 50% رو الان بگیرید
یا 100% رو 6 جولای (6 ماه دیگه تقریبا)

کرایتریای واجد شرایط شدن : https://l2l.li/QgJQCUb

اگر باید شامل می شدید ولی نشدید این فرم رو پر کنید: https://l2l.li/zdpVwae

الان میگیرید یا صبر میکنید؟
irdropper | ایردراپ
وایت لیست کالکشن SIMemes روی #Movement https://l2l.li/JkOwZOy فرم رو پر کنید، آدرس مین نت Movement از ولت Razor یا Nightly رو بدید #NFT
#movement

اپدیت

کلیم موومنت روی شبکه ی اتریوم باز شده  دوباره و تا ۴ فوریه وقت داره

البته شما میتونید انتخاب کنید که روی شبکه ی خود موومنت که احتمالا تو همون فوریه هستش ‌با ۲۵ درصد بونوس کلیم کنید

https://claims.movementnetwork.xyz/

فرم ثبت نام اولیه رو هم اگه کسایی از دست دادن برای دریافت ایردارپ الان باز شده

https://claims.movementnetwork.xyz/register

این فرم تا ۱۱ فوریه بازه