irdropper | ایردراپ
4.24K subscribers
2.78K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
#Abstract
خوب Abstract رفت روی مین نت میتونید مقداری ETH روش بریج بزنید طی روزای آینده NFT های زیادی روش لانچ خواهد شد و آماده باشید

از طریق اسکپلوررش (پایین‌ترین قسمت سمت چپ) می‌تونین شبکه مین‌نت ابسترکت رو اد کنید به ولت‌تون

1.بریج رسمی که فقط از مین نت اتریوم ساپورت میکنه
https://portal.mainnet.abs.xyz/bridge/

2. سایت relay.link هم بارها معرفی شده بریج فوق العاده خوبیه که فکر کنم جای jumper رو خواهد گرفت چون خیلی آپدیت شده داره پیش میره
https://tinyurl.com/5bjckda2
👍1
Calling all Odyssey Badge Holders!

اگر توی تست نت Story Protocol شرکت کردید این بج رو حتما بگیرید، برای ولتایی هست که در طول تست نت بج هارو گرفتن

https://claim.story.foundation

روی Check بزنید اگر شامل بودید روی sign up میزنید و نیاز به کار دیگه ای نداره، موقع مین نت خودشون براتون واریز میکنن.

❗️حواستون باشه چون سایت شلوغه ممکنه sign up رو میزنید بنویسه کامل نشده، باید مجدد تلاش کنید تا تاییدیه رو بهتون بده

🗓 تا ۳ فوریه مهلت دارید

منبع:
https://x.com/StoryProtocol/status/1883922768556970095
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
⬛️ mygate این myget هم مثل nodepay و grass پوینت فارم میکنه به تازگی شروع شده اکستنشن کروم نصب کنید و با یک ایمیل جوین بشید https://app.mygate.network/login?code=AM7o6W رفت تو لیست
توکنومیک Mygate هم اومد اگر شروع نکردید ازین پست

https://t.me/irdropper/926

اگرم شروع کردید از منوی Reward تسکای سوشالم اضافه کرده فراموش نکنید

❗️از منوی setting داشبورد mygate ولت سولانا وصل کنید و با دادن فی حدود ۱.۵ دلار وریفایش کنید

تو لیست نودامون هست
👍2
ایردراپ IDRIS رو کلیم کنید روی شبکه Base

Claim $IDRISS Airdrop : https://idriss.xyz/claim

- CA: 0x000096630066820566162c94874a776532705231 (Base)

دو حالت دارید یا 50% رو الان بگیرید
یا 100% رو 6 جولای (6 ماه دیگه تقریبا)

کرایتریای واجد شرایط شدن : https://l2l.li/QgJQCUb

اگر باید شامل می شدید ولی نشدید این فرم رو پر کنید: https://l2l.li/zdpVwae

الان میگیرید یا صبر میکنید؟
irdropper | ایردراپ
وایت لیست کالکشن SIMemes روی #Movement https://l2l.li/JkOwZOy فرم رو پر کنید، آدرس مین نت Movement از ولت Razor یا Nightly رو بدید #NFT
#movement

اپدیت

کلیم موومنت روی شبکه ی اتریوم باز شده  دوباره و تا ۴ فوریه وقت داره

البته شما میتونید انتخاب کنید که روی شبکه ی خود موومنت که احتمالا تو همون فوریه هستش ‌با ۲۵ درصد بونوس کلیم کنید

https://claims.movementnetwork.xyz/

فرم ثبت نام اولیه رو هم اگه کسایی از دست دادن برای دریافت ایردارپ الان باز شده

https://claims.movementnetwork.xyz/register

این فرم تا ۱۱ فوریه بازه