irdropper | ایردراپ
4.24K subscribers
2.78K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
🟨 babylon
رفتم لینک زیر
https://bling.babylonlabs.io/
طوری که دوست داشتم اژدها رو لباس تن اش کردم
آیدی دیسکورد رو زدم
اتومات رول میدن و در قرعه کشی شرکت داده میشیم.
👍2
Vlayer Waitlist (EVM)

Link:
http://accounts.vlayer.xyz/waitlist

یه ایمیل فقط بدید

قبلا هم تسکاشو زده بودم
https://t.me/irdropper/452
👍1
irdropper | ایردراپ
این اطلاعیه LSP Finance زده گفته حداقل 50 MANTA استیک کنیم تا 13 ژانویه خارج نکنیم 1000 جم برای فصل 2 ایردراپش میده که میتونه جذاب باشه، خودم فصل 1 رو نزدم اما ورود کردم، میشه حدود 40 دلار با قیمت فعلی Mantra ولی ریسک به ریواردش میتونه جالب باشه شما خودتون…
#LSP
اپدیت

کمپین LSP Ambassador

با رفتن به قسمت Engage دیسکورد LSP

https://discord.gg/lspfinance

و زدن دکمه شماره ۲ طبق تصویر

میتونید امتیاز کلی خودتونو برای دریافت رول های
Legends > Ascenders > Strivers > Initiates.
بررسی کنید

طبق تصویر آخر برای رول اول که کافی بود طبق پست های قبلی فقط مشخصات خودتونو ارسال کنید
برای رول های بعدی به ترتیب ۳۰ و ۹۰ و ۲۰۰ امتیاز نیاز دارید
اگه امتیازشو داشتید رول رو از لینک زیر کلیم کنید

https://app.galxe.com/quest/lsp/GCdY6totPq
Join Atlas campaign and mint Inkchain - week 1 NFT

https://app.galxe.com/quest/BKjJijgCnuMZU4Hrb557q3/GCy3ptp2tG

با زدن این تسک گلکسی برای 3 تا پروژه فعالیت کردید، ink و خود Atlas و از همه مهمتر Hyperlane که ایردراپ عجیبی خواهد داد.

روی خود پلتفورم Atlas قسمت Rewards یه سری تسک روزانه داره که خودم به خاطر فعالیت روی Hyperlane میزنم حالا خودشم قطعا پاداشی خواهد داشت ولی شاید خیلی نشه روش حساب کرد، دوست داشتید میتونید فعالیت کنید روی اونم
https://atlasprotocol.io/dashboard
👍1
جهت تعامل و فعالیت بر روی شبکه Unichain میتونید مینت کنید
https://morkie.xyz/alien

🛑تسک ها رو کلیک کنید اوکی میده و حتما نیازی به انجامش نیست

منبع :
https://x.com/_morkie/status/1883803219375309300

#unichain
👍1
20 میلیون دیگه جذب سرمایه داشته Humanity
تست نت بدون هزینه، تسکای زیادی پیش رو هست و فعلا فقط کلیم روزانه هست

https://t.me/getbitcofree/7924
👍3
تسکای Zealy برای Nubit رو هم بزنید

https://zealy.io/cw/nubit/invite/XyLu7-Z7V0nnhB-lNYQRQ

بعضا تسکای زیلی سهم جدا داره برای Quai دیدید که کلا سهم مجزایی داشت پس سعی کنید حداقل تسکای سوشالش رو بزنید

برای این پروژه هم چندین پست رفتیم اینم پست اولش
https://t.me/getbitcofree/6753
#Abstract
خوب Abstract رفت روی مین نت میتونید مقداری ETH روش بریج بزنید طی روزای آینده NFT های زیادی روش لانچ خواهد شد و آماده باشید

از طریق اسکپلوررش (پایین‌ترین قسمت سمت چپ) می‌تونین شبکه مین‌نت ابسترکت رو اد کنید به ولت‌تون

1.بریج رسمی که فقط از مین نت اتریوم ساپورت میکنه
https://portal.mainnet.abs.xyz/bridge/

2. سایت relay.link هم بارها معرفی شده بریج فوق العاده خوبیه که فکر کنم جای jumper رو خواهد گرفت چون خیلی آپدیت شده داره پیش میره
https://tinyurl.com/5bjckda2
👍1
Calling all Odyssey Badge Holders!

اگر توی تست نت Story Protocol شرکت کردید این بج رو حتما بگیرید، برای ولتایی هست که در طول تست نت بج هارو گرفتن

https://claim.story.foundation

روی Check بزنید اگر شامل بودید روی sign up میزنید و نیاز به کار دیگه ای نداره، موقع مین نت خودشون براتون واریز میکنن.

❗️حواستون باشه چون سایت شلوغه ممکنه sign up رو میزنید بنویسه کامل نشده، باید مجدد تلاش کنید تا تاییدیه رو بهتون بده

🗓 تا ۳ فوریه مهلت دارید

منبع:
https://x.com/StoryProtocol/status/1883922768556970095
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
⬛️ mygate این myget هم مثل nodepay و grass پوینت فارم میکنه به تازگی شروع شده اکستنشن کروم نصب کنید و با یک ایمیل جوین بشید https://app.mygate.network/login?code=AM7o6W رفت تو لیست
توکنومیک Mygate هم اومد اگر شروع نکردید ازین پست

https://t.me/irdropper/926

اگرم شروع کردید از منوی Reward تسکای سوشالم اضافه کرده فراموش نکنید

❗️از منوی setting داشبورد mygate ولت سولانا وصل کنید و با دادن فی حدود ۱.۵ دلار وریفایش کنید

تو لیست نودامون هست
👍2
ایردراپ IDRIS رو کلیم کنید روی شبکه Base

Claim $IDRISS Airdrop : https://idriss.xyz/claim

- CA: 0x000096630066820566162c94874a776532705231 (Base)

دو حالت دارید یا 50% رو الان بگیرید
یا 100% رو 6 جولای (6 ماه دیگه تقریبا)

کرایتریای واجد شرایط شدن : https://l2l.li/QgJQCUb

اگر باید شامل می شدید ولی نشدید این فرم رو پر کنید: https://l2l.li/zdpVwae

الان میگیرید یا صبر میکنید؟