irdropper | ایردراپ
Fraction AI Testnet (SEPOLIA) Reward: Potential #تست_نت Fraction AI با 6 میلیون جذب سرمایه تا اینجا Link: https://dapp.fractionai.xyz?referral=F77AA382 ➖ با ولت EVM ثبت نام کنید ➖ به قسمت "Dashboard" برید ➖ روی "+ Create New Agent" کلیک کنید ➖ یه توضیحاتی…
👆👆
روزی 2 تا Join spce سهمیه دارید از دست ندید پروژه خوبیه و تست نتم هست بدون هزینه اگر خواستید خوب روش وقت بذارید با 0.001ETH میتونید 16 تا ETH Spolia بگیرید سایتاشم معرفی شده توی پست ریپلای شده و مقدار زیادی توی دفعات وارد کنید یواش یواش
روزی 2 تا Join spce سهمیه دارید از دست ندید پروژه خوبیه و تست نتم هست بدون هزینه اگر خواستید خوب روش وقت بذارید با 0.001ETH میتونید 16 تا ETH Spolia بگیرید سایتاشم معرفی شده توی پست ریپلای شده و مقدار زیادی توی دفعات وارد کنید یواش یواش
irdropper | ایردراپ
بات تلگرامی Utonic که یک پروژه ری استیکینگ روی شبکه TON مثل Eigenlayer مثلا. میتونید استارت کنید و Ton استیک و ری استیک هم کنید. چون پروژه یوتیلیتی داره میزنمش t.me/utonic_bot/miniapp?startapp=27341580
اگر TON هاتون رو از Duckchain گرفتید بهترین جا میتونه همون uTON باشه البته اگر میخواید از اکوسیستم TON خارجش نکنید ری استیک کنید
https://t.me/irdropper/372
https://t.me/irdropper/372
Telegram
irdropper | ایردراپ
بات تلگرامی Utonic که یک پروژه ری استیکینگ روی شبکه TON مثل Eigenlayer مثلا. میتونید استارت کنید و Ton استیک و ری استیک هم کنید. چون پروژه یوتیلیتی داره میزنمش
t.me/utonic_bot/miniapp?startapp=27341580
t.me/utonic_bot/miniapp?startapp=27341580
irdropper | ایردراپ
#update تسک جدید PAWS 5 تا انگشتتون رو اینجوری بذارید روی صفحه کلیم باز میشه
و PAWS تمام نشو 😐 باز تسک جدید گذاشته و گفته هدفمون اینه کاربرایی که زیر ۳۰۰ کان برسن بالای ۳۰۰ کا طفلی خیلی به فکر کاربراس مدیونید فکر کنید برای این همکاری ها پول می گیره 😏
👍2
این nft رو دوست داشتید یکساعت دیگه تو public بگیرید
رو آربیتروم هست
https://www.kingdomly.app/t99?group=0
رو آربیتروم هست
https://www.kingdomly.app/t99?group=0
www.kingdomly.app
T99 - Collection | Kingdomly Mint
T-99 is a all about fun ,using the power of memes and art to bring people together. It’s a skem on a fake chain .
#Kraken #ink
💎 آپدیت INK
✔️ برای فعالیت روی شبکه INK میتونید تسک های لایر3 رو انجام بدین و با کانترکت های مختلف تعامل کنید 🖥 ( کاملا اختیاری هست )
🌱 اگه روش فعال هستین حتما GM های روزانش رو هم بزنید (رسمی هست این )
🔗 لینک تسک اول
🔗 لینک تسک دوم
🔗 لینک تسک سوم
🔗 لینک تسک چهارم
✔️ بریج رسمی پروژه هم راندازی شده اگه داراریی روی شبکه اش ندارید میتونید از بریج رسمی خودش استفاده کنید
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🟨 babylon
رفتم لینک زیر
https://bling.babylonlabs.io/
طوری که دوست داشتم اژدها رو لباس تن اش کردم
آیدی دیسکورد رو زدم
اتومات رول میدن و در قرعه کشی شرکت داده میشیم.
رفتم لینک زیر
https://bling.babylonlabs.io/
طوری که دوست داشتم اژدها رو لباس تن اش کردم
آیدی دیسکورد رو زدم
اتومات رول میدن و در قرعه کشی شرکت داده میشیم.
👍2
Vlayer Waitlist (EVM)
Link:
http://accounts.vlayer.xyz/waitlist
یه ایمیل فقط بدید
قبلا هم تسکاشو زده بودم
https://t.me/irdropper/452
Link:
http://accounts.vlayer.xyz/waitlist
یه ایمیل فقط بدید
قبلا هم تسکاشو زده بودم
https://t.me/irdropper/452
👍1
irdropper | ایردراپ
این اطلاعیه LSP Finance زده گفته حداقل 50 MANTA استیک کنیم تا 13 ژانویه خارج نکنیم 1000 جم برای فصل 2 ایردراپش میده که میتونه جذاب باشه، خودم فصل 1 رو نزدم اما ورود کردم، میشه حدود 40 دلار با قیمت فعلی Mantra ولی ریسک به ریواردش میتونه جالب باشه شما خودتون…
#LSP
اپدیت
کمپین LSP Ambassador
با رفتن به قسمت Engage دیسکورد LSP
https://discord.gg/lspfinance
و زدن دکمه شماره ۲ طبق تصویر
میتونید امتیاز کلی خودتونو برای دریافت رول های
Legends > Ascenders > Strivers > Initiates.
بررسی کنید
طبق تصویر آخر برای رول اول که کافی بود طبق پست های قبلی فقط مشخصات خودتونو ارسال کنید
برای رول های بعدی به ترتیب ۳۰ و ۹۰ و ۲۰۰ امتیاز نیاز دارید
اگه امتیازشو داشتید رول رو از لینک زیر کلیم کنید
https://app.galxe.com/quest/lsp/GCdY6totPq
اپدیت
کمپین LSP Ambassador
با رفتن به قسمت Engage دیسکورد LSP
https://discord.gg/lspfinance
و زدن دکمه شماره ۲ طبق تصویر
میتونید امتیاز کلی خودتونو برای دریافت رول های
Legends > Ascenders > Strivers > Initiates.
بررسی کنید
طبق تصویر آخر برای رول اول که کافی بود طبق پست های قبلی فقط مشخصات خودتونو ارسال کنید
برای رول های بعدی به ترتیب ۳۰ و ۹۰ و ۲۰۰ امتیاز نیاز دارید
اگه امتیازشو داشتید رول رو از لینک زیر کلیم کنید
https://app.galxe.com/quest/lsp/GCdY6totPq
Join Atlas campaign and mint Inkchain - week 1 NFT
https://app.galxe.com/quest/BKjJijgCnuMZU4Hrb557q3/GCy3ptp2tG
با زدن این تسک گلکسی برای 3 تا پروژه فعالیت کردید، ink و خود Atlas و از همه مهمتر Hyperlane که ایردراپ عجیبی خواهد داد.
روی خود پلتفورم Atlas قسمت Rewards یه سری تسک روزانه داره که خودم به خاطر فعالیت روی Hyperlane میزنم حالا خودشم قطعا پاداشی خواهد داشت ولی شاید خیلی نشه روش حساب کرد، دوست داشتید میتونید فعالیت کنید روی اونم
https://atlasprotocol.io/dashboard
https://app.galxe.com/quest/BKjJijgCnuMZU4Hrb557q3/GCy3ptp2tG
با زدن این تسک گلکسی برای 3 تا پروژه فعالیت کردید، ink و خود Atlas و از همه مهمتر Hyperlane که ایردراپ عجیبی خواهد داد.
روی خود پلتفورم Atlas قسمت Rewards یه سری تسک روزانه داره که خودم به خاطر فعالیت روی Hyperlane میزنم حالا خودشم قطعا پاداشی خواهد داشت ولی شاید خیلی نشه روش حساب کرد، دوست داشتید میتونید فعالیت کنید روی اونم
https://atlasprotocol.io/dashboard
👍1
جهت تعامل و فعالیت بر روی شبکه Unichain میتونید مینت کنید
https://morkie.xyz/alien
🛑تسک ها رو کلیک کنید اوکی میده و حتما نیازی به انجامش نیست
منبع :
https://x.com/_morkie/status/1883803219375309300
#unichain
https://morkie.xyz/alien
🛑تسک ها رو کلیک کنید اوکی میده و حتما نیازی به انجامش نیست
منبع :
https://x.com/_morkie/status/1883803219375309300
#unichain
👍1
20 میلیون دیگه جذب سرمایه داشته Humanity
تست نت بدون هزینه، تسکای زیادی پیش رو هست و فعلا فقط کلیم روزانه هست
https://t.me/getbitcofree/7924
تست نت بدون هزینه، تسکای زیادی پیش رو هست و فعلا فقط کلیم روزانه هست
https://t.me/getbitcofree/7924
👍3
تسکای Zealy برای Nubit رو هم بزنید
https://zealy.io/cw/nubit/invite/XyLu7-Z7V0nnhB-lNYQRQ
بعضا تسکای زیلی سهم جدا داره برای Quai دیدید که کلا سهم مجزایی داشت پس سعی کنید حداقل تسکای سوشالش رو بزنید
برای این پروژه هم چندین پست رفتیم اینم پست اولش
https://t.me/getbitcofree/6753
https://zealy.io/cw/nubit/invite/XyLu7-Z7V0nnhB-lNYQRQ
بعضا تسکای زیلی سهم جدا داره برای Quai دیدید که کلا سهم مجزایی داشت پس سعی کنید حداقل تسکای سوشالش رو بزنید
برای این پروژه هم چندین پست رفتیم اینم پست اولش
https://t.me/getbitcofree/6753
Zealy
Join Nubit
Nubit is building the Trustless World Computer for Bitcoin, enabling open scaling through Bitcoin-native technology. Nubit lets developers build any native application, onboarding the world to Bitcoin. Backed by Polychain.
irdropper | ایردراپ
اگر network3 رو شرکت کردید کلیم کنید، https://claim.network3.ai/ همون ولتی که وصل کردید رو متصل کنید، روی 3 تا شبکه Ethereum و IoTX و Solana هستش. شما کلیم رو میزنید خودش براتون واریز میکنه
🟩 network3
اگر کلیم کردید ولی براتون واریز نشده این فرم رو پر کنید
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSetqq3lEEirR8Cr5OO7GZon1CKkH2_GI54zaxsnYXhOc_O9-Q/viewform
اگر کلیم کردید ولی براتون واریز نشده این فرم رو پر کنید
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSetqq3lEEirR8Cr5OO7GZon1CKkH2_GI54zaxsnYXhOc_O9-Q/viewform
Google Docs
Network3 Airdrop address Supplement
👍1
irdropper | ایردراپ
تسک Wallet connect روی Layer3 https://app.layer3.xyz/quests/introduction-to-walletconnect جواب کوییز B D B C D
تسک Wallet connect در Layer3
ریوارد 250 هزار توکن wallet connect
هر توکن حدود 1.8 دلار هست
لینک تسک اول و جواب کوییز
BDBCD
لینک تسک دوم و جواب کوییز
BBCC
ریوارد 250 هزار توکن wallet connect
هر توکن حدود 1.8 دلار هست
لینک تسک اول و جواب کوییز
BDBCD
لینک تسک دوم و جواب کوییز
BBCC
Layer3
Introduction to WalletConnect - Layer3
Learn to securely connect your crypto wallet to decentralized applications using WalletConnect.
👍3
#Abstract
خوب Abstract رفت روی مین نت میتونید مقداری ETH روش بریج بزنید طی روزای آینده NFT های زیادی روش لانچ خواهد شد و آماده باشید
از طریق اسکپلوررش (پایینترین قسمت سمت چپ) میتونین شبکه میننت ابسترکت رو اد کنید به ولتتون
1.بریج رسمی که فقط از مین نت اتریوم ساپورت میکنه
https://portal.mainnet.abs.xyz/bridge/
2. سایت relay.link هم بارها معرفی شده بریج فوق العاده خوبیه که فکر کنم جای jumper رو خواهد گرفت چون خیلی آپدیت شده داره پیش میره
https://tinyurl.com/5bjckda2
خوب Abstract رفت روی مین نت میتونید مقداری ETH روش بریج بزنید طی روزای آینده NFT های زیادی روش لانچ خواهد شد و آماده باشید
از طریق اسکپلوررش (پایینترین قسمت سمت چپ) میتونین شبکه میننت ابسترکت رو اد کنید به ولتتون
1.بریج رسمی که فقط از مین نت اتریوم ساپورت میکنه
https://portal.mainnet.abs.xyz/bridge/
2. سایت relay.link هم بارها معرفی شده بریج فوق العاده خوبیه که فکر کنم جای jumper رو خواهد گرفت چون خیلی آپدیت شده داره پیش میره
https://tinyurl.com/5bjckda2
Abstract Bridge | Transfer funds between Abstract and Ethereum
With the Abstract Bridge you can easily deposit tokens to Abstract. Enjoy faster, cheaper and more efficient transactions with the future proof zkEVM scaling Ethereum's security and values.
👍1