irdropper | ایردراپ
4.24K subscribers
2.78K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
🟨  zora nft
این nft از yogin رو دوست داشتید مینت کنید.

لینک مینت
irdropper | ایردراپ
Fraction AI Testnet (SEPOLIA) Reward: Potential #تست_نت Fraction AI با 6 میلیون جذب سرمایه تا اینجا Link: https://dapp.fractionai.xyz?referral=F77AA382 با ولت EVM ثبت نام کنید به قسمت "Dashboard" برید روی "+ Create New Agent" کلیک کنید یه توضیحاتی…
👆👆
روزی 2 تا Join spce سهمیه دارید از دست ندید پروژه خوبیه و تست نتم هست بدون هزینه اگر خواستید خوب روش وقت بذارید با 0.001ETH میتونید 16 تا ETH Spolia بگیرید سایتاشم معرفی شده توی پست ریپلای شده و مقدار زیادی توی دفعات وارد کنید یواش یواش
🟩 abstract
اگر محتوایی برای abstract ایجاد کردید میتونید فرم پر کنید

https://creators.abs.xyz/apply
irdropper | ایردراپ
#update تسک جدید PAWS 5 تا انگشتتون رو اینجوری بذارید روی صفحه کلیم باز میشه
و PAWS تمام نشو 😐 باز تسک جدید گذاشته و گفته هدفمون اینه کاربرایی که زیر ۳۰۰ کان برسن بالای ۳۰۰ کا طفلی خیلی به فکر کاربراس مدیونید فکر کنید برای این همکاری ها پول می گیره 😏
👍2
#Blockpad #waitlist

💰 ریواردش ۱۰٪ کل ساپلای

ازینجا ورود میکنیم:

🔗 لینک

پیج توییتر رو فالو میکنیم
پستش رو لایک و ریتویت میزنیم
اطلاعات رو ثبت میکنیم (آیدی توییتر با @)
آدرس Ton میخواد
تمام
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
#Kraken #ink

💎آپدیت INK

✔️برای فعالیت روی شبکه INK میتونید تسک های لایر3 رو انجام بدین و با کانترکت های مختلف تعامل کنید 🖥 ( کاملا اختیاری هست )

🌱اگه روش فعال هستین حتما GM های روزانش رو هم بزنید (رسمی هست این )

🔗 لینک تسک اول
🔗لینک تسک دوم
🔗لینک تسک سوم
🔗لینک تسک چهارم


✔️بریج رسمی پروژه هم راندازی شده اگه داراریی روی شبکه اش ندارید میتونید از بریج رسمی خودش استفاده کنید
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🟨 babylon
رفتم لینک زیر
https://bling.babylonlabs.io/
طوری که دوست داشتم اژدها رو لباس تن اش کردم
آیدی دیسکورد رو زدم
اتومات رول میدن و در قرعه کشی شرکت داده میشیم.
👍2
Vlayer Waitlist (EVM)

Link:
http://accounts.vlayer.xyz/waitlist

یه ایمیل فقط بدید

قبلا هم تسکاشو زده بودم
https://t.me/irdropper/452
👍1
irdropper | ایردراپ
این اطلاعیه LSP Finance زده گفته حداقل 50 MANTA استیک کنیم تا 13 ژانویه خارج نکنیم 1000 جم برای فصل 2 ایردراپش میده که میتونه جذاب باشه، خودم فصل 1 رو نزدم اما ورود کردم، میشه حدود 40 دلار با قیمت فعلی Mantra ولی ریسک به ریواردش میتونه جالب باشه شما خودتون…
#LSP
اپدیت

کمپین LSP Ambassador

با رفتن به قسمت Engage دیسکورد LSP

https://discord.gg/lspfinance

و زدن دکمه شماره ۲ طبق تصویر

میتونید امتیاز کلی خودتونو برای دریافت رول های
Legends > Ascenders > Strivers > Initiates.
بررسی کنید

طبق تصویر آخر برای رول اول که کافی بود طبق پست های قبلی فقط مشخصات خودتونو ارسال کنید
برای رول های بعدی به ترتیب ۳۰ و ۹۰ و ۲۰۰ امتیاز نیاز دارید
اگه امتیازشو داشتید رول رو از لینک زیر کلیم کنید

https://app.galxe.com/quest/lsp/GCdY6totPq
Join Atlas campaign and mint Inkchain - week 1 NFT

https://app.galxe.com/quest/BKjJijgCnuMZU4Hrb557q3/GCy3ptp2tG

با زدن این تسک گلکسی برای 3 تا پروژه فعالیت کردید، ink و خود Atlas و از همه مهمتر Hyperlane که ایردراپ عجیبی خواهد داد.

روی خود پلتفورم Atlas قسمت Rewards یه سری تسک روزانه داره که خودم به خاطر فعالیت روی Hyperlane میزنم حالا خودشم قطعا پاداشی خواهد داشت ولی شاید خیلی نشه روش حساب کرد، دوست داشتید میتونید فعالیت کنید روی اونم
https://atlasprotocol.io/dashboard
👍1
جهت تعامل و فعالیت بر روی شبکه Unichain میتونید مینت کنید
https://morkie.xyz/alien

🛑تسک ها رو کلیک کنید اوکی میده و حتما نیازی به انجامش نیست

منبع :
https://x.com/_morkie/status/1883803219375309300

#unichain
👍1
20 میلیون دیگه جذب سرمایه داشته Humanity
تست نت بدون هزینه، تسکای زیادی پیش رو هست و فعلا فقط کلیم روزانه هست

https://t.me/getbitcofree/7924
👍3
تسکای Zealy برای Nubit رو هم بزنید

https://zealy.io/cw/nubit/invite/XyLu7-Z7V0nnhB-lNYQRQ

بعضا تسکای زیلی سهم جدا داره برای Quai دیدید که کلا سهم مجزایی داشت پس سعی کنید حداقل تسکای سوشالش رو بزنید

برای این پروژه هم چندین پست رفتیم اینم پست اولش
https://t.me/getbitcofree/6753
#Abstract
خوب Abstract رفت روی مین نت میتونید مقداری ETH روش بریج بزنید طی روزای آینده NFT های زیادی روش لانچ خواهد شد و آماده باشید

از طریق اسکپلوررش (پایین‌ترین قسمت سمت چپ) می‌تونین شبکه مین‌نت ابسترکت رو اد کنید به ولت‌تون

1.بریج رسمی که فقط از مین نت اتریوم ساپورت میکنه
https://portal.mainnet.abs.xyz/bridge/

2. سایت relay.link هم بارها معرفی شده بریج فوق العاده خوبیه که فکر کنم جای jumper رو خواهد گرفت چون خیلی آپدیت شده داره پیش میره
https://tinyurl.com/5bjckda2
👍1