ایردراپ $ANALOG رو چک کنید
Link:
https://airdrop.analog.one/claim
پستاش
https://t.me/getbitcofree/6550
https://t.me/getbitcofree/6262
شبکش رو باید دستی وارد کیف پول کنید از تنظیمات ولت
توی گوشی از Novawallet و دسکتاپ Subwallet یا Talisman میتونید استفاده کنید
Link:
https://airdrop.analog.one/claim
پستاش
https://t.me/getbitcofree/6550
https://t.me/getbitcofree/6262
شبکش رو باید دستی وارد کیف پول کنید از تنظیمات ولت
wss://rpc.timechain.analog.oneتوی گوشی از Novawallet و دسکتاپ Subwallet یا Talisman میتونید استفاده کنید
#treat
جشن لیست شدن توکن تریت در صرافی بیتگت
توکن رایگان تریت اهدا میشه
مثل دفعه ی قبل فقط شناسه کاربری صرافی بیتگت احراز شده میخواد
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScNRXpQq1rfUjvrf7h-SK3Ff0s0iXHo5OEQOhEu9rKTatvZ3A/viewform
جشن لیست شدن توکن تریت در صرافی بیتگت
توکن رایگان تریت اهدا میشه
مثل دفعه ی قبل فقط شناسه کاربری صرافی بیتگت احراز شده میخواد
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScNRXpQq1rfUjvrf7h-SK3Ff0s0iXHo5OEQOhEu9rKTatvZ3A/viewform
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
خوب ایردراپ نمیگیرم چرا؟
دلایل زیادی داره ولی دوستانی که پیام میدن سوال میپرسن یکی از دلایلش مالتی زدن بدون تجربس، کسی که زیر 1 سال وارد این حوزه شده مالتی زدن براش ممنوعه 😐 اینجوری باید بگم؟ چون شما یدونه اکانتتم کامل نمیزنی چرا میری 10 تا اکانت میسازی؟ اون مال کسیه سال ها تجربه داره، برای هر 10 اکانتش گیتکوین پاسپورت داره، سابقه فعالیت ولتاش بالاس و از همه مهتر کار تمام وقتشه. همین میشه هر 10 تا اکانتتون اصلا واجد شرایط نمیشه چه برسه ایردراپ خوبم بخواید بگیرید.
این یکیش بود که دیدم زیاد میگن دوستان، شما سعی کنید حداقل یک اکانت اصلی داشته باشید و 100% پروژه رو باهاش بزنید یعنی تسکی نباشه نزده باشید، حالا تایم اضافه اوردید اکانتای دیگه رو هم کمتر بزنید حداقل یکیش رو شامل میشید ولی وقتی با 10 تا اکانت همه رو نصفه نیمه میزنید... حیفه دارید تایم میذارید درست بزنید لاقل.
موفق باشید
دلایل زیادی داره ولی دوستانی که پیام میدن سوال میپرسن یکی از دلایلش مالتی زدن بدون تجربس، کسی که زیر 1 سال وارد این حوزه شده مالتی زدن براش ممنوعه 😐 اینجوری باید بگم؟ چون شما یدونه اکانتتم کامل نمیزنی چرا میری 10 تا اکانت میسازی؟ اون مال کسیه سال ها تجربه داره، برای هر 10 اکانتش گیتکوین پاسپورت داره، سابقه فعالیت ولتاش بالاس و از همه مهتر کار تمام وقتشه. همین میشه هر 10 تا اکانتتون اصلا واجد شرایط نمیشه چه برسه ایردراپ خوبم بخواید بگیرید.
این یکیش بود که دیدم زیاد میگن دوستان، شما سعی کنید حداقل یک اکانت اصلی داشته باشید و 100% پروژه رو باهاش بزنید یعنی تسکی نباشه نزده باشید، حالا تایم اضافه اوردید اکانتای دیگه رو هم کمتر بزنید حداقل یکیش رو شامل میشید ولی وقتی با 10 تا اکانت همه رو نصفه نیمه میزنید... حیفه دارید تایم میذارید درست بزنید لاقل.
موفق باشید
👍6❤2
irdropper | ایردراپ
#update اگر در ایردراپ Crestal شرکت کردید چک کنید واجد دریافت NFT Nation Pass هستید؟✨ Link: https://opensea.io/collection/nation-pass-alpha/overview ▫️ساپلای 8,888 NFTs ▫️شبکه BASE ▫️تاریخ January 19 ساعت 1:30 بامداد به تایم ما منبع: https://twitte…
👆👆
3 ساعت دیگه حدودا مینتشه اگر میخواید بگیرید آلارمی چیزی بذارید
3 ساعت دیگه حدودا مینتشه اگر میخواید بگیرید آلارمی چیزی بذارید
irdropper | ایردراپ
ترامپ 12000 تا اتر خرید
به ملت شتکوین خودشو غالب میکنه خودش میره اتریوم میگیره. زیبا نیست؟! استفاده از جهل ملت؟!! 🧐
👌3
🟩 unite
فردا روز آخره
تسک zealy هم بزنید پوینت ها رو تکمیل کنید
اگر جوین نشدید از لینک زیر وارد بشید و کد دعوت رو وارد کنید
https://points.absinthe.network/unite
کد زیر وارد کنید
فردا روز آخره
تسک zealy هم بزنید پوینت ها رو تکمیل کنید
اگر جوین نشدید از لینک زیر وارد بشید و کد دعوت رو وارد کنید
https://points.absinthe.network/unite
کد زیر وارد کنید
c0d4bb3eرفتم چارت مونرو رو دیدم الان و یاد دوران جوانی افتادیم 😁 این ارزو ما با vps کرکی ماین میکردیم اون موقع 10 12 دلار بود، توی بایننس میفروختیم که اون موقع اصلا احراز هویت و این صحبتا نبود و بعد تترو می اوردیم توی صرافی ای به اسم بایننس ایران که نمیدونم الان هست یا نه تومن میکردم. کسی نبود بزنه پس کلمون بگه این بعدا انقدر میشه و اینگونه شد که کماکان داریم میدوییم توی این بازار😁
خواستم بگم دیدتون بلند مدت باشه نه روی هر چیزی ولی پروژه های بنیادی، از وقتی یادم میاد ریپل جاش اون بالاس و بایننس. پس صبر اکثر مواقع جواب میده اگر انتخابتون درست باشه
خواستم بگم دیدتون بلند مدت باشه نه روی هر چیزی ولی پروژه های بنیادی، از وقتی یادم میاد ریپل جاش اون بالاس و بایننس. پس صبر اکثر مواقع جواب میده اگر انتخابتون درست باشه
👍1
irdropper | ایردراپ
در حوالی میم کوینا … یکی از مشاورین ترامپ (Rayn Fournier)ساعاتی پیش توکن TiKtok رو در صفحه توییتر خودش معرفی کرد و این توکن در عرض یک ساعت به مارکت کپ ۸۰ میلیونی رسید و درجا ایشون راگش کرد رو سر ملت!😐
اون دوست عزیزی که میگه چرا میسوزی اینم عواقبش چون من روی تجربه میبینم که با یک حرکت چه بلایی سر یه صنعت به این عظمت اورد. شاید اگر بگم با اینکار بزرگترین ضربه رو به کریپتو زد امسال ترامپ بیراه نگفتم حالا در ادامه خواهید دید. رئیس جمهور کشور به این عظمت اخه چه مرگته مرد؟!!! بشین کارتو بکن دیگه 🤦♂️🤦♂️
👍4👎1
همین و کم داشتیم
ملانیا ، زن ترامپ هم توکن داد
در همین حین ارز خود ترامپ اومد پایین ( احتمالا که اون و بخرن)
سیرکه قشنگ...
https://x.com/MELANIATRUMP/status/1881087523847593995?t=0cJcFsSoi7fCienMTffYaA&s=19
ملانیا ، زن ترامپ هم توکن داد
در همین حین ارز خود ترامپ اومد پایین ( احتمالا که اون و بخرن)
سیرکه قشنگ...
https://x.com/MELANIATRUMP/status/1881087523847593995?t=0cJcFsSoi7fCienMTffYaA&s=19
💩1
irdropper | ایردراپ
همین و کم داشتیم ملانیا ، زن ترامپ هم توکن داد در همین حین ارز خود ترامپ اومد پایین ( احتمالا که اون و بخرن) سیرکه قشنگ... https://x.com/MELANIATRUMP/status/1881087523847593995?t=0cJcFsSoi7fCienMTffYaA&s=19
https://x.com/bubblemaps/status/1881094639765381586
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
irdropper | ایردراپ
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
#update اگر در ایردراپ Crestal شرکت کردید چک کنید واجد دریافت NFT Nation Pass هستید؟✨ Link: https://opensea.io/collection/nation-pass-alpha/overview ▫️ساپلای 8,888 NFTs ▫️شبکه BASE ▫️تاریخ January 19 ساعت 1:30 بامداد به تایم ما منبع: https://twitte…
👆👆
اگر وایت لیستید بگیرید روی شبکه Base
وایت لیست 0 الان (احتمالا برای خود تیم باشه)
وایت لیست 1 هم 10 دقیقه بعدش شروع میشه 1:40 به وقت ما
اگر وایت لیستید بگیرید روی شبکه Base
وایت لیست 0 الان (احتمالا برای خود تیم باشه)
وایت لیست 1 هم 10 دقیقه بعدش شروع میشه 1:40 به وقت ما
👍3
irdropper | ایردراپ
#update اگر در ایردراپ Crestal شرکت کردید چک کنید واجد دریافت NFT Nation Pass هستید؟✨ Link: https://opensea.io/collection/nation-pass-alpha/overview ▫️ساپلای 8,888 NFTs ▫️شبکه BASE ▫️تاریخ January 19 ساعت 1:30 بامداد به تایم ما منبع: https://twitte…
سایت شلوغه چندین بار تلاش کنید فلورش تا 0.2ETH هم رفت
irdropper | ایردراپ
سایت شلوغه چندین بار تلاش کنید فلورش تا 0.2ETH هم رفت
Sold out
امیدوارم گرفته باشید
امیدوارم گرفته باشید
irdropper | ایردراپ
وضعیت تتر روی شبکه سولانا 🤦♂️
مشکلش حل شده فعلا ولی عجیب بود، به نظرم اگر نقدینگیتون رو تتر نگه میدارید روی شبکه سولانا USDC کنید بهتر باشه باز خودتونم بررسی کنید، سر حواشی ای که برای تتر هم به وجود اومده کلا سعی کنید روی شبکه های دیگم فعلا تتر نگه ندارید تا تکلیف اون مشکل حقوقیش هم مشخص شه.
👍1
irdropper | ایردراپ
#Orbiter $OBT Checker Is Live🫠 https://orbiter.finance/en/airdrop اگر با بریج Orbiter کار کردید و امتیاز داشتید توش چک کنید. ۳ روز دیگه لیست میشه. - 20 ژانویه TGE هس. - توتال ساپلای 10 میلیارد OBT - ساپلای اولیه در گردش هم 28 درصد. - 40 درصد برای کامیونیتی…
Orbiter
الان میتونید $OBT خودتون رو برداشت کنید
Link:
https://orbiter.finance/en/airdrop
📍کانترکت توکن روی شبکه های مختلف:
BASE
0x514D8E8099286a13486Ef6C525C120f51C239B52
ETH
0x4af322Ff4A6f2858F6B51E546B9EC499654493C5
ARB
0x1CD9a56c8C2eA913c70319A44Da75e99255aa46f
الان میتونید $OBT خودتون رو برداشت کنید
Link:
https://orbiter.finance/en/airdrop
📍کانترکت توکن روی شبکه های مختلف:
BASE
0x514D8E8099286a13486Ef6C525C120f51C239B52
ETH
0x4af322Ff4A6f2858F6B51E546B9EC499654493C5
ARB
0x1CD9a56c8C2eA913c70319A44Da75e99255aa46f