🟦 linea
رول های هولد nft یا میم کوین ها رو بگیرید
https://guild.xyz/linea/memecoins-community
توصیم اینه اگر روش فعال بودید حتما حداقل یکی ازین NFT هارو داشته باشید مثل zksync نشه داشتن یه NFT یهو کرایتریا باشه چون دیگه میدونید سوپر فارمه این Linea و به هر نحوی میخوان واجدین شرایط رو کم کنن. بازم خود دانید پس DYOR
این کالکشنش از همه ارزونتره با 2 3 دلار کار جمع میشه
https://element.market/assets/linea/0xfca530bc063c2e1eb1d399a7a43f8991544b57bf/13287
رول های هولد nft یا میم کوین ها رو بگیرید
https://guild.xyz/linea/memecoins-community
توصیم اینه اگر روش فعال بودید حتما حداقل یکی ازین NFT هارو داشته باشید مثل zksync نشه داشتن یه NFT یهو کرایتریا باشه چون دیگه میدونید سوپر فارمه این Linea و به هر نحوی میخوان واجدین شرایط رو کم کنن. بازم خود دانید پس DYOR
این کالکشنش از همه ارزونتره با 2 3 دلار کار جمع میشه
https://element.market/assets/linea/0xfca530bc063c2e1eb1d399a7a43f8991544b57bf/13287
irdropper | ایردراپ
تسک جدید Network3 در گلکسی https://app.galxe.com/quest/Network3/GCAvUtpNuv
Network3
اول تسکای گلکسیش رو بزنید
https://app.galxe.com/quest/Network3/GCyEktpi6N
بعد توی داشبورد هم پوینتشو بگیرید
https://account.network3.ai/activity#/task
قراره Bybit لیست بشه اگر شروع نکردید
https://t.me/irdropper/898
اول تسکای گلکسیش رو بزنید
https://app.galxe.com/quest/Network3/GCyEktpi6N
بعد توی داشبورد هم پوینتشو بگیرید
https://account.network3.ai/activity#/task
قراره Bybit لیست بشه اگر شروع نکردید
https://t.me/irdropper/898
Galxe
🎁Network3 50M $N3 Pre-TGE Airdrop Carnival 🎁 by Network3 | Galxe Quest
Join 🎁Network3 50M $N3 Pre-TGE Airdrop Carnival 🎁 by Network3 on Galxe. Earn rewards to enhance your web3 presence and reputation.
👍1
irdropper | ایردراپ
🟨 sosovalue با جذب سرمایه 15 میلیون دلاری استراتژی ایردراپ یک سری تسک داره که پوینت میده فعلا پوینتهاش رو فارم میکنیم بعدا با سایتش هم تعامل خواهیم داشت https://sosovalue.com/join/214713P8
👆👆
🟨 sosovalue
فصل دوم sosovalue شروع شوه
پوینت جمع کنید
والت رو به سایتش حتما متصل کنید
🟨 sosovalue
فصل دوم sosovalue شروع شوه
پوینت جمع کنید
والت رو به سایتش حتما متصل کنید
ایردراپ $ANALOG رو چک کنید
Link:
https://airdrop.analog.one/claim
پستاش
https://t.me/getbitcofree/6550
https://t.me/getbitcofree/6262
شبکش رو باید دستی وارد کیف پول کنید از تنظیمات ولت
توی گوشی از Novawallet و دسکتاپ Subwallet یا Talisman میتونید استفاده کنید
Link:
https://airdrop.analog.one/claim
پستاش
https://t.me/getbitcofree/6550
https://t.me/getbitcofree/6262
شبکش رو باید دستی وارد کیف پول کنید از تنظیمات ولت
wss://rpc.timechain.analog.oneتوی گوشی از Novawallet و دسکتاپ Subwallet یا Talisman میتونید استفاده کنید
#treat
جشن لیست شدن توکن تریت در صرافی بیتگت
توکن رایگان تریت اهدا میشه
مثل دفعه ی قبل فقط شناسه کاربری صرافی بیتگت احراز شده میخواد
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScNRXpQq1rfUjvrf7h-SK3Ff0s0iXHo5OEQOhEu9rKTatvZ3A/viewform
جشن لیست شدن توکن تریت در صرافی بیتگت
توکن رایگان تریت اهدا میشه
مثل دفعه ی قبل فقط شناسه کاربری صرافی بیتگت احراز شده میخواد
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScNRXpQq1rfUjvrf7h-SK3Ff0s0iXHo5OEQOhEu9rKTatvZ3A/viewform
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
خوب ایردراپ نمیگیرم چرا؟
دلایل زیادی داره ولی دوستانی که پیام میدن سوال میپرسن یکی از دلایلش مالتی زدن بدون تجربس، کسی که زیر 1 سال وارد این حوزه شده مالتی زدن براش ممنوعه 😐 اینجوری باید بگم؟ چون شما یدونه اکانتتم کامل نمیزنی چرا میری 10 تا اکانت میسازی؟ اون مال کسیه سال ها تجربه داره، برای هر 10 اکانتش گیتکوین پاسپورت داره، سابقه فعالیت ولتاش بالاس و از همه مهتر کار تمام وقتشه. همین میشه هر 10 تا اکانتتون اصلا واجد شرایط نمیشه چه برسه ایردراپ خوبم بخواید بگیرید.
این یکیش بود که دیدم زیاد میگن دوستان، شما سعی کنید حداقل یک اکانت اصلی داشته باشید و 100% پروژه رو باهاش بزنید یعنی تسکی نباشه نزده باشید، حالا تایم اضافه اوردید اکانتای دیگه رو هم کمتر بزنید حداقل یکیش رو شامل میشید ولی وقتی با 10 تا اکانت همه رو نصفه نیمه میزنید... حیفه دارید تایم میذارید درست بزنید لاقل.
موفق باشید
دلایل زیادی داره ولی دوستانی که پیام میدن سوال میپرسن یکی از دلایلش مالتی زدن بدون تجربس، کسی که زیر 1 سال وارد این حوزه شده مالتی زدن براش ممنوعه 😐 اینجوری باید بگم؟ چون شما یدونه اکانتتم کامل نمیزنی چرا میری 10 تا اکانت میسازی؟ اون مال کسیه سال ها تجربه داره، برای هر 10 اکانتش گیتکوین پاسپورت داره، سابقه فعالیت ولتاش بالاس و از همه مهتر کار تمام وقتشه. همین میشه هر 10 تا اکانتتون اصلا واجد شرایط نمیشه چه برسه ایردراپ خوبم بخواید بگیرید.
این یکیش بود که دیدم زیاد میگن دوستان، شما سعی کنید حداقل یک اکانت اصلی داشته باشید و 100% پروژه رو باهاش بزنید یعنی تسکی نباشه نزده باشید، حالا تایم اضافه اوردید اکانتای دیگه رو هم کمتر بزنید حداقل یکیش رو شامل میشید ولی وقتی با 10 تا اکانت همه رو نصفه نیمه میزنید... حیفه دارید تایم میذارید درست بزنید لاقل.
موفق باشید
👍6❤2
irdropper | ایردراپ
#update اگر در ایردراپ Crestal شرکت کردید چک کنید واجد دریافت NFT Nation Pass هستید؟✨ Link: https://opensea.io/collection/nation-pass-alpha/overview ▫️ساپلای 8,888 NFTs ▫️شبکه BASE ▫️تاریخ January 19 ساعت 1:30 بامداد به تایم ما منبع: https://twitte…
👆👆
3 ساعت دیگه حدودا مینتشه اگر میخواید بگیرید آلارمی چیزی بذارید
3 ساعت دیگه حدودا مینتشه اگر میخواید بگیرید آلارمی چیزی بذارید
irdropper | ایردراپ
ترامپ 12000 تا اتر خرید
به ملت شتکوین خودشو غالب میکنه خودش میره اتریوم میگیره. زیبا نیست؟! استفاده از جهل ملت؟!! 🧐
👌3
🟩 unite
فردا روز آخره
تسک zealy هم بزنید پوینت ها رو تکمیل کنید
اگر جوین نشدید از لینک زیر وارد بشید و کد دعوت رو وارد کنید
https://points.absinthe.network/unite
کد زیر وارد کنید
فردا روز آخره
تسک zealy هم بزنید پوینت ها رو تکمیل کنید
اگر جوین نشدید از لینک زیر وارد بشید و کد دعوت رو وارد کنید
https://points.absinthe.network/unite
کد زیر وارد کنید
c0d4bb3eرفتم چارت مونرو رو دیدم الان و یاد دوران جوانی افتادیم 😁 این ارزو ما با vps کرکی ماین میکردیم اون موقع 10 12 دلار بود، توی بایننس میفروختیم که اون موقع اصلا احراز هویت و این صحبتا نبود و بعد تترو می اوردیم توی صرافی ای به اسم بایننس ایران که نمیدونم الان هست یا نه تومن میکردم. کسی نبود بزنه پس کلمون بگه این بعدا انقدر میشه و اینگونه شد که کماکان داریم میدوییم توی این بازار😁
خواستم بگم دیدتون بلند مدت باشه نه روی هر چیزی ولی پروژه های بنیادی، از وقتی یادم میاد ریپل جاش اون بالاس و بایننس. پس صبر اکثر مواقع جواب میده اگر انتخابتون درست باشه
خواستم بگم دیدتون بلند مدت باشه نه روی هر چیزی ولی پروژه های بنیادی، از وقتی یادم میاد ریپل جاش اون بالاس و بایننس. پس صبر اکثر مواقع جواب میده اگر انتخابتون درست باشه
👍1
irdropper | ایردراپ
در حوالی میم کوینا … یکی از مشاورین ترامپ (Rayn Fournier)ساعاتی پیش توکن TiKtok رو در صفحه توییتر خودش معرفی کرد و این توکن در عرض یک ساعت به مارکت کپ ۸۰ میلیونی رسید و درجا ایشون راگش کرد رو سر ملت!😐
اون دوست عزیزی که میگه چرا میسوزی اینم عواقبش چون من روی تجربه میبینم که با یک حرکت چه بلایی سر یه صنعت به این عظمت اورد. شاید اگر بگم با اینکار بزرگترین ضربه رو به کریپتو زد امسال ترامپ بیراه نگفتم حالا در ادامه خواهید دید. رئیس جمهور کشور به این عظمت اخه چه مرگته مرد؟!!! بشین کارتو بکن دیگه 🤦♂️🤦♂️
👍4👎1
همین و کم داشتیم
ملانیا ، زن ترامپ هم توکن داد
در همین حین ارز خود ترامپ اومد پایین ( احتمالا که اون و بخرن)
سیرکه قشنگ...
https://x.com/MELANIATRUMP/status/1881087523847593995?t=0cJcFsSoi7fCienMTffYaA&s=19
ملانیا ، زن ترامپ هم توکن داد
در همین حین ارز خود ترامپ اومد پایین ( احتمالا که اون و بخرن)
سیرکه قشنگ...
https://x.com/MELANIATRUMP/status/1881087523847593995?t=0cJcFsSoi7fCienMTffYaA&s=19
💩1
irdropper | ایردراپ
همین و کم داشتیم ملانیا ، زن ترامپ هم توکن داد در همین حین ارز خود ترامپ اومد پایین ( احتمالا که اون و بخرن) سیرکه قشنگ... https://x.com/MELANIATRUMP/status/1881087523847593995?t=0cJcFsSoi7fCienMTffYaA&s=19
https://x.com/bubblemaps/status/1881094639765381586
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
irdropper | ایردراپ
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
#update اگر در ایردراپ Crestal شرکت کردید چک کنید واجد دریافت NFT Nation Pass هستید؟✨ Link: https://opensea.io/collection/nation-pass-alpha/overview ▫️ساپلای 8,888 NFTs ▫️شبکه BASE ▫️تاریخ January 19 ساعت 1:30 بامداد به تایم ما منبع: https://twitte…
👆👆
اگر وایت لیستید بگیرید روی شبکه Base
وایت لیست 0 الان (احتمالا برای خود تیم باشه)
وایت لیست 1 هم 10 دقیقه بعدش شروع میشه 1:40 به وقت ما
اگر وایت لیستید بگیرید روی شبکه Base
وایت لیست 0 الان (احتمالا برای خود تیم باشه)
وایت لیست 1 هم 10 دقیقه بعدش شروع میشه 1:40 به وقت ما
👍3