irdropper | ایردراپ
4.24K subscribers
2.78K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
اینجا چک کنید چقدر miles جمع کردید برای pulme
https://miles.plumenetwork.xyz/passport-new
Anonymous Poll
31%
0-100k
8%
100k-500k
23%
500k-1m
15%
1m-2m
23%
>2m
#1Money

💲 شبکه جدید و (یه استیبل کوین میخوان بیارن بالا)

۲۰ میلیون دلار فاند جذب کرده. ریوارد تایید شده

🩸 تنها کاری که الان لازمه ثبت یدونه ایمیله

🔗 لینک سایت

✖️ توییتر پروژه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍31
🟥 finalbosu
پروژه finalbosu
تسک هاش رو بزنید


https://l2l.li/PyroMjf

پارت دومش آخرش یه رمز ازتون میخواد میشه: BACKSPACE
بقیه موارد رو خطا بزنید دوباره میتونید درستش رو بزنید مشکلی نیست به ظاهر پیچیدس ولی چیزی نداره 3 تا مرحلش رو توی 10 دقیقه میشه زد
👍1
irdropper | ایردراپ
اسنپ شات pulme هم گرفتن خوب جمع کردید دیگه اونایی که بالای ۲ میلیون گرفتن باید ایر خوبی بگیرن ببینیم چه میشه
Silent Protocol’s incentivized trusted setup ceremony

@silentdao_ is a Layer 1.5 on a mission to encrypt Ethereum through the help of Ghost Layer


یک تسک راحت ولی به ظاهر سخت داره، کل کارش اینه با توییتر لاگین کنید ایمیل بدید و وریفای کنید، میرید توی صف، میتونید اینجا حتی صفحه رو ببندید نوبتتون شد دوباره باز کنید. نوبتتون که شد ظرف 15 دقیقه باید کارو تکمیل کنید که یه صفحه نقطه نقطه میده یه الگوی رندوم روش باید بکشید و contribute بکنید. هر بار اینکارو کنید مقداری OGP بهتون میده که در نهایت تبدیل به توکن $SILENT میشه.

https://ceremony.silentprotocol.org?ref=155344171

‼️ممکنه تاییدیه ایمیل یه مقدار اذیت کنه چندبار تلاش کنید اوکی میشه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
🟦 linea
رول های هولد nft یا میم کوین ها رو بگیرید

https://guild.xyz/linea/memecoins-community

توصیم اینه اگر روش فعال بودید حتما حداقل یکی ازین NFT هارو داشته باشید مثل zksync نشه داشتن یه NFT یهو کرایتریا باشه چون دیگه میدونید سوپر فارمه این Linea و به هر نحوی میخوان واجدین شرایط رو کم کنن. بازم خود دانید پس DYOR

این کالکشنش از همه ارزونتره با 2 3 دلار کار جمع میشه
https://element.market/assets/linea/0xfca530bc063c2e1eb1d399a7a43f8991544b57bf/13287
🟦 linea
اینجا رفتم با یک دلار برای خودم توکن ایجاد کردم

https://pond.fun/
ایردراپ $ANALOG رو چک کنید

Link:
https://airdrop.analog.one/claim

پستاش
https://t.me/getbitcofree/6550
https://t.me/getbitcofree/6262


شبکش رو باید دستی وارد کیف پول کنید از تنظیمات ولت

wss://rpc.timechain.analog.one

توی گوشی از Novawallet و دسکتاپ Subwallet یا Talisman میتونید استفاده کنید
#treat

جشن لیست شدن توکن تریت در صرافی بیتگت

توکن رایگان تریت اهدا میشه

مثل دفعه ی قبل فقط شناسه کاربری صرافی بیتگت احراز شده میخواد

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScNRXpQq1rfUjvrf7h-SK3Ff0s0iXHo5OEQOhEu9rKTatvZ3A/viewform
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#Detected #AI #Waitlist

وارد سایت میشیم:

🔗 لینک

توییتر و آدرس سول و ایمیل ثبت میکنیم



فقط نیم ساعت مونده!
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
خوب ایردراپ نمیگیرم چرا؟
دلایل زیادی داره ولی دوستانی که پیام میدن سوال میپرسن یکی از دلایلش مالتی زدن بدون تجربس، کسی که زیر 1 سال وارد این حوزه شده مالتی زدن براش ممنوعه 😐 اینجوری باید بگم؟ چون شما یدونه اکانتتم کامل نمیزنی چرا میری 10 تا اکانت میسازی؟ اون مال کسیه سال ها تجربه داره، برای هر 10 اکانتش گیتکوین پاسپورت داره، سابقه فعالیت ولتاش بالاس و از همه مهتر کار تمام وقتشه. همین میشه هر 10 تا اکانتتون اصلا واجد شرایط نمیشه چه برسه ایردراپ خوبم بخواید بگیرید.

این یکیش بود که دیدم زیاد میگن دوستان، شما سعی کنید حداقل یک اکانت اصلی داشته باشید و 100% پروژه رو باهاش بزنید یعنی تسکی نباشه نزده باشید، حالا تایم اضافه اوردید اکانتای دیگه رو هم کمتر بزنید حداقل یکیش رو شامل میشید ولی وقتی با 10 تا اکانت همه رو نصفه نیمه میزنید... حیفه دارید تایم میذارید درست بزنید لاقل.
موفق باشید
👍62
Saturn Wallet waitlist

Linkr:
http://saturnwallet.app

فقط ایمیل بدید
👍1
ترامپ 12000 تا اتر خرید
irdropper | ایردراپ
ترامپ 12000 تا اتر خرید
به ملت شتکوین خودشو غالب میکنه خودش میره اتریوم میگیره. زیبا نیست؟! استفاده از جهل ملت؟!! 🧐
👌3