irdropper | ایردراپ
⁉️ جواب کوییز OneFootball 🔗 Go Here: https://ofc.onefootball.com/s2?referral=dropper7 1,4000,000, 128k+, utility Token
🟦 one football
جواب کوئیز one football
1. Start of "Extra Time", the last chance to earn ⚽️ BALLS
2. 100k+
https://ofc.onefootball.com/s2?referral=dropper7
جواب کوئیز one football
1. Start of "Extra Time", the last chance to earn ⚽️ BALLS
2. 100k+
https://ofc.onefootball.com/s2?referral=dropper7
irdropper | ایردراپ
این تسک Plume هم بزنیم https://superboard.xyz/quests/plume-passport-early-access
#Plume
همون ولتی که باهاش تسکهاشو زدید اینجا متصل کنید و واسه دریافت ایردراپ ثبت نام کنید:
https://registration.plumenetwork.xyz/
❗️تا 18 ژانویه ساعت 20:30 فرصت داید ساعت پرش کنید
همون ولتی که باهاش تسکهاشو زدید اینجا متصل کنید و واسه دریافت ایردراپ ثبت نام کنید:
https://registration.plumenetwork.xyz/
❗️تا 18 ژانویه ساعت 20:30 فرصت داید ساعت پرش کنید
irdropper | ایردراپ
اگر Crestal رو ورود کردید تسک گلکسیش رو هم بزنید و رول دیسکوردش رو بگیرید اول عضو دیسکورد بشید از کانال ✅lab-entry وریفای کنید https://discord.gg/crestal بعد تسک گلکسی https://app.galxe.com/quest/crestal/GCa4WtoHs4
#update
اگر در ایردراپ Crestal شرکت کردید چک کنید واجد دریافت NFT Nation Pass هستید؟✨
Link:
https://opensea.io/collection/nation-pass-alpha/overview
▫️ساپلای 8,888 NFTs
▫️شبکه BASE
▫️تاریخ January 19 ساعت 1:30 بامداد به تایم ما
منبع:
https://twitter.com/crestalnetwork/status/1879060908477227498?t=Zir-TAfI8IhHcOJjhPUyzA&s=19
اگر در ایردراپ Crestal شرکت کردید چک کنید واجد دریافت NFT Nation Pass هستید؟
Link:
https://opensea.io/collection/nation-pass-alpha/overview
▫️ساپلای 8,888 NFTs
▫️شبکه BASE
▫️تاریخ January 19 ساعت 1:30 بامداد به تایم ما
منبع:
https://twitter.com/crestalnetwork/status/1879060908477227498?t=Zir-TAfI8IhHcOJjhPUyzA&s=19
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
#Plume همون ولتی که باهاش تسکهاشو زدید اینجا متصل کنید و واسه دریافت ایردراپ ثبت نام کنید: https://registration.plumenetwork.xyz/ ❗️تا 18 ژانویه ساعت 20:30 فرصت داید ساعت پرش کنید
حرف دلی
مثلا هایپ ترین پروژه تو حوزه RWA امسالو ول کنی بیای بازی تلگرامی Zoo رو معرفی کنی 400 کام دنبال کننده داشته باشی!!! والله که حسودی نیست ایشالا بیشترش کنه خدا براشون ولی منی که چندین ساله توی ایردراپ تخصصی دارم فعالیت میکنم برام خنده داره. مهم نیست کسی اینجا با ریفرال من بزنه یا نه ولی برام مهمه تعداد بیشتری متوجه بشن ایردراپ چیه اصلا. حمایتتون کمه نفری یکی 1 دونه از دوستاتون هم معرفی کنید باید بیشتر ازینا باشیم اینجا حیفه این پروژه هارو از دست بدن ملتی که اینجا براشون شده یه امید توی این وضع اقتصادی. نه سرمایه میخواست نه حتی واقعا وقت آنچنانی، همین ماه Artela هم این وضعیت رو داشت و MOVE ماه پیش هم همینطور.
نمیگم 100% قراره سود چند هزار دلاری بدن ولی ZOO نمیده ( که مطمئنم با توجه به تجربم اگر کسی واقعا وقت میذاشت میداد) ولی روی کاغذ حداقل مقایسه این دوتا باهم هم خنده داره. خوشبحال دوستانی که با کامیونیتی های قوی کریپتو فارسی آشنان توی این فضا که خود من هنوز شاگردم توشون.
البته کامیونیتی فارسی رو توی پروژه ها میبینم واقعا امیدوارم چون به شدت به پختگی رسیدن توی سال گذاشته و مسیر بسیار روشنه. امیدوارم عده بیشتری زودتر توی مسیر درست بیوفتن و از باارزشترین سرمایشون که وقتشون هست به درستی استفاده کنن.
موفقیت تک تکتون آرزومه 🙏🙏 قدرتمند بریم سراغ پروژه های 2025 که درو کنیم ایشالا 💪💪💪
مثلا هایپ ترین پروژه تو حوزه RWA امسالو ول کنی بیای بازی تلگرامی Zoo رو معرفی کنی 400 کام دنبال کننده داشته باشی!!! والله که حسودی نیست ایشالا بیشترش کنه خدا براشون ولی منی که چندین ساله توی ایردراپ تخصصی دارم فعالیت میکنم برام خنده داره. مهم نیست کسی اینجا با ریفرال من بزنه یا نه ولی برام مهمه تعداد بیشتری متوجه بشن ایردراپ چیه اصلا. حمایتتون کمه نفری یکی 1 دونه از دوستاتون هم معرفی کنید باید بیشتر ازینا باشیم اینجا حیفه این پروژه هارو از دست بدن ملتی که اینجا براشون شده یه امید توی این وضع اقتصادی. نه سرمایه میخواست نه حتی واقعا وقت آنچنانی، همین ماه Artela هم این وضعیت رو داشت و MOVE ماه پیش هم همینطور.
نمیگم 100% قراره سود چند هزار دلاری بدن ولی ZOO نمیده ( که مطمئنم با توجه به تجربم اگر کسی واقعا وقت میذاشت میداد) ولی روی کاغذ حداقل مقایسه این دوتا باهم هم خنده داره. خوشبحال دوستانی که با کامیونیتی های قوی کریپتو فارسی آشنان توی این فضا که خود من هنوز شاگردم توشون.
البته کامیونیتی فارسی رو توی پروژه ها میبینم واقعا امیدوارم چون به شدت به پختگی رسیدن توی سال گذاشته و مسیر بسیار روشنه. امیدوارم عده بیشتری زودتر توی مسیر درست بیوفتن و از باارزشترین سرمایشون که وقتشون هست به درستی استفاده کنن.
موفقیت تک تکتون آرزومه 🙏🙏 قدرتمند بریم سراغ پروژه های 2025 که درو کنیم ایشالا 💪💪💪
❤8👍4🔥2
irdropper | ایردراپ
Nodecoin Tokenomics The total supply of Nodecoin ($NC) will remain fixed at 1,000,000,000 tokens, with an initial circulating supply of 208,000,000 tokens. Source: https://docs.nodepay.ai/nodepay-introduction/nodecoin/nodecoin-tokenomics
Nodepay
خوب فعلا فقط برداشت برای صرافی نچسب OKX باز شده.🤦♂️ اگر اکانت وریفای شده دارید متیونید برداشت کنید
https://claim.nodefoundation.ai/
بقیه طبق معمول باید صبر کنیم تا برداشت کیف پول هم باز شه، حتما مقداری فی SOL در حد 1 تا 4 5 دلار داشته باشید چون ممکنه موقع کلیم به خاطر گس وار نتونید راحت بگیرید. هرچی زودتر بگیرید احتمالا با قیمت بهتری میتونید بفروشید.
خوب فعلا فقط برداشت برای صرافی نچسب OKX باز شده.
https://claim.nodefoundation.ai/
بقیه طبق معمول باید صبر کنیم تا برداشت کیف پول هم باز شه، حتما مقداری فی SOL در حد 1 تا 4 5 دلار داشته باشید چون ممکنه موقع کلیم به خاطر گس وار نتونید راحت بگیرید. هرچی زودتر بگیرید احتمالا با قیمت بهتری میتونید بفروشید.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
irdropper | ایردراپ
همونطور که بارها گفته شد شبکه Fantom ریبرند کرده به Sonic و توکن FTM میشه S ازین به بعد ولی اگر FTM دارید باید تبدیل کنید. توی این توییت از صفحه رسمی خودشون توضیح دادن، شبکه قدیمیش همون Opera بوده اسمش https://x.com/SonicLabs/status/1872360668537765931
🟧 sonic
چک کنید چقدر پوینت گرفتید
#تست_نت رو قبلا با هم زدیم
https://my.soniclabs.com/points
کنار امتیازاتون یه قسمت داره برای اتصال توییتر، متصل که کنید یه جای خالی باز میشه که کد زیر رو بزنید برای 10% پوینت بیشتر. کد خودتون هم کامنت کنید
👇👇
چک کنید چقدر پوینت گرفتید
#تست_نت رو قبلا با هم زدیم
https://my.soniclabs.com/points
کنار امتیازاتون یه قسمت داره برای اتصال توییتر، متصل که کنید یه جای خالی باز میشه که کد زیر رو بزنید برای 10% پوینت بیشتر. کد خودتون هم کامنت کنید
👇👇
EWX63
irdropper | ایردراپ
#lifi Jumper وایتلیست برای SteadyTeddys: https://app.galxe.com/quest/JumperExchange/GChHJtoLuh https://x.com/Iam_MrJudge/status/1877801722195612117
X (formerly Twitter)
Jumper (@jumperapp) on X
Henlo Chads!
The Church of Tedism has spoken and awarded these lucky chads with the @steadyteddys WL
Raffle results 👇
21+: https://t.co/b1GeU6kMHm
15-20: https://t.co/z1DfWPls7g
10-14: https://t.co/9MMFvOxc5O
5-9: https://t.co/roZmEVv3C3
Stay steady…
The Church of Tedism has spoken and awarded these lucky chads with the @steadyteddys WL
Raffle results 👇
21+: https://t.co/b1GeU6kMHm
15-20: https://t.co/z1DfWPls7g
10-14: https://t.co/9MMFvOxc5O
5-9: https://t.co/roZmEVv3C3
Stay steady…
irdropper | ایردراپ
⬛️ nodepay اگر برای سیزن دوم ایردراپ nodepay رو دنبال میکنید وارد سایتش بشید و تسک رو کامل کنید https://t.me/getbitcofree/6619
👆
این تسکی که زدیم 2500 امتیازشو بگیرید باز شده کلیمش
این تسکی که زدیم 2500 امتیازشو بگیرید باز شده کلیمش
👍2
irdropper | ایردراپ
🟪 blockmesh اگر پروژه blockmesh دنبال میکنید برید به سایت زیر و قسمت perk و proof of humanity رو انجام بدید سه تا captha هست که باید کامل کنید https://t.me/getbitcofree/7079
👆👆
دوستان برای Blockmesh تعداد زیادی این Proof of humanity رو انجام ندادن، اگر انجام ندید همه زحمات به باد میره و شامل ایردراپ نمیشید حتما انجام بدید
دوستان برای Blockmesh تعداد زیادی این Proof of humanity رو انجام ندادن، اگر انجام ندید همه زحمات به باد میره و شامل ایردراپ نمیشید حتما انجام بدید
👍2
اگر با این پلتفورم قبلا کار کردید اینجا یه confirm بدید ایردراپ میخواد بده
https://app.mvhq.io/enter-wallet
https://app.mvhq.io/enter-wallet
Roam by Metablox — Points will convert to tokens
✅ خود اکانت رسمی سولانا برای این پروژه توییت زده اونم چون یه نوآوری جدید داشته
🖲 اپ رو دانلود میکنید :
https://weroam.xyz/join_us.html
- کد ریفرال:
- با یکی از روش هایی که دوست دارید لاگین میکنید
- روی Add wifi میزنید و طبعا اگر وایفای خونه هست روی Private میزنید و پسورد رو وارد میکنید
1. به ازای هر کاربری که به وایفایتون وصل شه امتیاز میگیرید
2. اگر به وایفای کس دیگه ای که این پروژه رو نصب داره وصل شید هم امتیاز داره
هر چند ساعت هم Claim داره
✅ خیلی سروصدا کرده تو کانالای خارجی اونم به خاطر حمایت خود سولانا
✅ خود اکانت رسمی سولانا برای این پروژه توییت زده اونم چون یه نوآوری جدید داشته
🖲 اپ رو دانلود میکنید :
https://weroam.xyz/join_us.html
- کد ریفرال:
55416750- با یکی از روش هایی که دوست دارید لاگین میکنید
- روی Add wifi میزنید و طبعا اگر وایفای خونه هست روی Private میزنید و پسورد رو وارد میکنید
1. به ازای هر کاربری که به وایفایتون وصل شه امتیاز میگیرید
2. اگر به وایفای کس دیگه ای که این پروژه رو نصب داره وصل شید هم امتیاز داره
هر چند ساعت هم Claim داره
✅ خیلی سروصدا کرده تو کانالای خارجی اونم به خاطر حمایت خود سولانا
👍1👎1
اگر روی پلتفورم Avalon به واسطه ایردراپای دیگه (مثلا همین iotx و...) یا مستقیم فعالیت داشتید این تسک رو بزنید
Link:
https://app.galxe.com/quest/AvalonLabs/GCnjjto6Bn?referral_code=GRFr2JtkrWm5gj5opt7Obum2EQLfsOZsje18HuKniVQmrSM
جواب کوییز:
بعد اینجام رجیستر کنید
https://avl.avalonfinance.xyz/airdrop/
Link:
https://app.galxe.com/quest/AvalonLabs/GCnjjto6Bn?referral_code=GRFr2JtkrWm5gj5opt7Obum2EQLfsOZsje18HuKniVQmrSM
جواب کوییز:
$sUSDa is a yield-bearing version of $USDa. By staking $USDa, you can mint $sUSDa and earn ~25% APY. The yield comes from fixed borrowing costs on $USDa loans and revenue from the USDaLend platform, which is reflected in the price appreciation of $sUSDa over time.
بعد اینجام رجیستر کنید
https://avl.avalonfinance.xyz/airdrop/
اگر SecwareX Goplus رو زدید چک کنید یه چیپس و ماست آخر هفته رو داده 😁
Link:
https://go-plus-airdrop.vercel.app/
اینم پستش
https://t.me/getbitcofree/6400
Link:
https://go-plus-airdrop.vercel.app/
اینم پستش
https://t.me/getbitcofree/6400
Telegram
آرشیو شد
SecWareX — Earn Energy Block (EB)
🖲 Claim link: https://secwarex.io?channelCode=XGFZEDSH
- صفحه رو بیاید پایین
- تسکای "Emergency Security Tasks" رو کامل کنید
- تسکای "Daily Tasks" هم انجام بدید
🖲 Claim link: https://secwarex.io?channelCode=XGFZEDSH
- صفحه رو بیاید پایین
- تسکای "Emergency Security Tasks" رو کامل کنید
- تسکای "Daily Tasks" هم انجام بدید
👀1
irdropper | ایردراپ
فرصت سرمایه گذاری اگر دوست داشتید این Solayer پیش خرید کنید باید KYC انجام بدید. اگر بایننس لیست شه که احتمالش زیاده شاید تا 2 یا 3x سود بده ولی با قبول ریسک از سمت خودتون فقط در حد معرفی وظیفه ماست همیشه یاد بگیرید نتیجه تصمیمتون رو خودتون تقبل کنید، یه خوبی…
اگر توی پیش فروش خواستید شرکت کنید تا امشب ساعت 12 برای KYC تمدید کردن، حداقل سرمایه گذاریم از 100$ کردن 50$
Link:
https://www.buidlpad.com/solayer
➖ Minimum Investment: $50
➖ Maximum Investment: $2,000
اگر KYC خواستید انجام بدید برای خودم ایشون انجام دادن
@ehs4hn
‼️ این یک پیشنهاد مالی نیست پس حتما DYOR
نکته #آموزشی
DYOR=Do Your Own Research (یعنی خودتون دربارش تحقیق و بررسی کنید)
Link:
https://www.buidlpad.com/solayer
➖ Minimum Investment: $50
➖ Maximum Investment: $2,000
اگر KYC خواستید انجام بدید برای خودم ایشون انجام دادن
@ehs4hn
نکته #آموزشی
DYOR=Do Your Own Research (یعنی خودتون دربارش تحقیق و بررسی کنید)
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
این ربات Seed هم امروز روز آخرشه کدای بخش Academy رو اگر نزدید کامل کنید
https://telegra.ph/SEED-Bot-Academy-Codes-01-15
https://telegra.ph/SEED-Bot-Academy-Codes-01-15
Telegraph
SEED Bot Academy Codes
For the video “Bitcoin Price,” enter the code – Btctothemoon “On-chain vs OFF-chain #8 – Transaction” – Transaction “What is TON” – Ton “Coin vs Token” – Tokens “What is Airdrop?” – Airdrop “Hot vs Cold Wallet” – Wallet “Crypto vs Blockchain” – Cryptocurrency…
🥰1
کمپین Mantle رو توی Layer3 زده بودم چک کنید ببینید شامل شدید کلیم کنید
https://app.layer3.xyz/quests/mantle-yield-lab-claim-your-rewards
https://app.layer3.xyz/quests/mantle-yield-lab-claim-your-rewards
Layer3
Mantle Yield Lab: Claim Your Rewards - Layer3
Claim your rewards based on CUBE tickets in the campaign eligibility rules. Read more here.
👍1
irdropper | ایردراپ
برای Quai گفته زیر این پست کارایی که خواسته رو باید کامنت کنید https://x.com/QuaiNetwork/status/1875402171778314626?t=4KJZRmWG4563d0Aujwg0pg&s=19 یکی دامینه، یکی سواپ و هشش رو باید بذارید و یکی هم مینت NFT که 10 QUAI هست قیمتش و عکسش رو باید بذارید. ببینید…
اگر تسک ریپلای شده رو انجام دادین، 150 توکن تستی QUAI براتون واریز شده.
از والت Pelagus یا اکسپلورر رسمی چک کنید.
طبق این توییت امشب به وقت UTC که حدودا میشه بامداد پنجشنبه به وقت ما، اسنپشات تستنت گرفته میشه.
از والت Pelagus یا اکسپلورر رسمی چک کنید.
طبق این توییت امشب به وقت UTC که حدودا میشه بامداد پنجشنبه به وقت ما، اسنپشات تستنت گرفته میشه.