اقا یه باگ زدم از یه سایتی حالا اسمشو نمیارم چون داخلیه 🤫
بهشون یه گزارش اولیه دادم که اقا مثلا برنامه باگ بانتی و اینا دارید یا نه؟🤔
اونم خیلی با کمال احترام گفت نه 🙅♂️
حرفم اینکه بعضی از مجموعه ها و شرکت ها هنوز به این درک نرسیدن که اقا این اگه میخواست خلاف قانون کار کنه که نمیومد پیام بده اقا من فلان آسیب پذیری رو زدم 🛡️
خیلی با برخورد درست و با لحن خوب گفت برنامه باگ بانتی نداریم😊
کاش این فرهنگ تو ایران درست شه...
به هرحال یه تجربه ریزی کردم از این بابت😅
CH : @ir_blackcode
بهشون یه گزارش اولیه دادم که اقا مثلا برنامه باگ بانتی و اینا دارید یا نه؟🤔
اونم خیلی با کمال احترام گفت نه 🙅♂️
حرفم اینکه بعضی از مجموعه ها و شرکت ها هنوز به این درک نرسیدن که اقا این اگه میخواست خلاف قانون کار کنه که نمیومد پیام بده اقا من فلان آسیب پذیری رو زدم 🛡️
خیلی با برخورد درست و با لحن خوب گفت برنامه باگ بانتی نداریم😊
کاش این فرهنگ تو ایران درست شه...
به هرحال یه تجربه ریزی کردم از این بابت😅
CH : @ir_blackcode
🔥4👏3❤1
BlackCode | کد سیاه
همینو تبدیلش کنم به اپ اندروید؟
اگه تحت وبش شلوغ شه و حمایت شه (هنوز کسی دونیت نکرده) 🙌💸 اپش رو میدم بیرون 📱 همه بچه ها پابلیک و رایگان استفاده کنن 🆓✨
👍4
خب، خداروشکر اینترنت برگشت! امیدوارم دیگه اینجوری نشه (بعید میدونم)😂
خیلی مطلب آماده کردم ولی چون خیلی از بچهها وصل نبودن و اصلا کلا وقتشم نبود، ولی خب الان دیگه کمکم بچهها وصل شدن. به زودی مطالب جدید و فعالیت رو بهتر از قبل استارت میزنیم! 🚀
در مورد چت روم هم بخوام بگم، هدفم واقعا این بود که کمکی کرده باشم به بچههای امنیت که با هم در ارتباط باشن تو روزهای سختی که گذشت ولی خب حمایت زیادی نشد ازش و کلا قراره بره کنار و همین دیگه... 😊
منتظر مطالب جدید باشید... ✨
خیلی مطلب آماده کردم ولی چون خیلی از بچهها وصل نبودن و اصلا کلا وقتشم نبود، ولی خب الان دیگه کمکم بچهها وصل شدن. به زودی مطالب جدید و فعالیت رو بهتر از قبل استارت میزنیم! 🚀
در مورد چت روم هم بخوام بگم، هدفم واقعا این بود که کمکی کرده باشم به بچههای امنیت که با هم در ارتباط باشن تو روزهای سختی که گذشت ولی خب حمایت زیادی نشد ازش و کلا قراره بره کنار و همین دیگه... 😊
منتظر مطالب جدید باشید... ✨
👍3
Forwarded from Zer0 Cr@ck (𝗕𝗘𝗡𝗬)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
😂😁
😁14❤2👨💻2🔥1
به لحظات ملکوتی قطع اینترنت نزدیک می شیم.
رادار کلادفلر دوباره اختلالات شدیدی روی اینترنت ایران نشون میده!
رادار کلادفلر دوباره اختلالات شدیدی روی اینترنت ایران نشون میده!
😁8👍2
BlackCode | کد سیاه
برخی منابع از احتمال وقوع خرابکاری/حمله سایبری خبر دادهاند. تاکنون هیچ مقام رسمی این موضوع را تأیید یا رد نکرده و اطلاعات کافی برای اظهار نظر قطعی در این زمینه وجود ندارد. #اختلال #حمله
تا الان ۳ تا بانک اختلال دارن از صبح بعضی جاها میگن حمله سایبری بوده
❤2👍1
BlackCode | کد سیاه
تا الان ۳ تا بانک اختلال دارن از صبح بعضی جاها میگن حمله سایبری بوده
بانک های تجارت ، صادرات ، ملی کاملا از کار افتاده
👍3❤1