אינטראקטיב ישראל
27.6K subscribers
8.38K photos
1.62K videos
1 file
9.15K links
אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם

לינק לפתיחת חשבון מסחר
https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu

לאתר אינטראקטיב ישראל
www.inter-il.com

לאתר הפמילי אופיס
www.inter-fin.co.il

לאתר בית ההשקעות
www.inter-inv.co.il
Download Telegram
מניית רוקט לאב מזנקת לאחר דו”ח חזק📈

מניית רוקט לאב (RKLB) מזנקת ב־12% במסחר הלילי לאחר שהחברה עקפה את תחזיות האנליסטים והציגה רווחיות תפעולית משופרת ושיא ברווחיות הגולמית.

ההכנסות הסתכמו ב־155 מיליון דולר לעומת צפי של 151.8 מיליון דולר

ההפסד למניה עמד על 0.03 דולר בלבד לעומת תחזית להפסד של 0.10 דולר

שיעור הרווח הגולמי הגיע לשיא של 37%, לעומת 33% ברבעון הקודם — עדות לשיפור בכלכלה התפעולית של עסקי השיגור

ברבעון השלישי החברה חתמה על 17 חוזי שיגור חדשים — שיא רבעוני — ורכשה את Geost בעסקה של 325 מיליון דולר לחיזוק תחום הייצור בחלל. בקופתה של החברה יתרת מזומנים של 808 מיליון דולר ונזילות כוללת של מעל מיליארד דולר.

להמשך השנה, רוקט לאב צופה הכנסות של 170–180 מיליון דולר ברבעון הרביעי — מעל הצפי — וצופה לשמור על שיעורי רווחיות דומים.

המנכ”ל פיטר בק ציין כי “השגנו הכנסות שיא, רווחיות שיא ורבעון שיא במספר השיגורים”, והדגיש כי שיגור הבכורה של רקטת ה־Neutron מתוכנן לרבעון הראשון של 2026.

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
2👍2🔥1
מניית קורוויב יורדת לאחר תחזית מאכזבת 📉

מניית קורוויב (CRWV) יורדת ב־7% במסחר המאוחר, לאחר שהחברה אמנם עקפה את תחזיות ההכנסות — אך הציגה תחזית חלשה לשנה הקרובה.

הכנסות הרבעון השלישי הסתכמו ב־1.36 מיליארד דולר לעומת צפי של 1.29 מיליארד

הרווח למניה עמד על הפסד של 0.22 דולר — בהתאם לציפיות השוק

ההכנסות זינקו ב־134% לעומת השנה שעברה, עם צמיחה חדה בהשכרת יחידות GPU ללקוחות ענק בתחום ה־AI

החברה דיווחה על צבר הזמנות של 55.6 מיליארד דולר, לעומת 49 מיליארד ברבעון הקודם

עם זאת, התחזית לשנת 2025 נחתכה ל־5.05–5.15 מיליארד דולר, מתחת לצפי השוק שעמד על 5.29 מיליארד

המנכ”ל מייק אינטרטור ציין כי עיכוב בהפעלת אחד ממרכזי הנתונים פגע בהכנסות הרבעון, אך הדגיש כי 41 מרכזים נוספים ממשיכים לפעול כרגיל.

במהלך הרבעון, קורוויב הכריזה על הרחבה של 6.5 מיליארד דולר לשיתוף הפעולה עם OpenAI ועל עסקה ל־6 שנים עם Meta בשווי של עד 14.2 מיליארד דולר

מאז הנפקתה במרץ, מניית החברה עלתה ב־164%, אך כעת המשקיעים בוחנים מחדש את קצב הצמיחה וההשקעות הגבוהות הצפויות לשנת 2026.

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
4👍1🔥1
מניית אקספנג מזנקת בזכות האופטימיות סביב רובוט הדגל שלה Iron

מניית אקספנג (XPEV) מזנקת היום ב־4% במסחר המקדים, לאחר שעלתה אתמול ב־16% והגיעה לשיא של יותר משלוש שנים, בעקבות התלהבות המשקיעים מההתקדמות המרשימה של יצרנית הרכב החשמלי הסינית בתחום הרובוטים ההומנואידים.

העניין במניה גבר לאחר הצגת הדור החדש של הרובוט ההומנואידי Iron באירוע ה־AI Day של החברה, שבו הדגים המוצר יכולות תנועה, תקשורת ועיבוד נתונים ברמה גבוהה. הרובוט מופעל באמצעות שבבי הבינה המלאכותית שפותחו באקספנג, וממחיש את מעבר החברה לעולמות שמעבר לרכב החשמלי המסורתי — כולל רובוטים, מוניות אוטונומיות וכלי טיס חשמליים אנכיים (eVTOL).

לדברי יוג׳ין שיאו, ראש אסטרטגיית המניות בסין במאקרוארי קפיטל, המשקיעים מתחילים לתמחר את פוטנציאל הצמיחה של אקספנג במגוון תחומים חדשים, כך שגם הצלחה חלקית באחד מהם עשויה להקפיץ את ערך החברה. בנוסף, בחברה נערכים להשקת דגם ה־ID.UNYX 08 – תוצר שיתוף הפעולה הראשון עם פולקסווגן.

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
6🔥1
מניית ריגטי נחלשת לאחר דו״ח מעורב 📉

מניית ריגטי (RGTI), חברת המחשוב הקוונטי, יורדת ב־3.5% לאחר דו״ח מעורב לרבעון השלישי.

ההפסד המתואם למניה עמד על 0.03 דולר לעומת צפי להפסד של 0.05 דולר

ההכנסות הסתכמו ב־1.9 מיליון דולר לעומת תחזית של 2.2 מיליון

ההפסד התפעולי גדל ל־20.5 מיליון דולר לעומת 19.9 מיליון ברבעון הקודם

החברה קיבלה הזמנות חדשות בשווי כולל של 5.7 מיליון דולר לשני מחשבי Novera 9Q, שיסופקו במחצית הראשונה של 2026

בנוסף, ריגטי זכתה בחוזה של 5.8 מיליון דולר עם חיל האוויר האמריקאי לפיתוח רשת קוונטית

המנכ”ל סובוד קולקרני ציין כי הביקוש למחשבים הקוונטיים במתקני הלקוחות עולה, וכי החברה תומכת בפלטפורמת NVQLink של Nvidia לשילוב בין מחשבי־על לקוונטים

החברה שומרת על היעד להציג מערכת של 100 קיוביטים עד סוף 2025 ו־1,000 קיוביטים עד 2027.

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
4🎉1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
אז מה קורה היום בשוק?

מניית רוקט לאב (RKLB) מזנקת ב־11% לאחר שעקפה את תחזיות הרווח וההכנסות והציגה שולי רווח שיא של 37%, עם תחזית לצמיחה דו־ספרתית ושיא שנתי בשיגורים.

מניית אופן דור (OPEN) עולה ב־4% לאחר שהודיעה על חלוקת כתבי אופציה לבעלי המניות, צעד שהקשה על סוחרי השורט וגרם לסגירת פוזיציות – מהלך שהצית את הזינוק החד במניה.

_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
3🔥1
סופטבנק מוכרת את כל אחזקותיה באנבידיה תמורת 5.8 מיליארד דולר – אך שומרת חשיפה לעולמות ה-AI

ענקית ההשקעות היפנית סופטבנק (9984.T) הודיעה כי מכרה את כל אחזקותיה באנבידיה (NVDA) תמורת 5.8 מיליארד דולר, כחלק ממהלך מימון רחב להשקעות עתידיות בתחום הבינה המלאכותית. בעקבות העסקה ירדה מניית אנבידיה קלות במסחר המוקדם, בעוד מניית סופטבנק עלתה ב־2%.

לפי החברה, המכירה כללה כ־32 מיליון מניות של אנבידיה ונועדה “לממש נכסים ולנתב הון להשקעות חדשות”. במקביל, סופטבנק מכרה גם חלק מהחזקתה ב־T-Mobile (TMUS) בכ־9 מיליארד דולר. במהלך הדיווח לרבעון השני הודיעה החברה על רווח נקי של 16.6 מיליארד דולר – יותר מהכפלה לעומת השנה שעברה – בעיקר בזכות רווחי הערכת שווי מהשקעותיה ב־OpenAI.

סופטבנק צפויה להמשיך ולהיות שחקנית מרכזית בזירת ה־AI, עם הובלת סבב גיוס של עד 40 מיליארד דולר ל־OpenAI לפי שווי של 300 מיליארד דולר, וכן השקעה של 6.6 מיליארד דולר ברכישת מניות מעובדי החברה בשווי מוערך של 500 מיליארד דולר.

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
4👍1😱1
צהריים טובים,
כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות:

1. חוזי ארה"ב 🇺🇲
חוזה S&P 500 שינוי (0.21-)
דאו (0.10%+)
נאסד"ק (0.47%+)

2. מדדי אסיה 🌏
ניקיי היפני (0.14%-)
שנגחאי הסיני (0.39%-)
האנג סאנג הסיני (0.18%+)

3. מדדי אירופה 🇪🇺
דאקס הגרמני (0.15%+)
קאק40 הצרפתי (0.86%+)
פוטסי100 הבריטי (0.79%+)
יורוסטוקס50 האירופאי (0.65%+)

4. סחורות⛏️
נפט 60.74 (1.08%+)
זהב 4,144.6 (0.62%+)
ביטקויין 104,304 (0.50%-)

5. מט"ח 🪙
שקל-דולר 3.218 (0.11%-)
שקל-יורו 3.727 (0.12%+)


6. מניות במוקד💡
• מניית אנבידיה (NVDA), ענקית השבבים בשווי 4.85 טריליון דולר, יורדת ב־2% לאחר שסופטבנק מכרה את כל החזקותיה בחברה באוקטובר תמורת 5.83 מיליארד דולר.

• מניית קורוויב (CRWV), חברת תשתיות הבינה המלאכותית בשווי 52.3 מיליארד דולר, צונחת בכ־8% לאחר שתחזית ההכנסות השנתית שלה, 5.05–5.15 מיליארד דולר, אכזבה את המשקיעים לעומת ציפיות של 5.29 מיליארד.

_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
3
מניית ביגבר מזנקת לאחר דו״ח חזק ורכישה בתחום ההגנה 📈

מניית ביגבר (BBAI), חברת בינה מלאכותית המתמקדת בפתרונות למגזר הביטחוני, עלתה ב־11.5% לאחר דו״ח רבעוני חזק והודעה על רכישה אסטרטגית גדולה.

הפסד למניה: 0.03 דולר לעומת צפי להפסד של 0.07 דולר

הכנסות: 33.1 מיליון דולר לעומת צפי של 31.8 מיליון דולר

הרווח הנקי: 2.5 מיליון דולר – הרווח הרבעוני השני בתולדות החברה

ההכנסות ירדו ב־20% לעומת השנה שעברה

ביגבר הודיעה על רכישת פלטפורמת הבינה המלאכותית Ask Sage, המתמקדת בביטחון לאומי ובמגזר הציבורי, בעסקה בשווי 250 מיליון דולר

הרכישה מרחיבה את הנוכחות של החברה במערכות AI צבאיות וממשלתיות ומחזקת את מעמדה כספקית מובילה בתחום ההגנה

המנכ״ל קווין מקאלינן ציין כי אף שהשבתת הממשל גרמה לעיכובים, הציפייה היא לגידול בהזמנות חדשות ב־2026

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
🎉21
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
מניה במוקד

מניית אנבידיה (NVDA) יורדת ב־3% לאחר שסופטבנק מכרה את כל אחזקותיה בחברה בשווי 5.8 מיליארד דולר, מהלך שמעורר חשש למימוש רווחים בשיא לקראת הדו״ח הצפוי ב־19 בנובמבר.

_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
😱31
המכירה ששברה את השוק: למה סופטבנק נפרדה מאנבידיה ברגע הכי חם שלה?

לכניסה לכתבה המלאה

https://www.inter-il.com/a-bold-move-or-a-risky-gamble-softbank-splits-from-nvidia-and-aims-for-the-heart-of-the-ai-revolution/

_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
🔥3
מדען הבינה המלאכותית הראשי של מטא עוזב להקמת סטארט־אפ חדש – והמניה נחלשת📉

מניית מטא (META) יורדת היום ב־1.4% לאחר דיווח ב־Financial Times כי יאן לקון, המדען הראשי לבינה מלאכותית של החברה ואחד החוקרים הבולטים בעולם, צפוי לעזוב את תפקידו כדי להקים סטארט־אפ עצמאי. לפי הדיווח, לקון כבר מנהל שיחות לגיוס הון לחברה שתתמקד בפיתוח “מודלי עולם” – מערכות AI המסוגלות להבין את סביבתן ולחזות תוצאות על בסיס יחסי סיבה ותוצאה.

העזיבה מגיעה בעיתוי מאתגר עבור מטא, שמבצעת ארגון מחדש בתחום ה-AI לאחר שדגמי Llama 4 לא הצליחו לעמוד בקצב של מתחרות כמו OpenAI וגוגל. מוקדם יותר השנה השקיעה מטא 14.3 מיליארד דולר בחברת Scale AI והקימה את Meta Superintelligence Labs בראשות מנכ”ל Scale AI, אלכסנדר וונג.

גורמים בחברה טוענים כי השינויים יצרו עומס וביורוקרטיה שפגעו בעבודת החוקרים. לקון, זוכה פרס טיורינג, הביע בעבר ספקות בנוגע ליכולותיה הנוכחיות של הבינה המלאכותית וטען כי “עדיין אין מערכת חכמה יותר מחתול בית”.

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
6👍3
מניית אוקלו עולה לאחר עדכון חיובי בדו״ח הרבעוני ⚛️📈

מניית אוקלו (OKLO), יצרנית הכורים הגרעיניים המתקדמים הנתמכת בידי סם אלטמן, עולה ב־1.7% במסחר המאוחר לאחר דו״ח רבעוני שהדגיש האצה משמעותית בבנייה, באישורים ובפרויקטים מול משרד האנרגיה.

החברה דיווחה על הפסד של 0.20 דולר למניה לעומת צפי להפסד של 0.13 דולר

אך הדגש בדו״ח הוא על המעבר לשלב ביצוע מלא:

אוקלו החלה בבנייה בפועל של הכור הגרעיני הראשון שלה – Aurora-INL – באתר באיידהו, עם עבודות עפר ופיצוצים מבוקרים שכבר מתבצעים

משרד האנרגיה אישר רשמית את ההסכם לבטיחות גרעינית (NSDA) למתקן ייצור הדלק ב־INL — שלב קריטי בדרך להפעלת הכור הראשון Aurora-INL

בנוסף, אוקלו נבחרה לשלושה פרויקטים פדרליים במסגרת Reactor Pilot Program, בהם כור הפלוטוניום הניסיוני Pluto ומתקן ייצור איזוטופים של Atomic Alchemy

החברה גם עדכנה על התקדמות בהקמת מפעל מיחזור דלק גרעיני בטנסי בהיקף של 1.68 מיליארד דולר, שעתיד לספק לה יתרון דלק עצמאי לטווח ארוך

המנכ״ל דה־ויט הדגיש כי “אוקלו כבר לא מתכננת — היא בונה”.

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
👍83🎉2🔥1
מניית AMD מזנקת ב־5.5%: הביקוש לשבבי AI מזניק את תחזיות הצמיחה של ליסה סו

מניית AMD עולה היום ב־5.5% לאחר שמנכ”לית החברה, ד״ר ליסה סו, הציגה תחזית אגרסיבית לצמיחה של כ־35% בשנה בחמש השנים הקרובות – הודות לביקוש “בלתי ניתן לרוויה” לשבבי בינה מלאכותית. לדבריה, פעילות הדאטה סנטר בתחום ה-AI צפויה לצמוח בקצב של 80% בשנה ולהגיע להכנסות של עשרות מיליארדי דולרים עד 2027.

סו העריכה כי AMD תשיג נתח שוק דו-ספרתי בשוק שבבי ה-AI לדאטה סנטרים, הנשלט כיום על ידי אנבידיה (NVDA) שמחזיקה ביותר מ־90% מהשוק. כחלק מהאסטרטגיה, החברה הודיעה על שיתופי פעולה עם OpenAI, מטא (META) ואורקל (ORCL), לצד השקת דור חדש של שבבי Instinct MI400X שצפוי לצאת בשנה הבאה.

לפי סו, שוק רכיבי ה-AI לדאטה סנטרים צפוי להגיע להיקף של טריליון דולר עד 2030, עם צמיחה שנתית של 40%. לדבריה, “כל חלקי העסק שלנו פועלים במלוא הכוח — ואנחנו רק בתחילת הדרך.”

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
👍6🔥21
מניית אנבידיה עולה – דו״ח פוקסקון מאותת על ביקוש חזק לשרתים מבוססי AI

מניית אנבידיה (NVDA) עולה היום ב־1.4% לאחר שענקית האלקטרוניקה הטייוואנית פוקסקון (2317.TW) דיווחה על ביקוש חזק לתשתיות בינה מלאכותית. פוקסקון, הידועה בעיקר כיצרנית עבור אפל, ציינה כי מוצרי הענן והתקשורת שלה – ובהם שרתי AI המבוססים על שבבי אנבידיה – מהווים כעת 42% מהכנסותיה, לראשונה יותר מתחום המכשירים החכמים.

בדו״ח הרבעוני שפורסם היום, הודיעה החברה כי ההכנסות המצטברות משרתים מבוססי בינה מלאכותית חצו את רף טריליון הדולר הטייוואני (כ־32.2 מיליארד דולר) עד סוף ספטמבר, נתון המעיד על צמיחה מואצת בתחום. אנבידיה ופוקסקון משתפות פעולה בפרויקטים משותפים לפיתוח תשתיות מחשוב מתקדמות לדאטה סנטרים.

הדו״ח מחזק את התחזיות לביקוש מתמשך לשבבי AI, שבוע בלבד לפני פרסום דו״ח הרווחים של אנבידיה. במקביל, מניית AMD מזנקת ב־5.3% לאחר שהחברה עדכנה תחזית לצמיחה שנתית של 35% בשנים הקרובות, בהובלת תחום מעבדי הבינה המלאכותית.

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
3👍2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
אז מה קורה היום בשוק?

מניית AMD מזנקת ב־5.5% לאחר שהמנכ”לית ליסה סו הציגה תחזית אופטימית במיוחד – צמיחה שנתית של כ־35% בהכנסות ויעד לנתח דו־ספרתי בשוק השבבים ל־AI עד 2027, עם שיתופי פעולה אסטרטגיים עם OpenAI, מטא ואורקל.

מניית אוקלו (OKLO) עולה ב־2% לאחר שדיווחה על התקדמות משמעותית בבניית הכור הגרעיני הראשון שלה באיידהו וקיבלה אישור בטיחות ממשרד האנרגיה – שלב קריטי בדרך להפעלה המסחרית ולביסוס מעמדה בחזית האנרגיה הנקייה.

_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
🔥3
צהריים טובים,
כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות:

1. חוזי ארה"ב 🇺🇲
חוזה S&P 500 שינוי (0.37%+)
דאו (0.30%+)
נאסד"ק (0.63%+)

2. מדדי אסיה 🌏
ניקיי היפני (0.43%+)
שנגחאי הסיני (0.07%-)
האנג סאנג הסיני (0.85%+)

3. מדדי אירופה 🇪🇺
דאקס הגרמני (1.29%+)
קאק40 הצרפתי (1.38%+)
פוטסי100 הבריטי (0.04%+)
יורוסטוקס50 האירופאי (1.38%+)

4. סחורות⛏️
נפט 60.18 (1.43%-)
זהב 4,136.8 (0.46%+)
ביטקויין 105,057 (0.49%+)

5. מט"ח 🪙
שקל-דולר 3.197 (0.59%-)
שקל-יורו 3.694 (0.79%-)


6. מניות במוקד💡
• מניית אדוונסד מיקרו דיוויסס (AMD), יצרנית השבבים בשווי 386.7 מיליארד דולר, מזנקת ב־6.4% לאחר שחזתה ביום המשקיעים צמיחה של כ־60% בהכנסות חטיבת הדאטה סנטר בשלוש עד חמש השנים הקרובות.

• מניית ביל הולדינגס (BILL), חברת שירותי הפינטק בשווי 4.7 מיליארד דולר, מזנקת ב־13.4% לאחר דיווח בבלומברג כי היא בוחנת מכירה אפשרית לגורם תעשייתי גדול או לקרן השקעות פרטית.

_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
4
אנטרופיק תשקיע 50 מיליארד דולר בדאטה סנטרים בארה״ב – אמזון וגוגל בין המרוויחות הגדולות📈

חברת הבינה המלאכותית אנטרופיק הודיעה כי תשקיע 50 מיליארד דולר בהקמת דאטה סנטרים בארה״ב, כחלק ממאמציה להרחיב את תשתיות ה-AI ולתמוך בדור הבא של מודלי Claude. מדובר בהשקעה חסרת תקדים שממקמת את אנטרופיק בלב מירוץ התשתיות הגלובלי של הבינה המלאכותית.

במרכז המרוויחות מהמהלך נמצאת אמזון (AMZN), שהשיקה באוקטובר את מרכז הנתונים הענק Rainier באינדיאנה — בהשקעה של 11 מיליארד דולר — הכולל כחצי מיליון שבבי Trainium2 לאימון מודלי אנטרופיק. המהלך צפוי להגדיל את פעילות AWS בתחום ה-AI ולחזק את קשרי השותפות עם החברה.

גם גוגל (GOOGL) עשויה ליהנות: לפי דיווחים, היא במגעים להגדיל את השקעתה באנטרופיק, בהערכת שווי שעשויה להגיע ל־350 מיליארד דולר. שתי החברות מהמרות על ביקוש גובר לתשתיות חישוב, שמניע את אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של תעשיית הבינה המלאכותית.

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
🔥4👏1