טראמפ מכריז: “צ’ק של 2,000 דולר לכל אזרח – ממסי המכס”
נשיא ארה”ב דונלד טראמפ הודיע כי בכוונת ממשלו לחלק לכל אזרח אמריקאי מענק חד־פעמי של 2,000 דולר, שימומן מהכנסות המדינה ממסי המכס. לדבריו, המהלך הוא “דיבידנד לעם האמריקאי” והוא יוחרג מבעלי הכנסה גבוהה. טראמפ כתב ב־Truth Social כי “מי שמתנגד למכסים הוא טיפש”, והוסיף כי ההכנסות ישמשו גם להפחתת החוב הלאומי העצום, העומד על יותר מ־37 טריליון דולר.
המהלך מזכיר הצעת חוק שהגיש בקיץ הסנאטור הרפובליקני ג׳וש הוולי, שביקש להעניק החזר מכס של 600 דולר לכל אזרח וילד תלוי. לפי משרד האוצר, נכון לסוף הרבעון השלישי נגבו כבר כ־195 מיליארד דולר ממסי המכס. עם זאת, היוזמה של טראמפ צפויה לעורר מחלוקת בקונגרס, במיוחד על רקע הדיונים בבית המשפט העליון לגבי חוקיות הרחבת סמכויותיו להטלת מכסים על כמעט כל מדינות העולם.
לפי דברי מזכיר האוצר סקוט בֶּסֶנט, המענק טרם גובש סופית וייתכן שיוחלף בהקלות מס נרחבות — ובהן ביטול מיסוי על שעות נוספות, טיפים והטבות סוציאליות.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
נשיא ארה”ב דונלד טראמפ הודיע כי בכוונת ממשלו לחלק לכל אזרח אמריקאי מענק חד־פעמי של 2,000 דולר, שימומן מהכנסות המדינה ממסי המכס. לדבריו, המהלך הוא “דיבידנד לעם האמריקאי” והוא יוחרג מבעלי הכנסה גבוהה. טראמפ כתב ב־Truth Social כי “מי שמתנגד למכסים הוא טיפש”, והוסיף כי ההכנסות ישמשו גם להפחתת החוב הלאומי העצום, העומד על יותר מ־37 טריליון דולר.
המהלך מזכיר הצעת חוק שהגיש בקיץ הסנאטור הרפובליקני ג׳וש הוולי, שביקש להעניק החזר מכס של 600 דולר לכל אזרח וילד תלוי. לפי משרד האוצר, נכון לסוף הרבעון השלישי נגבו כבר כ־195 מיליארד דולר ממסי המכס. עם זאת, היוזמה של טראמפ צפויה לעורר מחלוקת בקונגרס, במיוחד על רקע הדיונים בבית המשפט העליון לגבי חוקיות הרחבת סמכויותיו להטלת מכסים על כמעט כל מדינות העולם.
לפי דברי מזכיר האוצר סקוט בֶּסֶנט, המענק טרם גובש סופית וייתכן שיוחלף בהקלות מס נרחבות — ובהן ביטול מיסוי על שעות נוספות, טיפים והטבות סוציאליות.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤9👍3🤩1
מניית ווסטרן דיגיטל מזנקת השנה ב-240% – וול סטריט ממשיכה להמר גם על סיגייט
בעוד מניות הבינה המלאכותית המרכזיות כמו אנבידיה (NVDA) ופלנטיר (PLTR) רשמו ירידות חדות בשבוע שעבר, דווקא מניות אחסון הנתונים ווסטרן דיגיטל (WDC) וסיגייט (STX) המשיכו לשבור שיאים. שתיהן עלו ב־4%–5% בשבוע האחרון, גם כשמדדי S&P 500 והנאסד״ק ירדו ב־2.8% ו־4.6% בהתאמה.
מניית ווסטרן דיגיטל טיפסה ביותר מ־240% מתחילת השנה – הביצוע הטוב ביותר במדד S&P 500 – בעוד סיגייט זינקה בכ־215%. שתי החברות נהנות מביקוש עצום לדיסקים קשיחים (HDD) הנמצאים בלב תשתיות הדאטה של מרכזי ה-AI, לצד מחסור בהיצע שדוחף את המחירים כלפי מעלה.
האנליסט סי.ג׳יי. מיוז מקאנטר פיצג׳רלד כתב כי “שוק הכוננים הקשיחים נמכר כולו מראש”, וציין כי “אנו רק בראשית בניית תשתיות ה-AI”. שתיהן נסחרות במכפיל רווח של 17–19 בלבד – מתחת לממוצע של מדד S&P 500, ועשרות אחוזים מתחת לחברות AI דוגמת אנבידיה וברודקום (AVGO).
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
בעוד מניות הבינה המלאכותית המרכזיות כמו אנבידיה (NVDA) ופלנטיר (PLTR) רשמו ירידות חדות בשבוע שעבר, דווקא מניות אחסון הנתונים ווסטרן דיגיטל (WDC) וסיגייט (STX) המשיכו לשבור שיאים. שתיהן עלו ב־4%–5% בשבוע האחרון, גם כשמדדי S&P 500 והנאסד״ק ירדו ב־2.8% ו־4.6% בהתאמה.
מניית ווסטרן דיגיטל טיפסה ביותר מ־240% מתחילת השנה – הביצוע הטוב ביותר במדד S&P 500 – בעוד סיגייט זינקה בכ־215%. שתי החברות נהנות מביקוש עצום לדיסקים קשיחים (HDD) הנמצאים בלב תשתיות הדאטה של מרכזי ה-AI, לצד מחסור בהיצע שדוחף את המחירים כלפי מעלה.
האנליסט סי.ג׳יי. מיוז מקאנטר פיצג׳רלד כתב כי “שוק הכוננים הקשיחים נמכר כולו מראש”, וציין כי “אנו רק בראשית בניית תשתיות ה-AI”. שתיהן נסחרות במכפיל רווח של 17–19 בלבד – מתחת לממוצע של מדד S&P 500, ועשרות אחוזים מתחת לחברות AI דוגמת אנבידיה וברודקום (AVGO).
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤5👍2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
אז מה קורה היום בשוק?
מניית אקספנג (XPEV) מזנקת ב־5.2% אחרי שחשפה באירוע ה־AI Day שבבים מתוצרת עצמית, רובוט דמוי־אדם ושירות רובוטקסי חדש שיחל לפעול ב־2025 בשיתוף עליבאבא.
מניית רוקטלאב (RKLB) עולה ב־5% לאחר ששיגרה בהצלחה לוויין מתקדם עבור iQPS היפנית — השיגור ה־74 בתולדותיה שמבסס את מעמדה כשחקנית מובילה בתחום החלל המסחרי.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית אקספנג (XPEV) מזנקת ב־5.2% אחרי שחשפה באירוע ה־AI Day שבבים מתוצרת עצמית, רובוט דמוי־אדם ושירות רובוטקסי חדש שיחל לפעול ב־2025 בשיתוף עליבאבא.
מניית רוקטלאב (RKLB) עולה ב־5% לאחר ששיגרה בהצלחה לוויין מתקדם עבור iQPS היפנית — השיגור ה־74 בתולדותיה שמבסס את מעמדה כשחקנית מובילה בתחום החלל המסחרי.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤4🔥1
צהריים טובים,
כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות:
1. חוזי ארה"ב 🇺🇲
חוזה S&P 500 שינוי (0.97+)
דאו (0.42%+)
נאסד"ק (1.51%+)
2. מדדי אסיה 🌏
ניקיי היפני (1.26%+)
שנגחאי הסיני (0.53%+)
האנג סאנג הסיני (1.55%+)
3. מדדי אירופה 🇪🇺
דאקס הגרמני (1.87%+)
קאק40 הצרפתי (1.46%+)
פוטסי100 הבריטי (0.94%+)
יורוסטוקס50 האירופאי (1.82%+)
4. סחורות⛏️
נפט 60.15 (0.49%+)
זהב 4,096.3 (2.25%+)
ביטקויין 106,293 (3.49%+)
5. מט"ח 🪙
שקל-דולר 3.233 (0.20%-)
שקל-יורו 3.735 (0.48%-)
6. מניות במוקד💡
• מניית אם פי מטיריאלס (MP), יצרנית המתכות הנדירות בשווי 10.4 מיליארד דולר, עולה ב־4.3% לאחר שדויטשה בנק העלה את ההמלצה מ־Hold ל־Buy וציין את המניה כהזדמנות חשיפה לסקטור המתכות הנדירות.
• מניית פלנטיר (PLTR), חברת הטכנולוגיה הביטחונית בשווי 378.5 מיליארד דולר, מטפסת ב־3.3% לאחר שנפלה ביותר מ־11% בשבוע שעבר בעקבות מכירות חדות במניות ה־AI.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות:
1. חוזי ארה"ב 🇺🇲
חוזה S&P 500 שינוי (0.97+)
דאו (0.42%+)
נאסד"ק (1.51%+)
2. מדדי אסיה 🌏
ניקיי היפני (1.26%+)
שנגחאי הסיני (0.53%+)
האנג סאנג הסיני (1.55%+)
3. מדדי אירופה 🇪🇺
דאקס הגרמני (1.87%+)
קאק40 הצרפתי (1.46%+)
פוטסי100 הבריטי (0.94%+)
יורוסטוקס50 האירופאי (1.82%+)
4. סחורות⛏️
נפט 60.15 (0.49%+)
זהב 4,096.3 (2.25%+)
ביטקויין 106,293 (3.49%+)
5. מט"ח 🪙
שקל-דולר 3.233 (0.20%-)
שקל-יורו 3.735 (0.48%-)
6. מניות במוקד💡
• מניית אם פי מטיריאלס (MP), יצרנית המתכות הנדירות בשווי 10.4 מיליארד דולר, עולה ב־4.3% לאחר שדויטשה בנק העלה את ההמלצה מ־Hold ל־Buy וציין את המניה כהזדמנות חשיפה לסקטור המתכות הנדירות.
• מניית פלנטיר (PLTR), חברת הטכנולוגיה הביטחונית בשווי 378.5 מיליארד דולר, מטפסת ב־3.3% לאחר שנפלה ביותר מ־11% בשבוע שעבר בעקבות מכירות חדות במניות ה־AI.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
👍1🔥1
מיקרוסופט ממריצה את קופיילוט בעזרת משפיעניות – במאמץ לצמצם את הפער מול ChatGPT
מניית מיקרוסופט (MSFT) עולה היום ב־1.4% לאחר שהחברה חשפה קמפיין שיווק חדשני שבו גויסו משפיעניות רשת מובילות, בהן אליקס ארל, כדי לקדם את הבוט הקולי “קופיילוט”. המהלך נועד לקרב את מיקרוסופט לדור הצעיר ולצמצם את הפער מול ChatGPT של OpenAI, שמוביל את השוק עם 800 מיליון משתמשים שבועיים, לעומת 150 מיליון משתמשים חודשיים בלבד לקופיילוט.
לפי סמנכ״ל השיווק יוסוף מהדי, מיקרוסופט בחרה להשקיע באושיות טיקטוק ואינסטגרם כדי להציג את קופיילוט כעוזר אישי “מגניב” ולא רק ככלי עבודה ארגוני. אליקס ארל, שלה כ־12 מיליון עוקבים, יצרה סרטונים ויראליים שבהם הציגה את קופיילוט כ״מנטור ופסיכולוג״ – והובילה לעלייה חדה בהורדות האפליקציה.
המהלך משקף שינוי אסטרטגי: מיקרוסופט מנסה להעמיק את אחיזתה בשוק הצרכני, אחרי הצלחה בעולם העסקי. אנליסטים מעריכים כי הקמפיין עשוי להגדיל את החשיפה של קופיילוט אך ספק אם יצליח לסגור את הפער מול המתחרים גוגל (GOOGL) ו־OpenAI.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית מיקרוסופט (MSFT) עולה היום ב־1.4% לאחר שהחברה חשפה קמפיין שיווק חדשני שבו גויסו משפיעניות רשת מובילות, בהן אליקס ארל, כדי לקדם את הבוט הקולי “קופיילוט”. המהלך נועד לקרב את מיקרוסופט לדור הצעיר ולצמצם את הפער מול ChatGPT של OpenAI, שמוביל את השוק עם 800 מיליון משתמשים שבועיים, לעומת 150 מיליון משתמשים חודשיים בלבד לקופיילוט.
לפי סמנכ״ל השיווק יוסוף מהדי, מיקרוסופט בחרה להשקיע באושיות טיקטוק ואינסטגרם כדי להציג את קופיילוט כעוזר אישי “מגניב” ולא רק ככלי עבודה ארגוני. אליקס ארל, שלה כ־12 מיליון עוקבים, יצרה סרטונים ויראליים שבהם הציגה את קופיילוט כ״מנטור ופסיכולוג״ – והובילה לעלייה חדה בהורדות האפליקציה.
המהלך משקף שינוי אסטרטגי: מיקרוסופט מנסה להעמיק את אחיזתה בשוק הצרכני, אחרי הצלחה בעולם העסקי. אנליסטים מעריכים כי הקמפיין עשוי להגדיל את החשיפה של קופיילוט אך ספק אם יצליח לסגור את הפער מול המתחרים גוגל (GOOGL) ו־OpenAI.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
👍1🔥1🎉1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
מניה במוקד
מניית מונדי דוט קום (MNDY) צוללת ב־20% לאחר תחזית מאכזבת לרבעון הרביעי, שמעוררת חשש מהאטה בביקוש לתוכנות ניהול ענן, למרות רווחיות גבוהה ודוח רבעוני חזק.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית מונדי דוט קום (MNDY) צוללת ב־20% לאחר תחזית מאכזבת לרבעון הרביעי, שמעוררת חשש מהאטה בביקוש לתוכנות ניהול ענן, למרות רווחיות גבוהה ודוח רבעוני חזק.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤3🤩3
קויין בייס משיקה פלטפורמה חדשה לרכישת טוקנים לפני המסחר – והמניה מזנקת📈
מניית קויין בייס (COIN) עולה היום ב־2.4% לאחר שהחברה הכריזה על השקת פלטפורמה ייחודית שתאפשר למשקיעים פרטיים לרכוש טוקנים חדשים עוד לפני הנפקתם הרשמית בבורסה. מדובר במהלך ראשון מסוגו בארה״ב מאז 2018, וצעד שמאותת על תחיית שוק ההנפקות הדיגיטליות (ICO).
לפי החברה, הפלטפורמה החדשה תארח מכירה אחת של טוקן מדי חודש, כאשר אלגוריתם ינהל את חלוקת ההקצאות למשקיעים. המשתמשים יוכלו להגיש בקשות רכישה במשך שבוע, והתשלום יתבצע במטבע היציב USD Coin של Circle. הפרויקט הראשון שיושק הוא של סטארטאפ הבלוקצ׳יין Monad.
בקויין בייס הדגישו כי הפלטפורמה תאפשר למנפיקים להגיע “למשתמשים אמיתיים” ולבנות נזילות שוק עמוקה יותר. בשוק רואים בצעד זה ניסיון למנף את ההתעניינות הגוברת במטבעות קריפטוגרפיים מצד משקיעים מוסדיים ופרטיים, ולבסס את מעמדה של קויין בייס כשחקנית החדשנות המרכזית בתעשייה.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית קויין בייס (COIN) עולה היום ב־2.4% לאחר שהחברה הכריזה על השקת פלטפורמה ייחודית שתאפשר למשקיעים פרטיים לרכוש טוקנים חדשים עוד לפני הנפקתם הרשמית בבורסה. מדובר במהלך ראשון מסוגו בארה״ב מאז 2018, וצעד שמאותת על תחיית שוק ההנפקות הדיגיטליות (ICO).
לפי החברה, הפלטפורמה החדשה תארח מכירה אחת של טוקן מדי חודש, כאשר אלגוריתם ינהל את חלוקת ההקצאות למשקיעים. המשתמשים יוכלו להגיש בקשות רכישה במשך שבוע, והתשלום יתבצע במטבע היציב USD Coin של Circle. הפרויקט הראשון שיושק הוא של סטארטאפ הבלוקצ׳יין Monad.
בקויין בייס הדגישו כי הפלטפורמה תאפשר למנפיקים להגיע “למשתמשים אמיתיים” ולבנות נזילות שוק עמוקה יותר. בשוק רואים בצעד זה ניסיון למנף את ההתעניינות הגוברת במטבעות קריפטוגרפיים מצד משקיעים מוסדיים ופרטיים, ולבסס את מעמדה של קויין בייס כשחקנית החדשנות המרכזית בתעשייה.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
🔥2❤1
מניית רוקט לאב מזנקת לאחר דו”ח חזק📈
מניית רוקט לאב (RKLB) מזנקת ב־12% במסחר הלילי לאחר שהחברה עקפה את תחזיות האנליסטים והציגה רווחיות תפעולית משופרת ושיא ברווחיות הגולמית.
ההכנסות הסתכמו ב־155 מיליון דולר לעומת צפי של 151.8 מיליון דולר✅
ההפסד למניה עמד על 0.03 דולר בלבד לעומת תחזית להפסד של 0.10 דולר✅
שיעור הרווח הגולמי הגיע לשיא של 37%, לעומת 33% ברבעון הקודם — עדות לשיפור בכלכלה התפעולית של עסקי השיגור✅
ברבעון השלישי החברה חתמה על 17 חוזי שיגור חדשים — שיא רבעוני — ורכשה את Geost בעסקה של 325 מיליון דולר לחיזוק תחום הייצור בחלל. בקופתה של החברה יתרת מזומנים של 808 מיליון דולר ונזילות כוללת של מעל מיליארד דולר.
להמשך השנה, רוקט לאב צופה הכנסות של 170–180 מיליון דולר ברבעון הרביעי — מעל הצפי — וצופה לשמור על שיעורי רווחיות דומים.
המנכ”ל פיטר בק ציין כי “השגנו הכנסות שיא, רווחיות שיא ורבעון שיא במספר השיגורים”, והדגיש כי שיגור הבכורה של רקטת ה־Neutron מתוכנן לרבעון הראשון של 2026.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית רוקט לאב (RKLB) מזנקת ב־12% במסחר הלילי לאחר שהחברה עקפה את תחזיות האנליסטים והציגה רווחיות תפעולית משופרת ושיא ברווחיות הגולמית.
ההכנסות הסתכמו ב־155 מיליון דולר לעומת צפי של 151.8 מיליון דולר✅
ההפסד למניה עמד על 0.03 דולר בלבד לעומת תחזית להפסד של 0.10 דולר✅
שיעור הרווח הגולמי הגיע לשיא של 37%, לעומת 33% ברבעון הקודם — עדות לשיפור בכלכלה התפעולית של עסקי השיגור✅
ברבעון השלישי החברה חתמה על 17 חוזי שיגור חדשים — שיא רבעוני — ורכשה את Geost בעסקה של 325 מיליון דולר לחיזוק תחום הייצור בחלל. בקופתה של החברה יתרת מזומנים של 808 מיליון דולר ונזילות כוללת של מעל מיליארד דולר.
להמשך השנה, רוקט לאב צופה הכנסות של 170–180 מיליון דולר ברבעון הרביעי — מעל הצפי — וצופה לשמור על שיעורי רווחיות דומים.
המנכ”ל פיטר בק ציין כי “השגנו הכנסות שיא, רווחיות שיא ורבעון שיא במספר השיגורים”, והדגיש כי שיגור הבכורה של רקטת ה־Neutron מתוכנן לרבעון הראשון של 2026.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤2👍2🔥1
מניית קורוויב יורדת לאחר תחזית מאכזבת 📉
מניית קורוויב (CRWV) יורדת ב־7% במסחר המאוחר, לאחר שהחברה אמנם עקפה את תחזיות ההכנסות — אך הציגה תחזית חלשה לשנה הקרובה.
הכנסות הרבעון השלישי הסתכמו ב־1.36 מיליארד דולר לעומת צפי של 1.29 מיליארד✅
הרווח למניה עמד על הפסד של 0.22 דולר — בהתאם לציפיות השוק❌
ההכנסות זינקו ב־134% לעומת השנה שעברה, עם צמיחה חדה בהשכרת יחידות GPU ללקוחות ענק בתחום ה־AI✅
החברה דיווחה על צבר הזמנות של 55.6 מיליארד דולר, לעומת 49 מיליארד ברבעון הקודם✅
עם זאת, התחזית לשנת 2025 נחתכה ל־5.05–5.15 מיליארד דולר, מתחת לצפי השוק שעמד על 5.29 מיליארד❌
המנכ”ל מייק אינטרטור ציין כי עיכוב בהפעלת אחד ממרכזי הנתונים פגע בהכנסות הרבעון, אך הדגיש כי 41 מרכזים נוספים ממשיכים לפעול כרגיל.
במהלך הרבעון, קורוויב הכריזה על הרחבה של 6.5 מיליארד דולר לשיתוף הפעולה עם OpenAI ועל עסקה ל־6 שנים עם Meta בשווי של עד 14.2 מיליארד דולר✅
מאז הנפקתה במרץ, מניית החברה עלתה ב־164%, אך כעת המשקיעים בוחנים מחדש את קצב הצמיחה וההשקעות הגבוהות הצפויות לשנת 2026.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית קורוויב (CRWV) יורדת ב־7% במסחר המאוחר, לאחר שהחברה אמנם עקפה את תחזיות ההכנסות — אך הציגה תחזית חלשה לשנה הקרובה.
הכנסות הרבעון השלישי הסתכמו ב־1.36 מיליארד דולר לעומת צפי של 1.29 מיליארד✅
הרווח למניה עמד על הפסד של 0.22 דולר — בהתאם לציפיות השוק❌
ההכנסות זינקו ב־134% לעומת השנה שעברה, עם צמיחה חדה בהשכרת יחידות GPU ללקוחות ענק בתחום ה־AI✅
החברה דיווחה על צבר הזמנות של 55.6 מיליארד דולר, לעומת 49 מיליארד ברבעון הקודם✅
עם זאת, התחזית לשנת 2025 נחתכה ל־5.05–5.15 מיליארד דולר, מתחת לצפי השוק שעמד על 5.29 מיליארד❌
המנכ”ל מייק אינטרטור ציין כי עיכוב בהפעלת אחד ממרכזי הנתונים פגע בהכנסות הרבעון, אך הדגיש כי 41 מרכזים נוספים ממשיכים לפעול כרגיל.
במהלך הרבעון, קורוויב הכריזה על הרחבה של 6.5 מיליארד דולר לשיתוף הפעולה עם OpenAI ועל עסקה ל־6 שנים עם Meta בשווי של עד 14.2 מיליארד דולר✅
מאז הנפקתה במרץ, מניית החברה עלתה ב־164%, אך כעת המשקיעים בוחנים מחדש את קצב הצמיחה וההשקעות הגבוהות הצפויות לשנת 2026.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤4👍1🔥1
מניית אקספנג מזנקת בזכות האופטימיות סביב רובוט הדגל שלה Iron
מניית אקספנג (XPEV) מזנקת היום ב־4% במסחר המקדים, לאחר שעלתה אתמול ב־16% והגיעה לשיא של יותר משלוש שנים, בעקבות התלהבות המשקיעים מההתקדמות המרשימה של יצרנית הרכב החשמלי הסינית בתחום הרובוטים ההומנואידים.
העניין במניה גבר לאחר הצגת הדור החדש של הרובוט ההומנואידי Iron באירוע ה־AI Day של החברה, שבו הדגים המוצר יכולות תנועה, תקשורת ועיבוד נתונים ברמה גבוהה. הרובוט מופעל באמצעות שבבי הבינה המלאכותית שפותחו באקספנג, וממחיש את מעבר החברה לעולמות שמעבר לרכב החשמלי המסורתי — כולל רובוטים, מוניות אוטונומיות וכלי טיס חשמליים אנכיים (eVTOL).
לדברי יוג׳ין שיאו, ראש אסטרטגיית המניות בסין במאקרוארי קפיטל, המשקיעים מתחילים לתמחר את פוטנציאל הצמיחה של אקספנג במגוון תחומים חדשים, כך שגם הצלחה חלקית באחד מהם עשויה להקפיץ את ערך החברה. בנוסף, בחברה נערכים להשקת דגם ה־ID.UNYX 08 – תוצר שיתוף הפעולה הראשון עם פולקסווגן.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית אקספנג (XPEV) מזנקת היום ב־4% במסחר המקדים, לאחר שעלתה אתמול ב־16% והגיעה לשיא של יותר משלוש שנים, בעקבות התלהבות המשקיעים מההתקדמות המרשימה של יצרנית הרכב החשמלי הסינית בתחום הרובוטים ההומנואידים.
העניין במניה גבר לאחר הצגת הדור החדש של הרובוט ההומנואידי Iron באירוע ה־AI Day של החברה, שבו הדגים המוצר יכולות תנועה, תקשורת ועיבוד נתונים ברמה גבוהה. הרובוט מופעל באמצעות שבבי הבינה המלאכותית שפותחו באקספנג, וממחיש את מעבר החברה לעולמות שמעבר לרכב החשמלי המסורתי — כולל רובוטים, מוניות אוטונומיות וכלי טיס חשמליים אנכיים (eVTOL).
לדברי יוג׳ין שיאו, ראש אסטרטגיית המניות בסין במאקרוארי קפיטל, המשקיעים מתחילים לתמחר את פוטנציאל הצמיחה של אקספנג במגוון תחומים חדשים, כך שגם הצלחה חלקית באחד מהם עשויה להקפיץ את ערך החברה. בנוסף, בחברה נערכים להשקת דגם ה־ID.UNYX 08 – תוצר שיתוף הפעולה הראשון עם פולקסווגן.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤6🔥1
מניית ריגטי נחלשת לאחר דו״ח מעורב 📉
מניית ריגטי (RGTI), חברת המחשוב הקוונטי, יורדת ב־3.5% לאחר דו״ח מעורב לרבעון השלישי.
ההפסד המתואם למניה עמד על 0.03 דולר לעומת צפי להפסד של 0.05 דולר✅
ההכנסות הסתכמו ב־1.9 מיליון דולר לעומת תחזית של 2.2 מיליון❌
ההפסד התפעולי גדל ל־20.5 מיליון דולר לעומת 19.9 מיליון ברבעון הקודם❌
החברה קיבלה הזמנות חדשות בשווי כולל של 5.7 מיליון דולר לשני מחשבי Novera 9Q, שיסופקו במחצית הראשונה של 2026✅
בנוסף, ריגטי זכתה בחוזה של 5.8 מיליון דולר עם חיל האוויר האמריקאי לפיתוח רשת קוונטית✅
המנכ”ל סובוד קולקרני ציין כי הביקוש למחשבים הקוונטיים במתקני הלקוחות עולה, וכי החברה תומכת בפלטפורמת NVQLink של Nvidia לשילוב בין מחשבי־על לקוונטים✅
החברה שומרת על היעד להציג מערכת של 100 קיוביטים עד סוף 2025 ו־1,000 קיוביטים עד 2027.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית ריגטי (RGTI), חברת המחשוב הקוונטי, יורדת ב־3.5% לאחר דו״ח מעורב לרבעון השלישי.
ההפסד המתואם למניה עמד על 0.03 דולר לעומת צפי להפסד של 0.05 דולר✅
ההכנסות הסתכמו ב־1.9 מיליון דולר לעומת תחזית של 2.2 מיליון❌
ההפסד התפעולי גדל ל־20.5 מיליון דולר לעומת 19.9 מיליון ברבעון הקודם❌
החברה קיבלה הזמנות חדשות בשווי כולל של 5.7 מיליון דולר לשני מחשבי Novera 9Q, שיסופקו במחצית הראשונה של 2026✅
בנוסף, ריגטי זכתה בחוזה של 5.8 מיליון דולר עם חיל האוויר האמריקאי לפיתוח רשת קוונטית✅
המנכ”ל סובוד קולקרני ציין כי הביקוש למחשבים הקוונטיים במתקני הלקוחות עולה, וכי החברה תומכת בפלטפורמת NVQLink של Nvidia לשילוב בין מחשבי־על לקוונטים✅
החברה שומרת על היעד להציג מערכת של 100 קיוביטים עד סוף 2025 ו־1,000 קיוביטים עד 2027.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤4🎉1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
אז מה קורה היום בשוק?
מניית רוקט לאב (RKLB) מזנקת ב־11% לאחר שעקפה את תחזיות הרווח וההכנסות והציגה שולי רווח שיא של 37%, עם תחזית לצמיחה דו־ספרתית ושיא שנתי בשיגורים.
מניית אופן דור (OPEN) עולה ב־4% לאחר שהודיעה על חלוקת כתבי אופציה לבעלי המניות, צעד שהקשה על סוחרי השורט וגרם לסגירת פוזיציות – מהלך שהצית את הזינוק החד במניה.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית רוקט לאב (RKLB) מזנקת ב־11% לאחר שעקפה את תחזיות הרווח וההכנסות והציגה שולי רווח שיא של 37%, עם תחזית לצמיחה דו־ספרתית ושיא שנתי בשיגורים.
מניית אופן דור (OPEN) עולה ב־4% לאחר שהודיעה על חלוקת כתבי אופציה לבעלי המניות, צעד שהקשה על סוחרי השורט וגרם לסגירת פוזיציות – מהלך שהצית את הזינוק החד במניה.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤3🔥1
סופטבנק מוכרת את כל אחזקותיה באנבידיה תמורת 5.8 מיליארד דולר – אך שומרת חשיפה לעולמות ה-AI
ענקית ההשקעות היפנית סופטבנק (9984.T) הודיעה כי מכרה את כל אחזקותיה באנבידיה (NVDA) תמורת 5.8 מיליארד דולר, כחלק ממהלך מימון רחב להשקעות עתידיות בתחום הבינה המלאכותית. בעקבות העסקה ירדה מניית אנבידיה קלות במסחר המוקדם, בעוד מניית סופטבנק עלתה ב־2%.
לפי החברה, המכירה כללה כ־32 מיליון מניות של אנבידיה ונועדה “לממש נכסים ולנתב הון להשקעות חדשות”. במקביל, סופטבנק מכרה גם חלק מהחזקתה ב־T-Mobile (TMUS) בכ־9 מיליארד דולר. במהלך הדיווח לרבעון השני הודיעה החברה על רווח נקי של 16.6 מיליארד דולר – יותר מהכפלה לעומת השנה שעברה – בעיקר בזכות רווחי הערכת שווי מהשקעותיה ב־OpenAI.
סופטבנק צפויה להמשיך ולהיות שחקנית מרכזית בזירת ה־AI, עם הובלת סבב גיוס של עד 40 מיליארד דולר ל־OpenAI לפי שווי של 300 מיליארד דולר, וכן השקעה של 6.6 מיליארד דולר ברכישת מניות מעובדי החברה בשווי מוערך של 500 מיליארד דולר.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
ענקית ההשקעות היפנית סופטבנק (9984.T) הודיעה כי מכרה את כל אחזקותיה באנבידיה (NVDA) תמורת 5.8 מיליארד דולר, כחלק ממהלך מימון רחב להשקעות עתידיות בתחום הבינה המלאכותית. בעקבות העסקה ירדה מניית אנבידיה קלות במסחר המוקדם, בעוד מניית סופטבנק עלתה ב־2%.
לפי החברה, המכירה כללה כ־32 מיליון מניות של אנבידיה ונועדה “לממש נכסים ולנתב הון להשקעות חדשות”. במקביל, סופטבנק מכרה גם חלק מהחזקתה ב־T-Mobile (TMUS) בכ־9 מיליארד דולר. במהלך הדיווח לרבעון השני הודיעה החברה על רווח נקי של 16.6 מיליארד דולר – יותר מהכפלה לעומת השנה שעברה – בעיקר בזכות רווחי הערכת שווי מהשקעותיה ב־OpenAI.
סופטבנק צפויה להמשיך ולהיות שחקנית מרכזית בזירת ה־AI, עם הובלת סבב גיוס של עד 40 מיליארד דולר ל־OpenAI לפי שווי של 300 מיליארד דולר, וכן השקעה של 6.6 מיליארד דולר ברכישת מניות מעובדי החברה בשווי מוערך של 500 מיליארד דולר.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤4👍1😱1
צהריים טובים,
כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות:
1. חוזי ארה"ב 🇺🇲
חוזה S&P 500 שינוי (0.21-)
דאו (0.10%+)
נאסד"ק (0.47%+)
2. מדדי אסיה 🌏
ניקיי היפני (0.14%-)
שנגחאי הסיני (0.39%-)
האנג סאנג הסיני (0.18%+)
3. מדדי אירופה 🇪🇺
דאקס הגרמני (0.15%+)
קאק40 הצרפתי (0.86%+)
פוטסי100 הבריטי (0.79%+)
יורוסטוקס50 האירופאי (0.65%+)
4. סחורות⛏️
נפט 60.74 (1.08%+)
זהב 4,144.6 (0.62%+)
ביטקויין 104,304 (0.50%-)
5. מט"ח 🪙
שקל-דולר 3.218 (0.11%-)
שקל-יורו 3.727 (0.12%+)
6. מניות במוקד💡
• מניית אנבידיה (NVDA), ענקית השבבים בשווי 4.85 טריליון דולר, יורדת ב־2% לאחר שסופטבנק מכרה את כל החזקותיה בחברה באוקטובר תמורת 5.83 מיליארד דולר.
• מניית קורוויב (CRWV), חברת תשתיות הבינה המלאכותית בשווי 52.3 מיליארד דולר, צונחת בכ־8% לאחר שתחזית ההכנסות השנתית שלה, 5.05–5.15 מיליארד דולר, אכזבה את המשקיעים לעומת ציפיות של 5.29 מיליארד.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות:
1. חוזי ארה"ב 🇺🇲
חוזה S&P 500 שינוי (0.21-)
דאו (0.10%+)
נאסד"ק (0.47%+)
2. מדדי אסיה 🌏
ניקיי היפני (0.14%-)
שנגחאי הסיני (0.39%-)
האנג סאנג הסיני (0.18%+)
3. מדדי אירופה 🇪🇺
דאקס הגרמני (0.15%+)
קאק40 הצרפתי (0.86%+)
פוטסי100 הבריטי (0.79%+)
יורוסטוקס50 האירופאי (0.65%+)
4. סחורות⛏️
נפט 60.74 (1.08%+)
זהב 4,144.6 (0.62%+)
ביטקויין 104,304 (0.50%-)
5. מט"ח 🪙
שקל-דולר 3.218 (0.11%-)
שקל-יורו 3.727 (0.12%+)
6. מניות במוקד💡
• מניית אנבידיה (NVDA), ענקית השבבים בשווי 4.85 טריליון דולר, יורדת ב־2% לאחר שסופטבנק מכרה את כל החזקותיה בחברה באוקטובר תמורת 5.83 מיליארד דולר.
• מניית קורוויב (CRWV), חברת תשתיות הבינה המלאכותית בשווי 52.3 מיליארד דולר, צונחת בכ־8% לאחר שתחזית ההכנסות השנתית שלה, 5.05–5.15 מיליארד דולר, אכזבה את המשקיעים לעומת ציפיות של 5.29 מיליארד.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤3
מניית ביגבר מזנקת לאחר דו״ח חזק ורכישה בתחום ההגנה 📈
מניית ביגבר (BBAI), חברת בינה מלאכותית המתמקדת בפתרונות למגזר הביטחוני, עלתה ב־11.5% לאחר דו״ח רבעוני חזק והודעה על רכישה אסטרטגית גדולה.
הפסד למניה: 0.03 דולר לעומת צפי להפסד של 0.07 דולר✅
הכנסות: 33.1 מיליון דולר לעומת צפי של 31.8 מיליון דולר✅
הרווח הנקי: 2.5 מיליון דולר – הרווח הרבעוני השני בתולדות החברה✅
ההכנסות ירדו ב־20% לעומת השנה שעברה❌
ביגבר הודיעה על רכישת פלטפורמת הבינה המלאכותית Ask Sage, המתמקדת בביטחון לאומי ובמגזר הציבורי, בעסקה בשווי 250 מיליון דולר✅
הרכישה מרחיבה את הנוכחות של החברה במערכות AI צבאיות וממשלתיות ומחזקת את מעמדה כספקית מובילה בתחום ההגנה✅
המנכ״ל קווין מקאלינן ציין כי אף שהשבתת הממשל גרמה לעיכובים, הציפייה היא לגידול בהזמנות חדשות ב־2026✅
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית ביגבר (BBAI), חברת בינה מלאכותית המתמקדת בפתרונות למגזר הביטחוני, עלתה ב־11.5% לאחר דו״ח רבעוני חזק והודעה על רכישה אסטרטגית גדולה.
הפסד למניה: 0.03 דולר לעומת צפי להפסד של 0.07 דולר✅
הכנסות: 33.1 מיליון דולר לעומת צפי של 31.8 מיליון דולר✅
הרווח הנקי: 2.5 מיליון דולר – הרווח הרבעוני השני בתולדות החברה✅
ההכנסות ירדו ב־20% לעומת השנה שעברה❌
ביגבר הודיעה על רכישת פלטפורמת הבינה המלאכותית Ask Sage, המתמקדת בביטחון לאומי ובמגזר הציבורי, בעסקה בשווי 250 מיליון דולר✅
הרכישה מרחיבה את הנוכחות של החברה במערכות AI צבאיות וממשלתיות ומחזקת את מעמדה כספקית מובילה בתחום ההגנה✅
המנכ״ל קווין מקאלינן ציין כי אף שהשבתת הממשל גרמה לעיכובים, הציפייה היא לגידול בהזמנות חדשות ב־2026✅
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
🎉2❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
מניה במוקד
מניית אנבידיה (NVDA) יורדת ב־3% לאחר שסופטבנק מכרה את כל אחזקותיה בחברה בשווי 5.8 מיליארד דולר, מהלך שמעורר חשש למימוש רווחים בשיא לקראת הדו״ח הצפוי ב־19 בנובמבר.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית אנבידיה (NVDA) יורדת ב־3% לאחר שסופטבנק מכרה את כל אחזקותיה בחברה בשווי 5.8 מיליארד דולר, מהלך שמעורר חשש למימוש רווחים בשיא לקראת הדו״ח הצפוי ב־19 בנובמבר.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
😱3❤1
המכירה ששברה את השוק: למה סופטבנק נפרדה מאנבידיה ברגע הכי חם שלה?
לכניסה לכתבה המלאה ⬇
https://www.inter-il.com/a-bold-move-or-a-risky-gamble-softbank-splits-from-nvidia-and-aims-for-the-heart-of-the-ai-revolution/
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
לכניסה לכתבה המלאה ⬇
https://www.inter-il.com/a-bold-move-or-a-risky-gamble-softbank-splits-from-nvidia-and-aims-for-the-heart-of-the-ai-revolution/
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
🔥3