אינטראקטיב ישראל
27.6K subscribers
8.38K photos
1.62K videos
1 file
9.15K links
אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם

לינק לפתיחת חשבון מסחר
https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu

לאתר אינטראקטיב ישראל
www.inter-il.com

לאתר הפמילי אופיס
www.inter-fin.co.il

לאתר בית ההשקעות
www.inter-inv.co.il
Download Telegram
סיכום השבוע שהיה 📅

שוק ההון סיים שבוע מעורב על רקע הורדת הריבית ופגישה מוצלחת בין טראמפ לנשיא סין שהפיגה מתיחות גיאופוליטית. מדד ה-S&P 500 עלה ב-0.71%, הנאסד"ק סגר בעליה של 2.24%, הדאו ג'ונס עלה ב-0.75%. תשואות האג"ח לעשור עלו ב-2.60% אל 4.08%.

מניות במוקד💡

מניית אנבידיה (NVDA) ענקית השבבים הנסחרת לפי שווי של 4.93 טריליון דולר, עלתה ב־8.7% בשבוע החולף לאחר אירוע GTC השנתי בו חשף המנכ"ל ג׳נסן הואנג כי לחברה נראות להכנסות מצטברות של מעל 500 מיליארד דולר ממכירות שבבי ה־AI הנוכחיים והעתידיים עד סוף 2026. אנבידיה גם הכריזה על שיתופי פעולה חדשים עם אובר בתחום רובו־טקסי ועם חברות בתחום המחשוב הקוונטי.

מניית אלפאבית (GOOGL) חברת האם של גוגל, הנסחרת לפי שווי של 3.4 טריליון דולר, עלתה ב־8.2% בשבוע החולף לאחר שדיווחה על הכנסות שיא של 102.3 מיליארד דולר ברבעון השלישי ורווח נקי של 35 מיליארד דולר. הצמיחה נבעה בעיקר מזינוק של 34% בהכנסות הענן והמשך השקעות ענק בתחום הבינה המלאכותית, שהגיעו לטווח של 91–93 מיליארד דולר השנה.

_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
3🔥2👍1😱1
החברות המדווחות השבוע 📅

טיקרים מובילים:
$PLTR $AMD $HIMS $HOOD $ANET $SMCI $ALAB $CIFR $NVTS $TTD $UBER $OPEN $IONQ $APP $SHOP $SPOT $IREN $MP $PFE $AMC $QBTS $BYND $SOUN $MARA $HUT $COP $UUUU $KGC $BROS $UPST $BCE $AXON $QCOM $BRK.B $DKNG $ARM $NVO $SNAP $FIG $ELF $SMR $ON $PINS $BWXT $CAVA $DUOL $FUBO $ACHR $OSCR $VST

(תמונה מחשבון ה-X של Earning Whispers)

עונת הדו"חות ממשיכה עם החברות הגדולות בעולם.

_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
2🤩1
מניית אמזון מזנקת לשיא חדש לאחר דוח חזק מהצפוי

מניית אמזון (AMZN), ענקית המסחר והענן, עלתה ביום שישי ב־9.6% לשיא כל הזמנים, לאחר שפרסמה דו”ח רבעוני חזק שהיכה את תחזיות וול סטריט בכל הפרמטרים המרכזיים.

הרווח למניה ברבעון השלישי עמד על 1.95 דולר לעומת צפי של 1.57 דולר בעוד שההכנסות הגיעו ל־180.2 מיליארד דולר לעומת תחזיות ל־177.9 מיליארד, עלייה שנתית חדה המודגשת גם ברווחי השקעה מסטארט־אפ הבינה המלאכותית אנטרופיק

החטיבה המרכזית AWS רשמה הכנסות של 33 מיליארד דולר לעומת תחזית של 32.5 מיליארד, כשאמזון מדווחת על ביקוש גבוה לשירותי תשתית ובינה מלאכותית

לרבעון הרביעי, אמזון צופה הכנסות של 206–213 מיליארד דולר, מעל הציפיות ל־208.4 מיליארד והוצאות הון שנתיות של 125 מיליארד דולר, גבוהות מהתחזית הקודמת

המנכ”ל אנדי ג’סי אמר כי החברה הכפילה את קיבולת AWS מאז 2022 ותכפיל שוב עד 2027, על רקע התרחבות מהירה בתחום ה־AI.

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
6👏1
האירועים הכלכליים הבולטים בעולם השבוע 📊

שבוע מסחר חדש יוצא לדרך, והעיניים נשואות לנתוני המאקרו מהכלכלות הגדולות בעולם 🌍.

ארה”ב, גוש האירו, בריטניה, גרמניה, יפן וסין עומדות במרכז הבמה.

המשקיעים יעקבו מקרוב אחר ההתפתחויות, שעשויות להשפיע על מגמות השוק והציפיות למדיניות המוניטרית להמשך 📈

_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
2🔥2
אנו מזמינים אתכם לקרוא את הסקירה השבועית מבית אינטראקטיב ישראל
שמכילה את מה שחשוב לדעת לקראת שבוע המסחר הקרוב.

לסקירה המלאה לחצו כאן ⬇️

www.inter-il.com/weekly-review
1👍1
מניית רדיט מזנקת לאחר דוח חזק מהצפוי

מניית רדיט (RDDT), פלטפורמת המדיה החברתית, עלתה בתחילת המסחר ב־17% אך צמצמה לעלייה של 7.5%, לאחר שעקפה את תחזיות האנליסטים ברווח, בהכנסות ובמספר המשתמשים הפעילים.

ההכנסות לרבעון השלישי עמדו על 585 מיליון דולר – מעל התחזיות ל־549 מיליון דולר וצמיחה שנתית חדה של 68%

מספר המשתמשים הפעילים היומיים (DAU) עלה ל־116 מיליון לעומת צפי ל־114 מיליון, כאשר הצמיחה הגיעה בעיקר משווקים בינלאומיים, עם 64.4 מיליון משתמשים לעומת צפי של 62.2 מיליון

הרווח למניה עמד על 0.80 דולר לעומת 0.16 דולר בשנה שעברה

תחזית החברה לרבעון הרביעי הצביעה על הכנסות של כ־660 מיליון דולר במרכז הטווח – מעל הצפי של 636 מיליון והרווח המתואם צפוי להגיע ל־280 מיליון דולר לעומת 258 מיליון בתחזיות

רדיט מייחסת את התוצאות להתרחבות עסקי הפרסום ולכלים החדשים מבוססי הבינה המלאכותית, בהם Reddit Answers ו־Reddit Pro, המשמשים גופי חדשות ומפרסמים לשיפור החשיפה והתובנות.

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
👍43👏1😱1
טראמפ: “אף מדינה מלבד ארה״ב לא תקבל את שבבי ה־Blackwell של אנבידיה” 🇺🇸

נשיא ארה״ב דונלד טראמפ הודיע כי השבבים המתקדמים ביותר של אנבידיה (NVDA) יישארו בידי חברות אמריקאיות בלבד, ולא יימכרו לסין או למדינות אחרות. בראיון ל־CBS בתוכנית 60 Minutes ובדבריו לעיתונאים על סיפון מטוס הנשיאות, אמר טראמפ: “לא ניתן את השבב לאף אחד חוץ מארה״ב. אנחנו לא חולקים את הטכנולוגיה הזו עם אחרים.”

האמירה מאותתת על כוונה להחמיר את מגבלות הייצוא הקיימות, חרף דיונים מוקדמים לאפשר מכירה של גרסה מוחלשת לסין. טראמפ הבהיר כי “נאפשר להם לעבוד עם אנבידיה, אך לא עם הדגם המתקדם ביותר.”

הצהרתו מגיעה ימים ספורים לאחר שאנבידיה הודיעה על אספקת יותר מ־260 אלף שבבי Blackwell לדרום קוריאה. אנליסטים מעריכים כי הצעד עשוי לצנן ציפיות לשיתוף פעולה נוסף עם בייג׳ינג ולהשפיע על שרשרת האספקה הגלובלית בתחום הבינה המלאכותית.

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
12😭3👍2🔥1😱1🎉1🤩1
אלפאבית מנפיקה אג”ח בהיקף של לפחות 3 מיליארד אירו למימון השקעות ב-AI ☁️

אלפאבית (GOOGL) חוזרת לשוק החוב האירופי בפעם השנייה השנה, עם הנפקת אג”ח בהיקף של לפחות 3 מיליארד אירו — מהלך שנועד לממן את ההשקעות האדירות שלה בתשתיות ענן ובינה מלאכותית. לפי דיווח בבלומברג, החברה משווקת שש סדרות אג”ח, בטווח של שלוש עד 39 שנים, כאשר הביקוש צפוי להיות גבוה במיוחד.

מדובר בהנפקה השנייה של אלפאבית באירופה ב-2025, לאחר גיוס של 6.75 מיליארד אירו מוקדם יותר השנה. המהלך מצטרף לגל מימון רחב בקרב חברות טכנולוגיה – לאחר שמטה גייסה 30 מיליארד דולר באג”ח בארה”ב בשבוע שעבר.

הגיוס מגיע על רקע עלייה של 200% בהכנסות ממוצרי AI ברבעון האחרון, ועלייה של 87.5 מיליארד דולר בהכנסות הכוללות. הוצאות ההון השנתיות צפויות להגיע ל-93 מיליארד דולר – שיא כל הזמנים לחברה.

מניית אלפאבית עולה ב-1% במסחר המקדים📈

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
5🔥1
מניית ברקשייר האת’אוויי עולה לאחר דוח חזק לקראת פרישת באפט📈

מניית ברקשייר האת’אוויי (BRK-B) עלתה ב־1.5% במסחר המקדים לאחר שהחברה דיווחה על עלייה של 17% ברווחים, בין היתר בזכות עונת הוריקנים מתונה ורווחי השקעות משמעותיים.

הרווח הנקי לרבעון עמד על 30.8 מיליארד דולר לעומת 26.25 מיליארד בתקופה המקבילה אשתקד, כאשר הרווח התפעולי — המדד שבאפט רואה בו החשוב ביותר — זינק ל־13.49 מיליארד דולר לעומת תחזיות ל־8.57 מיליארד בלבד

תחום הביטוח הציג קפיצה חדה ברווחי החיתום שהגיעו ל־2.37 מיליארד דולר לעומת 765 מיליון בשנה שעברה בזכות ירידה בנזקי סופות והוריקנים, וגם רווחים של 331 מיליון דולר מהתחזקות המטבעות הזרים תרמו לתוצאה

עם זאת, נרשמה חולשה קלה בחטיבות החשמל, הייצור והקמעונאות, בהן הרווחים ירדו בכ־9% בשל האטה בצריכה ובביטחון הצרכני.

החברה מחזיקה ביתרת מזומנים אדירה של 381.7 מיליארד דולר — שיא היסטורי — לאחר השקעה של 9.7 מיליארד דולר ב־OxyChem.

וורן באפט בן ה־95 צפוי לפרוש מתפקיד המנכ”ל בינואר, כשסגנו גרג אייבל ייכנס לנעליו בעודו נשאר יו”ר הדירקטוריון.

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
4👍2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
אז מה קורה היום בשוק?

מניית אנבידיה (NVDA) עולה ב־1.5% לאחר שהודיעה על עסקה אסטרטגית לאספקת יותר מ־260 אלף שבבים מתקדמים לדרום קוריאה — מהלך שמחזק את מעמדה כבסיס התשתית של מהפכת ה־AI העולמית.

מניית מיקרון (MU) מזנקת ב־4.5% לאחר ש־JPMorgan העריך שהביקוש לשבבי זיכרון ל־AI ימשיך לגדול גם ב־2026, מה שמציב את החברה בין המרוויחות המרכזיות ממירוץ ההשקעות בתשתיות בינה מלאכותית.

_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
5🔥1
צהריים טובים,
כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות:

1. חוזי ארה"ב 🇺🇲
חוזה S&P 500 שינוי (0.31+)
דאו (0.02%+)
נאסד"ק (0.63%+)

2. מדדי אסיה 🌏
ניקיי היפני (2.12%+)
שנגחאי הסיני (0.55%+)
האנג סאנג הסיני (0.97%+)

3. מדדי אירופה 🇪🇺
דאקס הגרמני (0.96%+)
קאק40 הצרפתי (0.06%-)
פוטסי100 הבריטי (0.06%-)
יורוסטוקס50 האירופאי (0.44%+)

4. סחורות⛏️
נפט 60.20 (0.08%-)
זהב 4,030.59 (0.78%+)
ביטקויין 113,467 (2.62%-)

5. מט"ח 🪙
שקל-דולר 3.260 (0.26%+)
שקל-יורו 3.745 (0.29%+)


6. מניות במוקד💡
•מניית איירן (IREN), חברת מחשוב ענן בשווי 16.5 מיליארד דולר, מזנקת ב־21% לאחר שחתמה על עסקה לחמש שנים עם מיקרוסופט (MSFT) בהיקף 9.7 מיליארד דולר לספק קיבולת ענן מבוססת ‏GPU של אנבידיה (NVDA).

• מניית סנדיסק (SNDK), יצרנית שבבי זיכרון בשווי 29.2 מיליארד דולר, מזנקת ב־5.5% לאחר ש־Morgan Stanley העלה את מחיר היעד ל־230 דולר והותיר המלצת Overweight. המניה זינקה כ־468% מתחילת השנה, כשהבנק מצפה לעליות מחירים בענף ולצמיחה במכירות מוצרי ה־SSD החדשים.

_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
3🤩2🔥1
מניית אמזון מזנקת ב־5.5% בעקבות הסכם של 38 מיליארד דולר עם OpenAI📈

אמזון (AMZN) הודיעה על הסכם ענק בהיקף של 38 מיליארד דולר עם OpenAI, במסגרתו תספק החברה למפתחת צ’אטGPT מאות אלפי שבבי אנבידיה לשימוש בתשתיות הענן שלה. ההסכם יאפשר לאופנאי להריץ את העבודות האינטליגנטיות שלה על שבבי GPU של אנבידיה שיתממשקו עם שרתי אמזון. המהלך צפוי להתרחב עד לסוף 2026.

ההסכם מהווה חלק מסדרת שיתופי פעולה של OpenAI עם ספקי ענן ויצרני שבבים, ובינהם אורקל, קורוויב, ברודקום ו־AMD. השותפויות האלו מעוררות דאגה ממחשבות על בועה בשוק ה-AI, כאשר ההוצאות של OpenAI צפויות לעבור טריליון דולר עד סוף העשור, בעוד שהכנסותיה עדיין נמוכות משמעותית.

ההסכם החדש מרים את מניית אמזון, שכבר עלתה ב־5.5% מפתיחת המסחר.

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
🔥41😭1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
מניה במוקד

מניית איירן (IREN) מזנקת ב־20% לאחר הסכם ענק עם מיקרוסופט בסך 9.7 מיליארד דולר, המעמיק את מעמדה של החברה בתחום ה-AI.

_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
2
מניית אנבידיה עולה ב-2.8% בעקבות הסכם חשוב עם מיקרוסופט📈

מניית אנבידיה (NVDA) מזנקת ב-2.8% במסחר היום, בעקבות הודעת מיקרוסופט על העברת 60,000 שבבי AI מתקדמים לאיחוד האמירויות. השבבים, הכוללים את ה־GB300 Grace Blackwell המתקדמים של אנבידיה, ישמשו במרכזי נתונים במדינה. מדובר בהסכם מאושר על ידי משרד הסחר של ארה”ב, שהסיר את החשש כי השבבים המתקדמים לא יועברו מעבר לים, בהנחה של מנגנוני פיקוח נוקשים.

ההסכם עם איחוד האמירויות כולל התחייבות להשקיע 1.4 טריליון דולר בפרויקטים של אנרגיה ו-AI בארה”ב, ומחזק את מעמדה של אנבידיה בשוק הגלובלי של אינטליגנציה מלאכותית. מיקרוסופט, שבחלקה תספק את התשתית למימוש, נהניתה מהתנאים המאפשרים לה להרחיב את השפעתה בטכנולוגיות AI.

ההשקעה כוללת גם את גידול נוכחותה של אנבידיה במזרח התיכון, מה שמחזק את הצמיחה וההכנסות שלה בטווח הארוך.

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
8
מניית פלנטיר יורדת לאחר דוח חזק וזינוק במכירות📉

מניית פלנטיר (PLTR) ירדה ב־5% במסחר הלילי לאחר שפרסמה דוח רבעוני חזק, שכלל:

עלייה של 63% בהכנסות ל־1.18 מיליארד דולר לעומת תחזית ל־1.09 מיליארד

ורווח של 21 סנט למניה לעומת צפי של 17 סנט

החברה העלתה את תחזית ההכנסות לשנת 2025 ל־4.4 מיליארד דולר, אך לא סיפקה תחזית לשנת 2026 — דבר שעורר חשש שהצמיחה המהירה עלולה להאט בשנה הבאה

בנוסף, אנליסטים התריעו שהמניה מתומחרת בגבהים חריגים עם מכפיל מכירות של 85, הגבוה ביותר במדד S&P 500.

המנכ״ל אלכס קארפ אמר כי “אנו באזור גבהים נדירים, אין אף אחד אחר כאן”, והדגיש שמדובר באחת התוצאות המרשימות בתעשיית התוכנה.

בארה״ב נרשמה צמיחה של 121% במגזר המסחרי ל־397 מיליון דולר ושל 52% בתחום הממשלתי ל־486 מיליון דולר

בעוד שבאירופה ניכרת האטה מסוימת

החברה הרחיבה את שיתופי הפעולה הביטחוניים, כולל הסכם חדש עם פולין בתחום הסייבר וה־AI, אך המניה נבלמה לאחר עלייה של כ־168% מתחילת השנה.

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
👍21🔥1
מנכ״לי וול סטריט מזהירים: ירידה של עד 15% צפויה בשווקים — “תיקון בריא לפני שלב הצמיחה הבא”

שורה של מנכ״לים בכירים בוול סטריט, בהם ראשי גולדמן זאקס, מורגן סטנלי ו-Capital Group, מזהירים כי שוק המניות האמריקאי צפוי לירידה של 10%-15% במהלך 12 עד 24 החודשים הקרובים — תיקון שהם מגדירים כ“בלימה בריאה” לאחר ראלי ממושך שהוביל לתמחור יתר.

מייק גיטלין, מנכ״ל Capital Group המנהלת כ-3 טריליון דולר, הסביר כי “הרווחים החזקים אינם הבעיה – אלא רמות התמחור. רוב האנליסטים יסכימו שהשוק נע בין ‘יקר’ ל’מלא’, אך רחוק מלהיות ‘זול’.” דבריו מקבלים חיזוק מטד פיק, מנכ״ל מורגן סטנלי, שהוסיף כי הסיכון לשגיאות מדיניות בארה״ב ולחוסר יציבות גיאופוליטית מחייב זהירות רבה יותר מצד משקיעים.

מדד S&P500 נסחר כיום במכפיל רווח עתידי של 23 לעומת ממוצע של 20 בלבד בחמש השנים האחרונות, ואילו מדד נאסד״ק 100 קפץ למכפיל 28 לעומת 19 ב-2022. מניית פלנטיר (PLTR) ירדה לאחרונה ב-4% בעקבות חששות מעליית ערכה המהירה מדי.

_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
🎉96👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
אז מה קורה היום בשוק?

• מניית פלנטיר (PLTR) צוללת ב־7.5% לאחר דו”ח חזק עם זינוק של מעל 60% בהכנסות, אך אכזבה מהיעדר תחזית ל־2026 מעיבה על הציפיות הגבוהות.

• מניית אם פי מטיריאלס (MP) יורדת ב־5% לאחר דברי נשיא ארה”ב כי “האיום הסיני נעלם”, מה שגרם למימושים במניות המתכות הנדירות.

_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
🔥2👍1
צהריים טובים,
כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות:

1. חוזי ארה"ב 🇺🇲
חוזה S&P 500 שינוי (1.08-)
דאו (0.56%-)
נאסד"ק (1.51%-)

2. מדדי אסיה 🌏
ניקיי היפני (1.74%-)
שנגחאי הסיני (0.41%-)
האנג סאנג הסיני (0.79%-)

3. מדדי אירופה 🇪🇺
דאקס הגרמני (1.07%-)
קאק40 הצרפתי (0.99%-)
פוטסי100 הבריטי (0.44%-)
יורוסטוקס50 האירופאי (0.87%-)

4. סחורות⛏️
נפט 60.20 (1.31%-)
זהב 3,991.3 (0.35%-)
ביטקויין 103,939 (3.85%-)

5. מט"ח 🪙
שקל-דולר 3.264 (0.53%+)
שקל-יורו 3.746 (0.08%+)


6. מניות במוקד💡
• מניית אובר (UBER), חברת שיתופי הנסיעות בשווי 207 מיליארד דולר, יורדת ב־9% לאחר שסיפקה תחזית מאכזבת לרווחיות ברבעון הרביעי, אף שהכנסותיה ברבעון השלישי עמדו על 13.47 מיליארד דולר – מעל הציפיות.

• מניית ספוטיפיי (SPOT), פלטפורמת הסטרימינג בשווי 132.5 מיליארד דולר, עולה בכ־2.5% לאחר שהכנסותיה ברבעון השלישי הגיעו ל־4.27 מיליארד אירו – מעט מעל תחזיות האנליסטים.

_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
2👍1