Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
אז מה קורה היום בשוק?
מניית סאן רן (RUN) מזנקת ב־4.7% במסחר המקדים לאחר שבית ההשקעות RBC העלה את מחיר היעד ל־22 דולר וציין עלייה בביקוש למערכות סולאריות ולפתרונות אגירת אנרגיה שצפויים לתמוך בצמיחה.
מניית רוקט לאב (RKLB) עולה ב־1.2% לאחר שהודיעה על שיגור נוסף עבור חברת iQPS היפנית ב־5 בנובמבר – השיגור השישי במסגרת שיתוף הפעולה, שמחזק את מעמדה כספקית מובילה לשיגור לוויינים קטנים.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית סאן רן (RUN) מזנקת ב־4.7% במסחר המקדים לאחר שבית ההשקעות RBC העלה את מחיר היעד ל־22 דולר וציין עלייה בביקוש למערכות סולאריות ולפתרונות אגירת אנרגיה שצפויים לתמוך בצמיחה.
מניית רוקט לאב (RKLB) עולה ב־1.2% לאחר שהודיעה על שיגור נוסף עבור חברת iQPS היפנית ב־5 בנובמבר – השיגור השישי במסגרת שיתוף הפעולה, שמחזק את מעמדה כספקית מובילה לשיגור לוויינים קטנים.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤2👍1
צהריים טובים,
כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות:
1. חוזי ארה"ב 🇺🇲
חוזה S&P 500 שינוי (0.06+)
דאו (0.08%+)
נאסד"ק (0.01%+)
2. מדדי אסיה 🌏
ניקיי היפני (0.27%+)
שנגחאי הסיני (1.36%+)
האנג סאנג הסיני (0.65%+)
3. מדדי אירופה 🇪🇺
דאקס הגרמני (0.18%+)
קאק40 הצרפתי (0.45%+)
פוטסי100 הבריטי (0.37%+)
יורוסטוקס50 האירופאי (0.19%+)
4. סחורות⛏️
נפט 56.82 (1.28%+)
זהב 4,326 (2.95%+)
ביטקויין 111,076 (1.36%-)
5. מט"ח 🪙
שקל-דולר 3.291 (0.38%+)
שקל-יורו 3.813 (0.25%-)
6. מניות במוקד💡
• מניית GE ארוספייס (GE), חברת הארוספייס בשווי 321 מיליארד דולר, מזנקת ב-2.7% לאחר שרשמה ברבעון השלישי רווח של 1.66 דולר למניה והכנסות של 11.31 מיליארד דולר – מעל הציפיות שעמדו על 1.45 דולר למניה ו-10.41 מיליארד דולר בהכנסות.
• מניית קוקה-קולה (KO), ענקית המשקאות בשווי 294.5 מיליארד דולר, עולה ב-2.8% לאחר שרווחיה והכנסותיה עקפו את התחזיות לרבעון השלישי. החברה דיווחה על רווח של 82 סנט למניה והכנסות של 12.41 מיליארד דולר, לעומת תחזיות של 78 סנט ו-12.39 מיליארד דולר.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות:
1. חוזי ארה"ב 🇺🇲
חוזה S&P 500 שינוי (0.06+)
דאו (0.08%+)
נאסד"ק (0.01%+)
2. מדדי אסיה 🌏
ניקיי היפני (0.27%+)
שנגחאי הסיני (1.36%+)
האנג סאנג הסיני (0.65%+)
3. מדדי אירופה 🇪🇺
דאקס הגרמני (0.18%+)
קאק40 הצרפתי (0.45%+)
פוטסי100 הבריטי (0.37%+)
יורוסטוקס50 האירופאי (0.19%+)
4. סחורות⛏️
נפט 56.82 (1.28%+)
זהב 4,326 (2.95%+)
ביטקויין 111,076 (1.36%-)
5. מט"ח 🪙
שקל-דולר 3.291 (0.38%+)
שקל-יורו 3.813 (0.25%-)
6. מניות במוקד💡
• מניית GE ארוספייס (GE), חברת הארוספייס בשווי 321 מיליארד דולר, מזנקת ב-2.7% לאחר שרשמה ברבעון השלישי רווח של 1.66 דולר למניה והכנסות של 11.31 מיליארד דולר – מעל הציפיות שעמדו על 1.45 דולר למניה ו-10.41 מיליארד דולר בהכנסות.
• מניית קוקה-קולה (KO), ענקית המשקאות בשווי 294.5 מיליארד דולר, עולה ב-2.8% לאחר שרווחיה והכנסותיה עקפו את התחזיות לרבעון השלישי. החברה דיווחה על רווח של 82 סנט למניה והכנסות של 12.41 מיליארד דולר, לעומת תחזיות של 78 סנט ו-12.39 מיליארד דולר.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤3
אמזון בדרך להפוך ל־75% אוטונומית
מהלך חסר תקדים: אמזון מחליפה עובדים ברובוטים
לכניסה לכתבה המלאה ⬇
https://www.inter-il.com/amazon-reveals-secret-plan-how-robots-will-replace-600000-american-workers-by-2033/
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מהלך חסר תקדים: אמזון מחליפה עובדים ברובוטים
לכניסה לכתבה המלאה ⬇
https://www.inter-il.com/amazon-reveals-secret-plan-how-robots-will-replace-600000-american-workers-by-2033/
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
🔥3❤2
איון קיו מציגה פריצת דרך היסטורית במחשוב קוונטי – ומכוונת להיות “אנבידיה של הקוונטום”📈
חברת איון קיו (IONQ) הודיעה כי השיגה “תוצאה חסרת תקדים” עם רמת דיוק של מעל 99.99% בביצוע פעולת שער דו־קיוביט – שיא עולמי חדש בתחום המחשוב הקוונטי. החברה טוענת כי שיפרה את השיא הקודם של 99.97% שנקבע ב־2024 על ידי אוקספורד איוניקס, שנרכשה על ידה מוקדם יותר השנה.
מדובר בהישג משמעותי, שכן רמת דיוק גבוהה היא תנאי הכרחי להפיכת מחשבים קוונטיים ממעבדות ניסוי למערכות מסחריות אמינות. עם זאת, הדו״ח המדעי טרם עבר ביקורת עמיתים ופורסם כטיוטה ב־arXiv, מה שמעורר זהירות בקרב מומחים.
איון קיו מתכננת להציג ב־2026 מערכת של 256 קיוביטים ולבנות עד 2030 מערכות בקנה מידה של מיליוני קיוביטים, באמצעות רשת קישור בין מחשבים קוונטיים – ולא בהעמסת קיוביטים על שבב יחיד.
המנכ״ל ניקולו דה מאסי הצהיר כי החברה “בדרכה להפוך לאנבידיה של עולם הקוונטום”, וציין יעד שאפתני להכפלת ההכנסות מדי שנה. איון קיו תפרסם את דוחות הרבעון השלישי ב־5 בנובמבר.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
חברת איון קיו (IONQ) הודיעה כי השיגה “תוצאה חסרת תקדים” עם רמת דיוק של מעל 99.99% בביצוע פעולת שער דו־קיוביט – שיא עולמי חדש בתחום המחשוב הקוונטי. החברה טוענת כי שיפרה את השיא הקודם של 99.97% שנקבע ב־2024 על ידי אוקספורד איוניקס, שנרכשה על ידה מוקדם יותר השנה.
מדובר בהישג משמעותי, שכן רמת דיוק גבוהה היא תנאי הכרחי להפיכת מחשבים קוונטיים ממעבדות ניסוי למערכות מסחריות אמינות. עם זאת, הדו״ח המדעי טרם עבר ביקורת עמיתים ופורסם כטיוטה ב־arXiv, מה שמעורר זהירות בקרב מומחים.
איון קיו מתכננת להציג ב־2026 מערכת של 256 קיוביטים ולבנות עד 2030 מערכות בקנה מידה של מיליוני קיוביטים, באמצעות רשת קישור בין מחשבים קוונטיים – ולא בהעמסת קיוביטים על שבב יחיד.
המנכ״ל ניקולו דה מאסי הצהיר כי החברה “בדרכה להפוך לאנבידיה של עולם הקוונטום”, וציין יעד שאפתני להכפלת ההכנסות מדי שנה. איון קיו תפרסם את דוחות הרבעון השלישי ב־5 בנובמבר.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤6👍5
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
מניה במוקד
מניית אוקלו (OKLO) יורדת ב־8% לאחר שקרן ARK של קתי ווד מכרה כ־53 אלף מניות בשווי 8.5 מיליון דולר — מהלך שמגיע אחרי זינוק של 650% מתחילת השנה.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית אוקלו (OKLO) יורדת ב־8% לאחר שקרן ARK של קתי ווד מכרה כ־53 אלף מניות בשווי 8.5 מיליון דולר — מהלך שמגיע אחרי זינוק של 650% מתחילת השנה.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤1
דיווח: אנבידיה עשויה לערוב לחובות של OpenAI – השוק מגיב בזהירות📉
מניית אנבידיה (NVDA) יורדת ב־0.9% לאחר דיווח ב־Wall Street Journal שלפיו החברה בוחנת אפשרות לערוב לחלק מההלוואות של OpenAI – מהלך שעשוי לחשוף אותה לסיכון חוב של מיליארדי דולרים אם השותפה לא תעמוד בהתחייבויותיה.
לפי הדיווח, אנבידיה מחזיקה בהסכם לאספקת עד חמישה מיליון שבבים ל־OpenAI, בהיקף של כ־350 מיליארד דולר לפי השווי הנוכחי, כחלק מתוכנית ענק להקמת חוות דאטה־סנטרים ייעודיות לבינה מלאכותית. הצעד נועד להבטיח המשך ביקוש לשבבי החברה, אך מעורר חששות מפני “מעגל מימון סגור” שבו חברות AI תלויות זו בזו במינוף הדדי.
חברת OpenAI עצמה צפויה להכניס כ־13 מיליארד דולר השנה, עם שווי שוק מוערך של 500 מיליארד דולר, ומחזיקה בהסכמי ענן עם אורקל, קורוויב (CRWV) וברודקום (AVGO). בשוק מציינים כי גם אם החשיפה הפיננסית תתברר כמוגבלת, ההיקף מלמד על עומק השותפות בין שתי החברות בעידן ה־AI.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית אנבידיה (NVDA) יורדת ב־0.9% לאחר דיווח ב־Wall Street Journal שלפיו החברה בוחנת אפשרות לערוב לחלק מההלוואות של OpenAI – מהלך שעשוי לחשוף אותה לסיכון חוב של מיליארדי דולרים אם השותפה לא תעמוד בהתחייבויותיה.
לפי הדיווח, אנבידיה מחזיקה בהסכם לאספקת עד חמישה מיליון שבבים ל־OpenAI, בהיקף של כ־350 מיליארד דולר לפי השווי הנוכחי, כחלק מתוכנית ענק להקמת חוות דאטה־סנטרים ייעודיות לבינה מלאכותית. הצעד נועד להבטיח המשך ביקוש לשבבי החברה, אך מעורר חששות מפני “מעגל מימון סגור” שבו חברות AI תלויות זו בזו במינוף הדדי.
חברת OpenAI עצמה צפויה להכניס כ־13 מיליארד דולר השנה, עם שווי שוק מוערך של 500 מיליארד דולר, ומחזיקה בהסכמי ענן עם אורקל, קורוויב (CRWV) וברודקום (AVGO). בשוק מציינים כי גם אם החשיפה הפיננסית תתברר כמוגבלת, ההיקף מלמד על עומק השותפות בין שתי החברות בעידן ה־AI.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
👍3❤2
מניית נטפליקס יורדת לאחר פספוס בתחזיות ורווח תפעולי שנפגע בשל חיוב חד־פעמי📉
מניית נטפליקס (NFLX), ענקית הסטרימינג, ירדה בכ־6% במסחר הלילי לאחר שפרסמה תוצאות רבעון שלישי חלשות מהצפוי, שנפגעו בשל חיוב מס חד־פעמי בברזיל בגובה 619 מיליון דולר.
ההכנסות הסתכמו ב־11.51 מיליארד דולר – מתחת לצפי של 11.52 מיליארד דולר❌
הרווח למניה עמד על 5.87 דולר – נמוך מהתחזית של 6.94 דולר❌
שיעור הרווח התפעולי עמד על 28% – מתחת לצפי של 31.5%, בעיקר בשל החיוב החד־פעמי❌
אנליסטים ציינו כי ללא ההוצאה החריגה, החברה הייתה עומדת בתחזיות ואף עוקפת אותן✅
לרבעון הרביעי, נטפליקס צופה הכנסות של 11.96 מיליארד דולר – מעל הצפי של 11.90 מיליארד דולר✅
הרווח למניה צפוי לעמוד על 5.45 דולר – מעט מעל הציפיות של 5.42 דולר✅
תחזית ההכנסות השנתית נותרה בטווח העליון – 45.1 מיליארד דולר, אך המרווח התפעולי לשנה ירד ל־29% לעומת 30% בתחזית הקודמת❌
לצד זאת, נטפליקס רשמה רבעון חזק בתחום התוכן והפרסום, עם “KPop Demon Hunters” כסרט הנצפה ביותר בתולדותיה וצפי להכפלת הכנסות המודעות ב־2025.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית נטפליקס (NFLX), ענקית הסטרימינג, ירדה בכ־6% במסחר הלילי לאחר שפרסמה תוצאות רבעון שלישי חלשות מהצפוי, שנפגעו בשל חיוב מס חד־פעמי בברזיל בגובה 619 מיליון דולר.
ההכנסות הסתכמו ב־11.51 מיליארד דולר – מתחת לצפי של 11.52 מיליארד דולר❌
הרווח למניה עמד על 5.87 דולר – נמוך מהתחזית של 6.94 דולר❌
שיעור הרווח התפעולי עמד על 28% – מתחת לצפי של 31.5%, בעיקר בשל החיוב החד־פעמי❌
אנליסטים ציינו כי ללא ההוצאה החריגה, החברה הייתה עומדת בתחזיות ואף עוקפת אותן✅
לרבעון הרביעי, נטפליקס צופה הכנסות של 11.96 מיליארד דולר – מעל הצפי של 11.90 מיליארד דולר✅
הרווח למניה צפוי לעמוד על 5.45 דולר – מעט מעל הציפיות של 5.42 דולר✅
תחזית ההכנסות השנתית נותרה בטווח העליון – 45.1 מיליארד דולר, אך המרווח התפעולי לשנה ירד ל־29% לעומת 30% בתחזית הקודמת❌
לצד זאת, נטפליקס רשמה רבעון חזק בתחום התוכן והפרסום, עם “KPop Demon Hunters” כסרט הנצפה ביותר בתולדותיה וצפי להכפלת הכנסות המודעות ב־2025.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤4👍1🔥1😱1
אנטרופיק וגוגל במגעים לעסקת ענן של עשרות מיליארדי דולרים📈
מניית גוגל (GOOGL) מטפסת ב־1.34% במסחר הלילי לאחר דיווח בבלומברג שלפיו החברה מנהלת מגעים עם אנטרופיק לעסקת ענן בהיקף של עשרות מיליארדי דולרים. לפי הדיווח, ההסכם יעניק לאנטרופיק גישה לשבבי ה־TPU של גוגל – מעבדים ייעודיים ללמידת מכונה – כחלק מהרחבת שיתוף הפעולה בין שתי החברות.
גוגל, שכבר השקיעה מעל 3 מיליארד דולר באנטרופיק, משמשת גם כספקית הענן הראשית שלה. העסקה צפויה להעמיק את אחיזתה בתחום הבינה המלאכותית ולחזק את מעמדה מול אמזון (AMZN), שהשקיעה כ־8 מיליארד דולר באנטרופיק ומשמשת אף היא כספקית ענן מתחרה.
אנטרופיק, שנוסדה ב־2021 על ידי יוצאי OpenAI, עומדת מאחורי מודלי השפה מסדרת Claude המתחרים ב־GPT. לאחרונה גייסה החברה 13 מיליארד דולר בסבב שהוביל לשווי שוק של 183 מיליארד דולר, וצפויה להשתמש בהשקעות הענק החדשות להאצת המחקר והפיתוח בתחום ה־AI.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית גוגל (GOOGL) מטפסת ב־1.34% במסחר הלילי לאחר דיווח בבלומברג שלפיו החברה מנהלת מגעים עם אנטרופיק לעסקת ענן בהיקף של עשרות מיליארדי דולרים. לפי הדיווח, ההסכם יעניק לאנטרופיק גישה לשבבי ה־TPU של גוגל – מעבדים ייעודיים ללמידת מכונה – כחלק מהרחבת שיתוף הפעולה בין שתי החברות.
גוגל, שכבר השקיעה מעל 3 מיליארד דולר באנטרופיק, משמשת גם כספקית הענן הראשית שלה. העסקה צפויה להעמיק את אחיזתה בתחום הבינה המלאכותית ולחזק את מעמדה מול אמזון (AMZN), שהשקיעה כ־8 מיליארד דולר באנטרופיק ומשמשת אף היא כספקית ענן מתחרה.
אנטרופיק, שנוסדה ב־2021 על ידי יוצאי OpenAI, עומדת מאחורי מודלי השפה מסדרת Claude המתחרים ב־GPT. לאחרונה גייסה החברה 13 מיליארד דולר בסבב שהוביל לשווי שוק של 183 מיליארד דולר, וצפויה להשתמש בהשקעות הענק החדשות להאצת המחקר והפיתוח בתחום ה־AI.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤1👍1🔥1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
אז מה קורה היום בשוק?
מניית נטפליקס (NFLX) יורדת ב־7% במסחר המקדים לאחר חיוב מס חד־פעמי בברזיל של כ־619 מיליון דולר שפגע ברווחיות, אף שההכנסות עלו ב־17% ל־11.5 מיליארד דולר.
מניית אינטואיטיב סרג'יקל (ISRG) מזנקת ב־16% לאחר תוצאות רבעוניות חזקות במיוחד עם צמיחה של 23% בהכנסות וביקוש גבוה למערכת הניתוח הרובוטית החדשה da Vinci 5.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית נטפליקס (NFLX) יורדת ב־7% במסחר המקדים לאחר חיוב מס חד־פעמי בברזיל של כ־619 מיליון דולר שפגע ברווחיות, אף שההכנסות עלו ב־17% ל־11.5 מיליארד דולר.
מניית אינטואיטיב סרג'יקל (ISRG) מזנקת ב־16% לאחר תוצאות רבעוניות חזקות במיוחד עם צמיחה של 23% בהכנסות וביקוש גבוה למערכת הניתוח הרובוטית החדשה da Vinci 5.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤1
צהריים טובים,
כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות:
1. חוזי ארה"ב 🇺🇲
חוזה S&P 500 שינוי (0.07+)
דאו (0.07%+)
נאסד"ק (0.12%-)
2. מדדי אסיה 🌏
ניקיי היפני (0.27%+)
שנגחאי הסיני (0.07%-)
האנג סאנג הסיני (0.94%-)
3. מדדי אירופה 🇪🇺
דאקס הגרמני (0.19%-)
קאק40 הצרפתי (0.26%-)
פוטסי100 הבריטי (0.97%+)
יורוסטוקס50 האירופאי (0.20%+)
4. סחורות⛏️
נפט 58.46 (2.34%+)
זהב 4,060.74 (1.09%-)
ביטקויין 108,111 (0.62%-)
5. מט"ח 🪙
שקל-דולר 3.298 (0.34%+)
שקל-יורו 3.812 (0.25%-)
6. מניות במוקד💡
• מניית ביונד מיט (BYND), חברת המזון מהצומח בשווי 1.5 מיליארד דולר, מזנקת ב-92% וממשיכה את הראלי החד. זאת לאחר שחתמה על הסכם הפצה עם Walmart ונכנסה לקרן ה־MEME של Roundhill Investments.
• מניית דרפטקינגס (DKNG), פלטפורמת ההימורים בשווי 17 מיליארד דולר, עולה ב-3.2% אחרי שהודיעה על רכישת פלטפורמת שוק החיזוי Railbird, שתשמש לבניית שירות חוזים חדש בשם DraftKings Predictions.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות:
1. חוזי ארה"ב 🇺🇲
חוזה S&P 500 שינוי (0.07+)
דאו (0.07%+)
נאסד"ק (0.12%-)
2. מדדי אסיה 🌏
ניקיי היפני (0.27%+)
שנגחאי הסיני (0.07%-)
האנג סאנג הסיני (0.94%-)
3. מדדי אירופה 🇪🇺
דאקס הגרמני (0.19%-)
קאק40 הצרפתי (0.26%-)
פוטסי100 הבריטי (0.97%+)
יורוסטוקס50 האירופאי (0.20%+)
4. סחורות⛏️
נפט 58.46 (2.34%+)
זהב 4,060.74 (1.09%-)
ביטקויין 108,111 (0.62%-)
5. מט"ח 🪙
שקל-דולר 3.298 (0.34%+)
שקל-יורו 3.812 (0.25%-)
6. מניות במוקד💡
• מניית ביונד מיט (BYND), חברת המזון מהצומח בשווי 1.5 מיליארד דולר, מזנקת ב-92% וממשיכה את הראלי החד. זאת לאחר שחתמה על הסכם הפצה עם Walmart ונכנסה לקרן ה־MEME של Roundhill Investments.
• מניית דרפטקינגס (DKNG), פלטפורמת ההימורים בשווי 17 מיליארד דולר, עולה ב-3.2% אחרי שהודיעה על רכישת פלטפורמת שוק החיזוי Railbird, שתשמש לבניית שירות חוזים חדש בשם DraftKings Predictions.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤2👍1
ג׳ים קריימר מזהיר: “אוקלו עלתה מהר מדי – זה הזמן לקחת רווחים”📉
מניית אוקלו (OKLO) צונחת ב־13% לאחר שהפרשן הפיננסי ג׳ים קריימר קרא למשקיעים “להוריד משהו מהשולחן” בעקבות עלייה חדה מדי במניה. לדבריו, “זו חברה ניסיונית בתחום האנרגיה הגרעינית, שצפויה לשרוף כמעט 100 מיליון דולר במזומן בשנה – ועדיין לא רשמה הכנסות – אך נסחרת לפי שווי של כ־23 מיליארד דולר. זהו שיא הספקולציה, לא מניה לפורטפוליו פנסיוני.”
קריימר הוסיף כי אוקלו היא דוגמה קלאסית ל”פרבולה” – עלייה תלולה מדי שבדרך כלל מסתיימת בתיקון חד. המניה אכן רשמה זינוק של מאות אחוזים מתחילת השנה, לאחר שהציגה התקדמות בפרויקט הכורים המתקדמים שלה, שממירים פסולת גרעינית לדלק נקי.
למרות הפוטנציאל הטכנולוגי של החברה, אנליסטים מזהירים כי קצב שריפת המזומנים הגבוה והשווי המנופח עלולים להרתיע משקיעים מוסדיים. קריימר סיכם: “אני מאמין באנרגיה נקייה, אבל אוקלו פשוט התקדמה רחוק מדי, מהר מדי.”
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית אוקלו (OKLO) צונחת ב־13% לאחר שהפרשן הפיננסי ג׳ים קריימר קרא למשקיעים “להוריד משהו מהשולחן” בעקבות עלייה חדה מדי במניה. לדבריו, “זו חברה ניסיונית בתחום האנרגיה הגרעינית, שצפויה לשרוף כמעט 100 מיליון דולר במזומן בשנה – ועדיין לא רשמה הכנסות – אך נסחרת לפי שווי של כ־23 מיליארד דולר. זהו שיא הספקולציה, לא מניה לפורטפוליו פנסיוני.”
קריימר הוסיף כי אוקלו היא דוגמה קלאסית ל”פרבולה” – עלייה תלולה מדי שבדרך כלל מסתיימת בתיקון חד. המניה אכן רשמה זינוק של מאות אחוזים מתחילת השנה, לאחר שהציגה התקדמות בפרויקט הכורים המתקדמים שלה, שממירים פסולת גרעינית לדלק נקי.
למרות הפוטנציאל הטכנולוגי של החברה, אנליסטים מזהירים כי קצב שריפת המזומנים הגבוה והשווי המנופח עלולים להרתיע משקיעים מוסדיים. קריימר סיכם: “אני מאמין באנרגיה נקייה, אבל אוקלו פשוט התקדמה רחוק מדי, מהר מדי.”
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤4😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
מניה במוקד
מניית AST ספייסמובייל (ASTS) צונחת ב־12% לאחר שהחברה הודיעה על גיוס הון של מיליארד דולר בהנפקת אג"ח להמרה ומניות חדשות, מה שמעורר חשש לדילול אך עשוי לחזק את מצבה הפיננסי לטווח ארוך.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית AST ספייסמובייל (ASTS) צונחת ב־12% לאחר שהחברה הודיעה על גיוס הון של מיליארד דולר בהנפקת אג"ח להמרה ומניות חדשות, מה שמעורר חשש לדילול אך עשוי לחזק את מצבה הפיננסי לטווח ארוך.
_
לאתר החברה ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
🔥4❤2
ארה״ב והודו קרובות להסכם סחר חדש – טראמפ רומז כי הפגישה עם סין עשויה להתבטל📈
התקשורת בהודו מדווחת כי וושינגטון וניו־דלהי קרובות להסכם סחר שצפוי להפחית את המכסים על מוצרים הודים מ־50% ל־15%–16%. מדובר בהקלה משמעותית ביחסים, לאחר שטראמפ העלה באוגוסט את המכסים על הודו בטענה כי רכישות הנפט שלה מרוסיה “מסייעות לממן את המלחמה באוקראינה”.
לפי הדיווח בעיתון Mint, הודו צפויה להסכים להפחית בהדרגה את יבוא הנפט מרוסיה ולאפשר יצוא מוגבר של תירס וסויה מארה״ב. ההסכם עשוי להיחתם בפסגת ASEAN הקרובה במלזיה, שבה ייפגשו טראמפ ונרנדרה מודי. בבית הלבן רואים בכך צעד נוסף לחיזוק הבריתות הכלכליות באסיה על רקע ההסלמה מול בייג׳ינג.
במקביל, טראמפ הצהיר כי הפגישה המתוכננת עם נשיא סין שי ג׳ינפינג “עשויה לא להתקיים”, למרות שהביע תקווה ל“עסקה טובה” בעתיד. ההצהרות מגיעות ברקע איום להטיל מכסים של 100% על סחורות סיניות, בעקבות מגבלות היצוא של בייג׳ינג על מתכות נדירות – מה שמחריף את המתח בין שתי הכלכלות הגדולות בעולם.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
התקשורת בהודו מדווחת כי וושינגטון וניו־דלהי קרובות להסכם סחר שצפוי להפחית את המכסים על מוצרים הודים מ־50% ל־15%–16%. מדובר בהקלה משמעותית ביחסים, לאחר שטראמפ העלה באוגוסט את המכסים על הודו בטענה כי רכישות הנפט שלה מרוסיה “מסייעות לממן את המלחמה באוקראינה”.
לפי הדיווח בעיתון Mint, הודו צפויה להסכים להפחית בהדרגה את יבוא הנפט מרוסיה ולאפשר יצוא מוגבר של תירס וסויה מארה״ב. ההסכם עשוי להיחתם בפסגת ASEAN הקרובה במלזיה, שבה ייפגשו טראמפ ונרנדרה מודי. בבית הלבן רואים בכך צעד נוסף לחיזוק הבריתות הכלכליות באסיה על רקע ההסלמה מול בייג׳ינג.
במקביל, טראמפ הצהיר כי הפגישה המתוכננת עם נשיא סין שי ג׳ינפינג “עשויה לא להתקיים”, למרות שהביע תקווה ל“עסקה טובה” בעתיד. ההצהרות מגיעות ברקע איום להטיל מכסים של 100% על סחורות סיניות, בעקבות מגבלות היצוא של בייג׳ינג על מתכות נדירות – מה שמחריף את המתח בין שתי הכלכלות הגדולות בעולם.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤16👍7
מניות המחשוב הקוונטי מזנקות לאחר דיווח על כניסת ממשל טראמפ כשותף אסטרטגי📈
מניות איון קיו (IONQ), ריגטי קומפיוטינג (RGTI) וד־וייב קוונטום (QBTS) מזנקות ב־17%–18% במסחר המוקדם, בעקבות דיווח ב־WSJ שלפיו ממשל טראמפ מנהל מגעים לרכוש אחזקות בחברות מחשוב קוונטי בתמורה למימון פדרלי. לפי הדיווח, וושינגטון צפויה להעניק מימון של לפחות 10 מיליון דולר לכל חברה, ובתמורה תקבל אחזקת הון ממשלתית.
המהלך, שמובל בידי סגן שר המסחר פול דאבאר – לשעבר בכיר בתעשיית הקוונטים – נועד להבטיח את עליונותה הטכנולוגית של ארה״ב מול סין ואירופה. מדובר בהרחבה של מדיניות חדשה, במסגרתה הממשל מקבל “מניית זהב” או אחוזי שליטה במיזמים אסטרטגיים, בדומה לעסקאות שבוצעו עם אינטל (INTC) ואפ פי מטיריאלס בתחום המתכות הנדירות.
אנליסטים מציינים כי המהלך מאותת על תמיכה ממשלתית רחבה בענף המחשוב הקוונטי, שעשוי להיות מנוע צמיחה מרכזי בעשור הקרוב. איון קיו כבר מובילה את התחום עם ניסויים שהגיעו ל־99.99% דיוק, בעוד ריגטי וד־וייב מציגות פריצות דרך בשילוב טכנולוגיות קלאסיות וקוונטיות.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניות איון קיו (IONQ), ריגטי קומפיוטינג (RGTI) וד־וייב קוונטום (QBTS) מזנקות ב־17%–18% במסחר המוקדם, בעקבות דיווח ב־WSJ שלפיו ממשל טראמפ מנהל מגעים לרכוש אחזקות בחברות מחשוב קוונטי בתמורה למימון פדרלי. לפי הדיווח, וושינגטון צפויה להעניק מימון של לפחות 10 מיליון דולר לכל חברה, ובתמורה תקבל אחזקת הון ממשלתית.
המהלך, שמובל בידי סגן שר המסחר פול דאבאר – לשעבר בכיר בתעשיית הקוונטים – נועד להבטיח את עליונותה הטכנולוגית של ארה״ב מול סין ואירופה. מדובר בהרחבה של מדיניות חדשה, במסגרתה הממשל מקבל “מניית זהב” או אחוזי שליטה במיזמים אסטרטגיים, בדומה לעסקאות שבוצעו עם אינטל (INTC) ואפ פי מטיריאלס בתחום המתכות הנדירות.
אנליסטים מציינים כי המהלך מאותת על תמיכה ממשלתית רחבה בענף המחשוב הקוונטי, שעשוי להיות מנוע צמיחה מרכזי בעשור הקרוב. איון קיו כבר מובילה את התחום עם ניסויים שהגיעו ל־99.99% דיוק, בעוד ריגטי וד־וייב מציגות פריצות דרך בשילוב טכנולוגיות קלאסיות וקוונטיות.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
👍8❤6🔥1
מניית טסלה יורדת לאחר פספוס ברווח ומול אתגרים ברווחיות📉
מניית טסלה (TSLA), ענקית הרכבים החשמליים, יורדת ב־3.6% במסחר המקדים לאחר שפרסמה תוצאות מעורבות לרבעון השלישי.
ההכנסות עמדו על 28.01 מיליארד דולר – מעל הצפי של 26.27 מיליארד דולר✅
הרווח למניה הסתכם ב־0.50 דולר – מתחת לתחזית של 0.54 דולר❌
הרווח המתואם הגיע ל־4.23 מיליארד דולר – מעל ההערכות שעמדו על 3.78 מיליארד דולר✅
הרווח התפעולי ירד ב־40% ל־1.62 מיליארד דולר, כשירידה בהכנסות מזיכויי פליטות פגעה ברווחיות❌
החברה דיווחה כי עלויות המכסים ברבעון טיפסו ל־400 מיליון דולר לעומת 300 מיליון ברבעון הקודם❌
מנכ"ל החברה, אילון מאסק, הודיע כי טסלה תשיק עד סוף השנה שירות רובוטקסי רחב בארה"ב, עם טכנולוגיית נהיגה אוטונומית ללא נהגים בערים כמו אוסטין, נבדה ופלורידה✅
טסלה רשמה שיא רבעוני של 497 אלף מסירות רכבים, ועלייה של 12% לעומת השנה הקודמת✅
האנליסטים מעריכים כי תקופת המעבר לאחר ביטול מענקי המס לרכבים חשמליים עשויה להביא ללחץ זמני על הביקושים, עד שמיזם הרובוטקסי יבשיל לשלב המסחרי.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
מניית טסלה (TSLA), ענקית הרכבים החשמליים, יורדת ב־3.6% במסחר המקדים לאחר שפרסמה תוצאות מעורבות לרבעון השלישי.
ההכנסות עמדו על 28.01 מיליארד דולר – מעל הצפי של 26.27 מיליארד דולר✅
הרווח למניה הסתכם ב־0.50 דולר – מתחת לתחזית של 0.54 דולר❌
הרווח המתואם הגיע ל־4.23 מיליארד דולר – מעל ההערכות שעמדו על 3.78 מיליארד דולר✅
הרווח התפעולי ירד ב־40% ל־1.62 מיליארד דולר, כשירידה בהכנסות מזיכויי פליטות פגעה ברווחיות❌
החברה דיווחה כי עלויות המכסים ברבעון טיפסו ל־400 מיליון דולר לעומת 300 מיליון ברבעון הקודם❌
מנכ"ל החברה, אילון מאסק, הודיע כי טסלה תשיק עד סוף השנה שירות רובוטקסי רחב בארה"ב, עם טכנולוגיית נהיגה אוטונומית ללא נהגים בערים כמו אוסטין, נבדה ופלורידה✅
טסלה רשמה שיא רבעוני של 497 אלף מסירות רכבים, ועלייה של 12% לעומת השנה הקודמת✅
האנליסטים מעריכים כי תקופת המעבר לאחר ביטול מענקי המס לרכבים חשמליים עשויה להביא ללחץ זמני על הביקושים, עד שמיזם הרובוטקסי יבשיל לשלב המסחרי.
_
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון
www.inter-il.com
_
❤5👍2