وای هوا به این کصی چرا باید همهجا تعطیل باشه اخه کیرم تو اسلام و مسلمین
💘13
انپاپیولار اپنین ولی ماکارانی پنه واقعا کسشره و فتوچینی و رشتهای بهترین هستن پاستای پنه خودت رو بکش 🙏🏼
🔥4🤨4
لایک نه تنها هر کوفتی بپوشم گرمه بلکه باید علاوه بر اون باید یک کوفتی بپوشم که نگیرنم چون جماعت مادرجنده برگشتن به خیابون
😭1