cutmycords
461 subscribers
538 photos
20 videos
1 file
76 links
dizzily patting my rat, tryin to calm myself down for not shoving your head into acid.
anon:> https://t.me/BluChtBot?start=67a6ad03bdd8af8a8b
Download Telegram
یا تعداد صدای موتورهای توی کوچه یکم بیشتر از حالت نرماله
یعنی واقعا اگر سر پل صراط من بفهمم که یک وار کریمینالی یا یه ادم مادرجنده‌ای توی زندگی قبلیم نبودم و الکی این زندگیم رو توی ایران گذروندم
1
همونجا بهشت و جهنمو باهم اتیش میزنم
با هر اپدیتینگ یه دور قلبم وایمیسته
3
VAAAY
بچها در این حد بهتون بگم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ساعت برق نداشتیم چون رشت برف اومده بود ایران عالی
😭6
مراقب خودتون و اطرافیانتون باشید امیدوارم هرکسی که براتون مهم بوده توی وضعیت سالمی باشه. از این بگا وضعیت هم زودتر خلاص بشیم ما بدبختا.
8
کاش وصل نمیشدم. چیزایی که خوندم رو نمیتونم هضم کنم اصلا.
هی میگفتم من از وصل شدن به اینترنت بیشتر از وصل نشدن میترسما
بعد تازه الان هنوز تمام ایران به اینترنت دسترسی ندارن و این هنوز بخش کاملی از تمام اتفاقاتی که توی این دو هفته رخ داده نیست.
چرا واسه من اسمس میاد ولی اسمس نمیتونم بدم
واسه کسی پیش نیومده؟
عامو ظاهرا اسمس‌ها سقف دارن.. من امروز خیلی ریج بیت شده بودم ۵۰۰تا اسمس فرستادم از صبح تاحالا…….
باید وایسم ۱۲ به بعد اسمس بدم به ملت.. سگه زندگی
Forwarded from افشین روانی
همیشه و همیشه رهای عزیزم
Forwarded from برای رها
زهرا بهلولی‌پور.
رها رو از ما گرفتن و کمترین کار اینه که اسمش رو فریاد بزنیم.
در وضعیت کثافت “نه فلانی آنلاین نشده چون احتمالا الان نت نداره انلاین شه. بخاطر این نیست که بلایی به سرش اومده، خودش یقینا صحیح و سالم‌ئه.” گیر کردم.
من نمیگم توی بغض خالص فرو برید ولی زندگی بیش از حد عادیتون باعث ایجاد خشم میشه جدی..
مگه تو گرونی ندیدی؟ مگه تو توی اون دو روز صدای جیغ و شلیک گلوله و خفه شدن یهویی جمعیتی که داشتن شعار میدادن رو نشنیدی اخه. راه رفتنی چشمت به رد خون نخورده؟ پوکه پیدا نکردی از روی زمین؟ تمام داستانهای تلخ این دوران رو نشنیدی؟ اره زندگی در جریانه ولی به شرطی که بشه واقعا اسمش رو زندگی گذاشت. تو به این میگی زندگی؟
4
زندگی عادیتو بکن ولی شعورتو نگه دار وسط تریبون بالای ۷۰۰نفرت جار نزنش
2
have a fucking common sense
2
آلسو اگر نمیدونید با خط‌های ثابت میتونید تماس‌های بین‌الملل داشته باشید
یا اگر عزیزی دارید داخل ایران میخواید ازش خبر بگیرید به من پیام بدید وصل شدم بهشون اس‌ام‌اس میدم باهاتون تماس بگیرن
مراقبت کنید
😭2
سوای شرایط من اگر یک الی دو روز دیگه اضافه‌تر مجبور بشم با این وضعیت از اینترنت سر و کله بزنم دیگه کامل عقلم رو از دست میدم. 🙏🏼