یعنی واقعا اگر سر پل صراط من بفهمم که یک وار کریمینالی یا یه ادم مادرجندهای توی زندگی قبلیم نبودم و الکی این زندگیم رو توی ایران گذروندم
بچها در این حد بهتون بگم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ساعت برق نداشتیم چون رشت برف اومده بود ایران عالی
😭6
مراقب خودتون و اطرافیانتون باشید امیدوارم هرکسی که براتون مهم بوده توی وضعیت سالمی باشه. از این بگا وضعیت هم زودتر خلاص بشیم ما بدبختا.
بعد تازه الان هنوز تمام ایران به اینترنت دسترسی ندارن و این هنوز بخش کاملی از تمام اتفاقاتی که توی این دو هفته رخ داده نیست.
عامو ظاهرا اسمسها سقف دارن.. من امروز خیلی ریج بیت شده بودم ۵۰۰تا اسمس فرستادم از صبح تاحالا…….
Forwarded from برای رها
زهرا بهلولیپور.
رها رو از ما گرفتن و کمترین کار اینه که اسمش رو فریاد بزنیم.
رها رو از ما گرفتن و کمترین کار اینه که اسمش رو فریاد بزنیم.
در وضعیت کثافت “نه فلانی آنلاین نشده چون احتمالا الان نت نداره انلاین شه. بخاطر این نیست که بلایی به سرش اومده، خودش یقینا صحیح و سالمئه.” گیر کردم.
من نمیگم توی بغض خالص فرو برید ولی زندگی بیش از حد عادیتون باعث ایجاد خشم میشه جدی..
مگه تو گرونی ندیدی؟ مگه تو توی اون دو روز صدای جیغ و شلیک گلوله و خفه شدن یهویی جمعیتی که داشتن شعار میدادن رو نشنیدی اخه. راه رفتنی چشمت به رد خون نخورده؟ پوکه پیدا نکردی از روی زمین؟ تمام داستانهای تلخ این دوران رو نشنیدی؟ اره زندگی در جریانه ولی به شرطی که بشه واقعا اسمش رو زندگی گذاشت. تو به این میگی زندگی؟
مگه تو گرونی ندیدی؟ مگه تو توی اون دو روز صدای جیغ و شلیک گلوله و خفه شدن یهویی جمعیتی که داشتن شعار میدادن رو نشنیدی اخه. راه رفتنی چشمت به رد خون نخورده؟ پوکه پیدا نکردی از روی زمین؟ تمام داستانهای تلخ این دوران رو نشنیدی؟ اره زندگی در جریانه ولی به شرطی که بشه واقعا اسمش رو زندگی گذاشت. تو به این میگی زندگی؟
آلسو اگر نمیدونید با خطهای ثابت میتونید تماسهای بینالملل داشته باشید
یا اگر عزیزی دارید داخل ایران میخواید ازش خبر بگیرید به من پیام بدید وصل شدم بهشون اساماس میدم باهاتون تماس بگیرن
مراقبت کنید
یا اگر عزیزی دارید داخل ایران میخواید ازش خبر بگیرید به من پیام بدید وصل شدم بهشون اساماس میدم باهاتون تماس بگیرن
مراقبت کنید
😭2
سوای شرایط من اگر یک الی دو روز دیگه اضافهتر مجبور بشم با این وضعیت از اینترنت سر و کله بزنم دیگه کامل عقلم رو از دست میدم. 🙏🏼