cutmycords
461 subscribers
538 photos
20 videos
1 file
76 links
dizzily patting my rat, tryin to calm myself down for not shoving your head into acid.
anon:> https://t.me/BluChtBot?start=67a6ad03bdd8af8a8b
Download Telegram
واقعا باید یه ورق پرانول رو خالی کنم توی اب
2

پنیک اتک تیپ بدم؟
ببین انقدر تمرکز ندارم فقط دارم تو خونه راه میرم
1

Welcome to this episode of i payed for therapy so you won't have to( or will. Anyways-)

درصورت پنیک اتک یا اینکه احساس اضطراب و اینارو میکردید اینکارهارو میتونید انجام بدید:
۱. چیزهایی که میبینید، میشنید، لمس میکنید و اینارو نام ببرید
میتونه اینطوری باشه که۵ تا چیزی که میبینی، ۴ تا چیزی که میشنوی و الی اخر
ترتیبش خیلی مهم نیست حالا ولی خب کانسپتش همینه

۲. پاشید رندوم راه برید و هرچیزی رو اسم ببرید مثلا اینه سفیده دورش خط خطی های چوبی داره کنارش یه لک داره، کف زمین مدادهای ابی قرمز هایلاتر تخم مرغی صورتی ریخته و...


۳. شروع کنید از خودتون سوال پرسیدن، سوالای فلسفی نه مثلا یه چیزی مثل اینکه لباسم جه رنگیه؟ چی همرنگشه؟
سوالایی که شمارو به زمان حال بیارن و از افکار اضطرابی نجات بدن

۴. نفس های عمیق بکشید
۸ ثانیه دم ۷ ثانیه نگه دارید ۶ ثانیه بازدم
Repeat


۵. تک تک عضلاتتون رو از بالا تا پایین منقبض کنید بعد رها کنید و نفس بکشید، به صدای قلبتون توجه کنید، تنشن رو اروم اروم رها کنید


Hope this helps
1
برای بقیه هم باشه
am i being paranoid
یا تعداد صدای موتورهای توی کوچه یکم بیشتر از حالت نرماله
یعنی واقعا اگر سر پل صراط من بفهمم که یک وار کریمینالی یا یه ادم مادرجنده‌ای توی زندگی قبلیم نبودم و الکی این زندگیم رو توی ایران گذروندم
1
همونجا بهشت و جهنمو باهم اتیش میزنم
با هر اپدیتینگ یه دور قلبم وایمیسته
3
VAAAY
بچها در این حد بهتون بگم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ساعت برق نداشتیم چون رشت برف اومده بود ایران عالی
😭6
مراقب خودتون و اطرافیانتون باشید امیدوارم هرکسی که براتون مهم بوده توی وضعیت سالمی باشه. از این بگا وضعیت هم زودتر خلاص بشیم ما بدبختا.
8
کاش وصل نمیشدم. چیزایی که خوندم رو نمیتونم هضم کنم اصلا.
هی میگفتم من از وصل شدن به اینترنت بیشتر از وصل نشدن میترسما
بعد تازه الان هنوز تمام ایران به اینترنت دسترسی ندارن و این هنوز بخش کاملی از تمام اتفاقاتی که توی این دو هفته رخ داده نیست.
چرا واسه من اسمس میاد ولی اسمس نمیتونم بدم
واسه کسی پیش نیومده؟
عامو ظاهرا اسمس‌ها سقف دارن.. من امروز خیلی ریج بیت شده بودم ۵۰۰تا اسمس فرستادم از صبح تاحالا…….
باید وایسم ۱۲ به بعد اسمس بدم به ملت.. سگه زندگی
Forwarded from افشین روانی
همیشه و همیشه رهای عزیزم
Forwarded from برای رها
زهرا بهلولی‌پور.
رها رو از ما گرفتن و کمترین کار اینه که اسمش رو فریاد بزنیم.