نوح خودش توی این شرایط کشتیشو نمیبرد تو دریا چه برسه به ملت که بخوان برن اعتراضات الان
😭9
اصلا انرژیمو میخورن اینجوریم که گوربابای نظام کاش شهاب سنگ بخوره نسل انسان کلا منقرض شه به عنوان یک دایناسور تناسخ کنم
وای نمیتونم دیگه نمیتونم تروخدا یکی پیدا بشه بیاد اینارو ببره چقدر باید دهن ملت سرویس بشه اخه
با تک تک ویدیوهای خوشحالی ساکنای ونزوئلا یه دور یا بغض یاکریم گرفتم یا گریهم گرفت از حسادت و احساس بدبختی
like getting born in this country wasn’t enough i have to study for my exams too
یعنی در گوه ترین زمان ممکن که من نیاز به نت دارم و باید به ددلاینم برسم و شنبه هم امتحان دارم باید کیر کنن توی اینترنت