نوح خودش توی این شرایط کشتیشو نمیبرد تو دریا چه برسه به ملت که بخوان برن اعتراضات الان
😭9
اصلا انرژیمو میخورن اینجوریم که گوربابای نظام کاش شهاب سنگ بخوره نسل انسان کلا منقرض شه به عنوان یک دایناسور تناسخ کنم
وای نمیتونم دیگه نمیتونم تروخدا یکی پیدا بشه بیاد اینارو ببره چقدر باید دهن ملت سرویس بشه اخه
با تک تک ویدیوهای خوشحالی ساکنای ونزوئلا یه دور یا بغض یاکریم گرفتم یا گریهم گرفت از حسادت و احساس بدبختی