466 يوماً
"سَلامٌ عَلَيكم بِما صَبَرتُم"
سلامٌ على قسَّامكم
سلامٌ على شهدائكم
سلامٌ على جرحاكم
سلامٌ على خائفكم، وفاقدكم، ونازحكم،
سلامٌ على الأمهات الصَّابرات
سلامٌ على الآباء المكلومين
سلامٌ على الصبايا، والشباب، والأطفال
سلامٌ على كلِّ حبِّة رمل في غزَّة
والحمد لله رب العالمين🫶🏻❤️❤️❤️❤️
"سَلامٌ عَلَيكم بِما صَبَرتُم"
سلامٌ على قسَّامكم
سلامٌ على شهدائكم
سلامٌ على جرحاكم
سلامٌ على خائفكم، وفاقدكم، ونازحكم،
سلامٌ على الأمهات الصَّابرات
سلامٌ على الآباء المكلومين
سلامٌ على الصبايا، والشباب، والأطفال
سلامٌ على كلِّ حبِّة رمل في غزَّة
والحمد لله رب العالمين🫶🏻❤️❤️❤️❤️
❤35💘7🤩5🥰3
رزقني الله وإياكم تمام الأشياء و وضوحها ، ولا جعلنا عالقين بالمنتصف ولا مرهَقين برماديَّتها أبدًا ❤ >>> .
❤25💘7🤩3🥰2
الكلمة الحنونة أحيانًا تكون أكبر وأقوى دافع للمواصلة وانتعاش الروح ، يارب ما تغيّب عنا الحنيّة >>> .
🥰22❤6🤩6💘4
من أشكال لُطف الله بحياتك: "أن يأتيك بالشيء قبل أن تطلبه، أن يُسخِّر لك الدروب ومن فيها، أن يضع في طريقك الطيّبين الذين يغمرون أيامك بالهناء، أن يملأ قلبك بالرِضا حتى ترضى، أن يُبصِّرك بقراراتك قبل اتخاذها، وأن يُكلِّل خطواتك بالتوفيق والسداد🥰❤❤❤❤❤❤>>>> .
❤31🥰4💘3🤩1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مش عارفه أخرج من الفيديو 😭🎀<<<.
💘26🥰5❤3🤩2
ربنا عالم بوجعك وعياطك لوحدك في الليل وقد ايه انت قلبك تعبك وقد ايه الحزن والوجع اللي فيه، عوض ربنا قريب أوي منك واقرب مما تتخيل بس انت قول يارب 🥰❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️>>>
🥰28❤8💘4🤩3
رمضان قرب لازم تدخل وانت جاهز يعني تكون محافظ علي صلاتك محافظ علي ورد القران بتاعك محافظ علي قيامك مش تدخل رمضان وتجهز نفسك فيه مينفعش هتدخل جري عشان تقرأ كل يوم جزء قران مش هتعرف لانك متعودتش ومش هتعرف تكمل حاول تبعد عن لسانك الشتيمة لو انت بتشتم كتير والحلفان من غير اي لازمه حاول تبدأ من دلوقتي تجهز نفسك وادخل علي طهارة 💖>>> .
💘33❤8🥰2🤩1
لا تُخبر نفسك أن وقتك ضيّق ولكن ادعو الله بالبركة، لا تُخبر نفسك بأنك لا تستطيع وأن الأمر أكبر من قدرتك ولكن ادعو الله أن يُمدّك بعونه وقوته، ولا تتكدر من سوء الأيام والتجارب ولكن ادعو الله الصبر والرضا، وأن يُنير بصيرتك برؤية الحكمة فيها. اجعل الله في قلبك وسيجعل الحياة في يدك ❣️>>> .
❤31💘7🥰6
أدعو الله أن أكون طيبة فتصبح أعمالي طيبة وكلامي طيب وأكون ذات لمسات طيبة وأن أحمل في قلبي مشاعر طيبة للناس أجمعين؛ فأترك في النهاية أثر طيب فيتقبلني ويتقبل مني الله لأنه طيب لا يقبل إلا طيبا ❤️ .
💘31❤14🥰9
لحظة إدراك إن رمضان الجاي إن شاء الله هيكون في الشتا، ندعي على الفطار مع صوت المطر، نصلي التراويح في جو بارد وشعور مُريح، ننزل شغلنا والسما مغيّمة من غير حرارة الشمس، نتسحّر واحنا سامعين المطر برا وندعي في وقت الدعاء فيه بإذن الله مستجاب
متحمس جدا نعيش رمضان في أجواء الشتا، الله يبلغنا وجميع المسلمين ❤️ .
متحمس جدا نعيش رمضان في أجواء الشتا، الله يبلغنا وجميع المسلمين ❤️ .
❤45🥰8💘6