مغزی که ساعت سه و نیم صبح یاد شکستهای عاطفیت بندازتت نه تنها عضو بدنت نیست بلکه دشمن بدن و سوهان روحت هم هست
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
ولی جدی من هنوزم نفهمیدم میرید شمال چیکار
یعنی متوجهم حال میده یکی ۲بار بری جنگل و دریا و اینا ببینی و غذاها رو امتحان کنی و فلان
ولی این زارت و زورت شمال رفتن رو نمیفهمم، دنبال چیاید جدی؟
-Thegoraz-
@uttweet
یعنی متوجهم حال میده یکی ۲بار بری جنگل و دریا و اینا ببینی و غذاها رو امتحان کنی و فلان
ولی این زارت و زورت شمال رفتن رو نمیفهمم، دنبال چیاید جدی؟
-Thegoraz-
@uttweet
زندگی تو شمال اینجوریه که بیرون نمیری و دوستات رو نمیبینی تا یکم وضعیت کرونا بهتر شه، بعد تعطیلات که میشه همینجوری آدم کسمغزه که عین لشکر یزید میریزن تو شمال.
کاش الان به جای اینکه ساعت 8 غروب در شهر چالوس باشم ساعت یازده و نیم صبح یک روز تعطیل در تورنتو کانادا بودم و حتی دقیقا فرق بین کشورهای ایران و عراق رو نمیدونستم و میخواستم کم کم پاشم و کافی بخورم و یک روز تعطیل زیبای تابستانی رو با خوشحالی سپری کنم
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
Forwarded from مصدع اوقات (برّه🐑)
اون لحظه اي كه يكي يه حركتي ميزنه كه تو اصلا اصلا اصلا انتظارشو نداري و نميدوني بايد چيكار كني
همون لحظه رو گاعيدم
همون لحظه رو گاعيدم
سردرد اينطوريه كه آدمو ميكنه،بعد ميره دوست صميميشو مياره يدور ديگه ميكننت بعد اكيپشو مياره دوباره يه دور ديگه ميكننت
شد شد نشد تغییر جنسیت میدم موهامو کرلی میکنم یه دوربینام دست میگیرم به بهانه عکاسی میرم جاهای خلوت دخترارو میمالم
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
ژاژخا
نصف ۱۴۰۰ گذشت و من هنوز هرجا بخوام تاریخ بنویسم اول مینویسم ۹۸ بعد خط میزنم میکنمش ۹۹. میشائیل اصلی @zhazhkha
ببخشید ولی من هنوز مینویسم ۹۵.
Divaneh Shodam
Sepideh
حال که دیوانه شدم میروی😔
بیسر و سامانه شدم میروی😔
بیسر و سامانه شدم میروی😔
ولی جدی این آهنگای ایرانی چرا اینطورین؟ کسکش عشقت رفته زار بزن زجه بزن موهاتو بکش خاک بریز رو سرت، ریتم بندری گذاشتی رو آهنگت؟