انقدر عن این آهنگای beggin you و I wanna be your slave رو در آوردید که از آهنگا که هیچی، از ریخت و قیافه خوانندههاش هم استفراغم گرفته.
كاش يكي بود كه با نگاه كردن بهش ميگفتم به به،به خاطر اينم كه شده من زنده ميمونم
یکی یه کیر بکنه تو دهن این صابر ابر کله طاس نچسب کیری بلکه دیگه هرگز صدای این مگس صفت به گوش من نخوره
وقتی تو چت حرفهای عادی که میخواید به آدم بزنید رو از جای دیگه فوروارد میکنید انتظار نداشته باشید تا 48 ساعت مثل قبل باهاتون رفتار کنم
کلا اینکه وقتی داری با کسی حرف میزنی همش مستقیم یا غیر مستقیم به این مسئله اشاره کنی که همزمان این حرفهارو داری به کسای دیگه هم میزنی و نه فقط به طرف مقابلت نشان دهنده نهایت سطح بودن در برقراری روابط اجتماعیه.
مغزی که ساعت سه و نیم صبح یاد شکستهای عاطفیت بندازتت نه تنها عضو بدنت نیست بلکه دشمن بدن و سوهان روحت هم هست
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
ولی جدی من هنوزم نفهمیدم میرید شمال چیکار
یعنی متوجهم حال میده یکی ۲بار بری جنگل و دریا و اینا ببینی و غذاها رو امتحان کنی و فلان
ولی این زارت و زورت شمال رفتن رو نمیفهمم، دنبال چیاید جدی؟
-Thegoraz-
@uttweet
یعنی متوجهم حال میده یکی ۲بار بری جنگل و دریا و اینا ببینی و غذاها رو امتحان کنی و فلان
ولی این زارت و زورت شمال رفتن رو نمیفهمم، دنبال چیاید جدی؟
-Thegoraz-
@uttweet
زندگی تو شمال اینجوریه که بیرون نمیری و دوستات رو نمیبینی تا یکم وضعیت کرونا بهتر شه، بعد تعطیلات که میشه همینجوری آدم کسمغزه که عین لشکر یزید میریزن تو شمال.
کاش الان به جای اینکه ساعت 8 غروب در شهر چالوس باشم ساعت یازده و نیم صبح یک روز تعطیل در تورنتو کانادا بودم و حتی دقیقا فرق بین کشورهای ایران و عراق رو نمیدونستم و میخواستم کم کم پاشم و کافی بخورم و یک روز تعطیل زیبای تابستانی رو با خوشحالی سپری کنم
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
Forwarded from مصدع اوقات (برّه🐑)
اون لحظه اي كه يكي يه حركتي ميزنه كه تو اصلا اصلا اصلا انتظارشو نداري و نميدوني بايد چيكار كني
همون لحظه رو گاعيدم
همون لحظه رو گاعيدم