مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
Forwarded from توییتر فارسی
‏احساس میکنم روزامو گذاشتن تو دستگاه کپی، دارن به تعداد انبوه ازش تولید میکنن.

× سِرجیو ×

@OfficialPersianTwitter
Forwarded from حسِ نابِ دل (ن-)
دلم یه اکیپ شادِ بیشعور میخواد که فقر فرهنگی توش داد بزنه.
Forwarded from ژاژخا
‏چرا مطبوعات فارسی زبان و خارجی مینویسند طالبان در جستجوی خانه به خانه برای بیرون کشیدن دختران ۱۲ ساله و "ازدواج" با آنها.
آخه این ازدواج‌ه؟! چرا از کلمه درست که "تجاوز" هست استفاده نمیکنند؟

Amir nasr
@zhazhkha
Forwarded from توییتر فارسی
اگر همه‌ی انسان‌ها رو تبدیل به کوفته‌ی گوشتی کنیم، حجم کوفته چقدر می‌شود؟

ببینید اگر همه‌ی ۷.۸ میلیارد انسان روی زمین رو درهم فشرده کنیم و متوسط وزن افراد رو ۶۲ کیلوگرم رو در نظر بگیرم، یک کوفته‌ی گوشتی با چگالی ۹۸۵ کیلوگرم بر متر مکعب خواهیم داشت با قطر تقریبی یک کیلومتر !

این کوفته رو اگر در پارک مرکزی نیویورک قرار بدیم تقریبا یک سوم از مساحت اون رو اشغال میکنه!

واقعا چی‌اند این آدمای تشکیل دهنده‌ی این کوفته‌‌ی چرکی و خونی و گوشتی که افتادن به جون زمین و به جون همدیگه! تهش که چی...

»مجید میرزایی«

@OfficialPersianTwitter
Forwarded from توییتر فارسی
موقع نقل و انتقالات بهترین کار اینه که همه بازیکنارو آنفالو کنیم

× یار_دوازدهم ×

@OfficialPersianTwitter
دلم میخواد به جواد عزتی دایرکت بدم "ببین کسکش یا بوسم میکنی یا میای بغلم، انتخاب دیگری هم نداری." زن جنده دوست داشتنی با استعداد گودی گودی
Forwarded from ژاژخا
‏استوری نویدمحمدزاده در واکنش به گاییدن ژانر استوری نوید محمدزاده:

بابیل
@zhazhkha
انقدر عن این آهنگای beggin you و I wanna be your slave رو در آوردید که از آهنگا که هیچی، از ریخت و قیافه خواننده‌هاش هم استفراغم گرفته.
كاش يكي بود كه با نگاه كردن بهش ميگفتم به به،به خاطر اينم كه شده من زنده ميمونم
این پوزیشن نشستن گربه‌ها>>>>>>
هر لحظه حس ميكنم ساعت ٥ بعدازظهر زمستونه
همونقدر كيري و دلگير.
یکی یه کیر بکنه تو دهن این صابر ابر کله طاس نچسب کیری بلکه دیگه هرگز صدای این مگس صفت به گوش من نخوره
از نشونه‌های آخرالزمان هم‌تیمی شدن مسی و راموس باهم دیگه‌ ست
وقتی تو چت حرف‌های عادی که میخواید به آدم بزنید رو از جای دیگه فوروارد میکنید انتظار نداشته باشید تا 48 ساعت مثل قبل باهاتون رفتار کنم
کلا اینکه وقتی داری با کسی حرف میزنی همش مستقیم یا غیر مستقیم به این مسئله اشاره کنی که همزمان این حرف‌هارو داری به کسای دیگه هم میزنی و نه فقط به طرف مقابلت نشان دهنده نهایت سطح بودن در برقراری روابط اجتماعیه.
Forwarded from مغزخراب (سرو‌ش)
دیشب خواب دیدم که توی بیداری خوشحالم.
مغزی که ساعت سه و نیم صبح یاد شکست‌های عاطفیت بندازتت نه تنها عضو بدنت نیست بلکه دشمن بدن و سوهان روحت هم هست
ولی حقیقتا کیر تو همه محبت‌هایی که به آدم‌های کسشر کردیم
‏ولی جدی من هنوزم نفهمیدم می‌رید شمال چیکار

یعنی متوجهم حال می‌ده یکی ۲بار بری جنگل و دریا و اینا ببینی و غذاها رو امتحان کنی و فلان
ولی این زارت و زورت شمال رفتن رو نمی‌فهمم، دنبال چی‌اید جدی؟



-Thegoraz-

@uttweet
زندگی تو شمال اینجوریه که بیرون نمیری و دوستات رو نمیبینی تا یکم وضعیت کرونا بهتر شه، بعد تعطیلات که میشه همینجوری آدم کسمغزه که عین لشکر یزید میریزن تو شمال.
کاش الان به جای اینکه ساعت 8 غروب در شهر چالوس باشم ساعت یازده و نیم صبح یک روز تعطیل در تورنتو کانادا بودم و حتی دقیقا فرق بین کشورهای ایران و عراق رو نمیدونستم و میخواستم کم کم پاشم و کافی بخورم و یک روز تعطیل زیبای تابستانی رو با خوشحالی سپری کنم