موهای فر و حالتدار هم خیلی مظلومن. هرچقدر هم بلند میشن باز نهایتا بیان تا روی بازو، بعد یه بار صافشون میکنی میبینی ای بابا این بندههای خدا تا کمر هم میرن.
برنامه ناشناس
ترقوه و لبام البته کلا خودمو دوس دارم
کلا همهی کسایی که لباشون رو این مدلی میکنن عاشق خودشونن. انگار باید به مرحلهی والایی از اعتماد به نفس رسیده باشی که متوجه نشی لبات شبیه کون مرغ میشن
Forwarded from مصدع اوقات (Helia🌙)
نا اميد منتظر روزي ميمونم كه بگم:آخيش،راحت شدم.
Forwarded from TWD Tv🧟♂️ (𝔐𝔄𝔍𝔗𝔑)
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
این پسرایی هم که تا یه دختر میبینن ندیده و نشناخته با هدف لاس وارد پیوی میشن و چیزی گیرشون نمیاد و بعد هیستوری رو پاک میکنن هم خیلی بدبختن. حالا مثلا من میخوام با کسلیسیای ابتداییت چیکار کنم؟ بدمشون به پلیس فتا؟ یا بفرستمشون برای ۱۸ تا دختر دیگهای که همزمان داری مخشون رو میخوری؟
Forwarded from SUT Twitter
Forwarded from SUT Twitter
بنظرم نژادپرستی این نیست که تعداد بازیگرهای سیاهپوست یک فیلم هالیوودی از سفیدپوستها کمتر باشه.
نژاد پرستی اینه که اگر خون از دماغ کسی در اروپا/آمریکا بیاد، کل رسانههای دنیا بسیج میشن ولی وقتی دختران کابلی به بردگی گرفته میشن یا با کرونا در ایران نسلکشی میشه کل دنیا لال شده.
«Lev Nikolayevich»
@sut_tw
نژاد پرستی اینه که اگر خون از دماغ کسی در اروپا/آمریکا بیاد، کل رسانههای دنیا بسیج میشن ولی وقتی دختران کابلی به بردگی گرفته میشن یا با کرونا در ایران نسلکشی میشه کل دنیا لال شده.
«Lev Nikolayevich»
@sut_tw
اگه دندوندرد یه شخص بود فقط میشد بهش گفت "تموم دردا یک طرف، تو یک طرف عزیزم، AZIZAM"
Forwarded from [خودتی]
با هر خبری که از افغانستان میخونم گوشت تنم میریزه..
هزار روز ام برای دخترهای افغانستانی گریه کنیم کمه واقعاً. بلایی که داره سرشون میاد جدا باور نکردنی و غیر قابل هضمه. خدایا کمک.