Forwarded from اعلام وضعیت ایران (AmirReza)
Forwarded from Sogand
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نهههزههی۷ی۷ی۷۷ی۷ی۷ث
ديگه واسم معده نمونده كه غذاهارو هضم كنه
كسي براي ميزبان بودن داوطلب نيست؟ميخوام از اين به بعد به عنوان انگل به زندگيم ادامه بدم
كسي براي ميزبان بودن داوطلب نيست؟ميخوام از اين به بعد به عنوان انگل به زندگيم ادامه بدم
Forwarded from توییتی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آقا نسازید از اینا جدی =)))))))))))))))))))))))))
ناز تا کی میکنی؟ =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
@TweetyChannel | AlirezaZ
ناز تا کی میکنی؟ =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
@TweetyChannel | AlirezaZ
Forwarded from توییتر فارسی
یه مرضی ام هست که خودت کارت میکشی بعد که پیامک برداشت وجه برات میاد ناراحت میشی.
× کامارو توتی ×
@OfficialPersianTwitter
× کامارو توتی ×
@OfficialPersianTwitter
ولی من جدی همش دارم با این بیت "به حرص ار شربتی خوردم مگیر از من که بد کردم،
بیابان بود و تابستان و آب سرد و استسقا" هر گوه غلطی که میخورم رو برای خودم توجیه میکنم. واقعا کدوم خوارکسدهای اولین بار گفت این باید تو کتاب درسی بچها باشه؟
بیابان بود و تابستان و آب سرد و استسقا" هر گوه غلطی که میخورم رو برای خودم توجیه میکنم. واقعا کدوم خوارکسدهای اولین بار گفت این باید تو کتاب درسی بچها باشه؟
کاش یکی چنلهای تلگرامی رو توجیه کنه که اینکه هر جمعه بیان بنویسن "متاسفانه حضرت این جمعه هم ظهور نکرد"؛ یا اینکه صبح ظهر شب با تیتر 'خبر فوری♨️' بیان بنویسن "الان صبحه/ظهره/شبه" دیگه بامزه نیست.
Forwarded from مصدع اوقات (Sogand🐈)
واقعا از یه سنی به بعد فقط دوری و دوستی نسبت به خانواده جوابه، از اونجا به بعد موندن تو خونه یعنی گاییده شدن خواهر و مادر اعصاب
روزی که بتونم اطرافیانم رو توجیه کنم که چقدر از این شلوار گشادها تنفر دارم و وقتی میخرن یا میپوشنش نباید از من نظر بپرسن عید منه.
والا من هرچي فكر كردم به نتيجه اي نرسيدم شما اگه يه نتيجه اماده داريد به من تحويل بديد
ديگه انقدر نااميد شدم كه از اين بعد قبل اينكه چيزي بتونه اميدوارم كنه به خودم پس گردني ميزنم ميگم نه،تو حق نداري اميدوار بشي تو به دنيا اومدي كه قانون پايستگي نااميدي رو حفظ كني
كاش بابابزرگم به جاي گوسفند منو قربوني كنه،نميدونه اون گوسفند نوه ي بهتري ميشه واسش
Forwarded from توییتر فارسی
توییتر فارسی
مهشید فتوشاپو از طلا یاد گرفت یعنی؟ »aboutsabaa« @OfficialPersianTwitter
كاش همه مثل ابي گنداي بقيرو رو ميكردن
توییتر فارسی
Photo
با اینکه کیرم تو مهشید ولی اینا دو تا عکس متفاوتن
به گمونم تو سمت راستیه فقط صاف وایساده
به گمونم تو سمت راستیه فقط صاف وایساده