مصدع اوقات
میزان خندهدار بودن قیافهی تسو و پدر زنش وقتی که نامههای جومونگ رو میخوندن و از عصبانیت چشاشون گرد میشد و میلرزیدن>>>>>>
میزان خنده دار بودن قیافه اشراف زادگان دربار امپراطور گوموآ وقتی شگفت زده میشدن>>>>>>>>>>
Forwarded from 🎬OceanMovie 📽️ (𝙍𝘼𝙈𝙄𝙉)
سریال سلام بمبئی از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد🔥
کمپانی بالیوودی Echelon که تهیهکنندگی این سریال را در هند برعهده دارد خبر از پخش این سریال از نتفلیکس هند دادهاند. با توجه به جمعیت یک و نیم میلیاردی هند نتفلیکس در یک سال گذشته تولیدات زیادی در هند داشته است.
فصل اول سریال در هند و فصل دوم آن در ایران فیلمبرداری خواهد شد، قربان محمدپور کارگردانی و جواد نوروزبیگی تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارند.
گلزار آبرومونو نبره در سطح جهانی صلوات😂📿
🌊 @OceanMovie
کمپانی بالیوودی Echelon که تهیهکنندگی این سریال را در هند برعهده دارد خبر از پخش این سریال از نتفلیکس هند دادهاند. با توجه به جمعیت یک و نیم میلیاردی هند نتفلیکس در یک سال گذشته تولیدات زیادی در هند داشته است.
فصل اول سریال در هند و فصل دوم آن در ایران فیلمبرداری خواهد شد، قربان محمدپور کارگردانی و جواد نوروزبیگی تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارند.
گلزار آبرومونو نبره در سطح جهانی صلوات😂📿
🌊 @OceanMovie
🎬OceanMovie 📽️
سریال سلام بمبئی از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد🔥 کمپانی بالیوودی Echelon که تهیهکنندگی این سریال را در هند برعهده دارد خبر از پخش این سریال از نتفلیکس هند دادهاند. با توجه به جمعیت یک و نیم میلیاردی هند نتفلیکس در یک سال گذشته تولیدات زیادی در هند داشته…
اين همه فيلم و بازيگر درست حسابي دقيقا هموني كه گلزار ريده رو بايد نتفليكس پخش كنه؟
🎬OceanMovie 📽️
سریال سلام بمبئی از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد🔥 کمپانی بالیوودی Echelon که تهیهکنندگی این سریال را در هند برعهده دارد خبر از پخش این سریال از نتفلیکس هند دادهاند. با توجه به جمعیت یک و نیم میلیاردی هند نتفلیکس در یک سال گذشته تولیدات زیادی در هند داشته…
وقت لفت دادن از صحنه هستی فرا رسیده.
مادرهای سن بالاتون رو میفرستید برای انتخاب رشته و هیچ اطلاعاتی هم قبلش بهشون نمیدید که چی بشه؟ آها فقط واسه اینکه ما کلی معطل سوالهای کسشری که میپرسن بشیم؟ اوکی.
اینستاگرام رو باز میکنم، اعتماد به نفسم رو از دست میدم، اینستاگرام رو میبندم
Forwarded from اعلام وضعیت ایران (AmirReza)
Forwarded from Sogand
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نهههزههی۷ی۷ی۷۷ی۷ی۷ث
ديگه واسم معده نمونده كه غذاهارو هضم كنه
كسي براي ميزبان بودن داوطلب نيست؟ميخوام از اين به بعد به عنوان انگل به زندگيم ادامه بدم
كسي براي ميزبان بودن داوطلب نيست؟ميخوام از اين به بعد به عنوان انگل به زندگيم ادامه بدم
Forwarded from توییتی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آقا نسازید از اینا جدی =)))))))))))))))))))))))))
ناز تا کی میکنی؟ =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
@TweetyChannel | AlirezaZ
ناز تا کی میکنی؟ =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
@TweetyChannel | AlirezaZ
Forwarded from توییتر فارسی
یه مرضی ام هست که خودت کارت میکشی بعد که پیامک برداشت وجه برات میاد ناراحت میشی.
× کامارو توتی ×
@OfficialPersianTwitter
× کامارو توتی ×
@OfficialPersianTwitter
ولی من جدی همش دارم با این بیت "به حرص ار شربتی خوردم مگیر از من که بد کردم،
بیابان بود و تابستان و آب سرد و استسقا" هر گوه غلطی که میخورم رو برای خودم توجیه میکنم. واقعا کدوم خوارکسدهای اولین بار گفت این باید تو کتاب درسی بچها باشه؟
بیابان بود و تابستان و آب سرد و استسقا" هر گوه غلطی که میخورم رو برای خودم توجیه میکنم. واقعا کدوم خوارکسدهای اولین بار گفت این باید تو کتاب درسی بچها باشه؟
کاش یکی چنلهای تلگرامی رو توجیه کنه که اینکه هر جمعه بیان بنویسن "متاسفانه حضرت این جمعه هم ظهور نکرد"؛ یا اینکه صبح ظهر شب با تیتر 'خبر فوری♨️' بیان بنویسن "الان صبحه/ظهره/شبه" دیگه بامزه نیست.