من انقدر فراموش كارم كه اگه رلم با رفيقاي صميميم باهم گنگ بنگ بزنن،سال بعد بيان بگن هليا چطوري ميگم بَه چه خبر كجا بودي اين يه سال؟دلتنگتون بوديم سلاطين
Forwarded from مصدع اوقات (Kim🐼)
به ادوارد دست قیچی بگید بیاد میخوام با دست راست باهاش سلام علیک کنم
قبل کنکور به زور ساعت ده بیدار میشدم الان ساعت ۷ بیدارم. برای سحرخیزی فقط کافیه بیکار باشید همین.
مصدع اوقات
وا.
مامان بابام: ما که هرکاری تو خواستی کردیم
میزان اهمیتی که به خواستههای من میدن:
میزان اهمیتی که به خواستههای من میدن:
حاضرم ندیده قسم بخورم که این ویدیوهایی که با مضمون "زیباترین فلان قرن" میذارن حوصلهسربرترین ویدیوهای دنیان
Snowman
Sia
Don't cry snowman, not in front of me
Who will catch your tears if you can't catch me?
Who will catch your tears if you can't catch me?
Forwarded from ژاژخا
یه بار عکس دختر سیاه پوست میذارید میگید فقط این، یه بار سفید میذارید میگید فقط این، یه بار اسکینی میذارید میگید فقط این، یه بار توپر میذار میگید فقط، یه بار بلون ،یه بار مشکی، یه بار جینجر. الانم که این خانوم تیرانداز رو میگید فقط این. عزیزان شما دنبال کسید، چرا انقدر سختش میکنید.
لعبت
@zhazhkha
لعبت
@zhazhkha