ببخشید بچها کسی فامیلِ رو به موت نداره؟ اگه دارید میشه بگید من رو هم با خودش ببره؟ قول میدم کفنم رو خودم بیارم
ژاژخا
آخر عاقبت دوستیای اکیپی که اولش همه میگن نه بابا اوکیه رفیقیم دیگه Mateo @zhazhkha
ولی این اینجوری تلفظ کردن "ک" توی کون هم واقعا از سطحترین تغییرات بیانی در زبان فارسی بعد از گفتن "اضاف" به جای "اضافه"ست.
من فکر میکردم کاظم قلمچی مادرش جندهست تا اینکه با سازمان سنجش آشنا شدم
مصدع اوقات
من فکر میکردم کاظم قلمچی مادرش جندهست تا اینکه با سازمان سنجش آشنا شدم
البته این داستان امروز و فردا کردن نتایج کنکور هیچی از ارزشهای مادر آقای قلمچی کم نمیکنه
احساس ميكنم متن تمام اهنگا اينه:نتايج كنكور ديش ديش نتايج كنكور ديش ديش نتايج كنكور ديش ديش
Forwarded from توییتر فارسی
این جزیره رو میبینید؟ جذابه نه؟ اینجا یکی از زندانای نروژه که زندانیا آزادانه توی جزیره رفت و آمد میکنن، یه مزرعه اونجاست که روزا توش کار میکنن و مابقی اوقاتشونو آفتاب میگیرن، ماهی گیری میکنن، تنیس بازی میکنن و اسب سواری میکنن :))))))
»Ely«
@OfficialPersianTwitter
»Ely«
@OfficialPersianTwitter
خوارکسدهها از استرس و تهوع گاییده شدیم بذارید این گوه ریده رتبههارو تو سایت کیریتون دیگه
اسپرم خوارکسدهای که اول شدی حالا بیا گوهی که خوردی رو با چشمات جمع کن هول تخمک کیری