مصدع اوقات
879 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
252 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
خرج اضافه فقط خریدن شال و روسری و مانتو
احساس میکنم تمام حوصله‌های دنیا که سر رفتن مال من شدن
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
۰اا۰۹ا۹اا۹۶ا۹۶۸۶۶۳۳سثش۵ش
این که از ابعاد شخصیتی و رفتاری مختلف دیگران ایراد میگیرین و مسخره میکنین، گه بودن خودتونو جبران نمیکنه💯
ميريد سايت سنجش رفرش ميكنيد؟چقدر شما اميدواريد پسر
‏دیدید چی شده؟ صفحه مهدی رستم‌پور بخاطر استوری‌هاش در مورد خوزستان ریپورت شده بود. حالا رفته لیست ریپورت کننده‌ها رو درآورده و اکانت‌های بهاره رهنما، پویان مختاری، آرات، بهنوش بختیاری، حسن آقامیری و صدف بیوتی جزء ریپورت کننده‌ها بودن.



_چهارمی_


@uttweet
شد شد، نشد میرم یه میکس از پوزخندای راگنار با صدای سورنا درست میکنم که وقتی آهنگ به اوج رسید روش بنویسه "اگه برا همه لاتی برا ما شوکولاتی"
Forwarded from ژاژخا
‏احساس میکنم میرید پیش دکتر زیبایی بهش میگید دکتر منو شبیه جنده های ساکی ۱۰۰ کن، وگرنه این همه کدی بودن امکان نداره.

سرهنگ خالد
@zhazhkha
حالا با این اومدن نتایج اولیه کنکور سراسری کسنمکی نکنید نمیشه؟ کستون خله؟ نمیفهمید یسری آدم واقعا خایه میکنن؟ این کیر من تو اون سطح طنز معیوبتون کیریا
بچه تربیت کردن واقعا خیلی سخته، مخصوصا وقتی که تیکه‌هاش رو میذاری تو پلاستیک و باید مراقب باشی لباست خونی نشه
درحال حاضر تنها چيزي كه ميخورم سيلي واقعيته
معده درد عزيز اگه تموم شد من برم كه شب به سردرد هم بايد سرويس بدم
Forwarded from توییتر فارسی
ثباتی که واتس اپ داره رو حتی اقتصاد ژاپن هم نداره. دیوث ۲۰ مگ آپدیت شدی یه تغییری بکن دیگه، مثلا یهو برای همیشه پاک شو.

× میشائیل اصلی ×

@OfficialPersianTwitter
اومده تو سوراخ دماغ من نگاه ميكنه ميگه خب عموميارو بهتر زدي يا اختصاصيا؟
كاش ميتونستم بهش بگم پرده مادرتو از همه بهتر زدم
عذرميخوام ولي هرچي تلاش ميكنم با ادب باشم اين مردم فضول اجازه نميدن
Forwarded from ژاژخا
‏واقعا دیگه هیچ گایی نیست که تو ایران نرفته باشم، باید مهاجرت کنم به چنتا گای جدید برم.

تی ری پی
@zhazhkha
اين رعد و برق خيلي قشنگه مخصوصا وقتي ميخوره وسط سرم و ميميرم
Forwarded from مصدع اوقات (Helia🌙)
صداي رعد و برق ترن عانه
ايرانسل بسته هاي ويژه براي رل زدن نداره؟
يدونه سه روزه ميخوام هوا خوبه اخه
کاش منم یه حرف انگلیسی بودم و هروقت دلم میخواست یه h میذاشتم جلوی خودم و صدام عوض میشد