مصدع اوقات
[@NOSTALGYSONGSکانال] – Mahasti | Meykhooneh Bi Sharabeh
منای که واقعا با این آهنگ غمگین میشم:
آدمهای دمدمی و مودی وقتی میرینن با حسرت به مدفوعشون نگاه میکنن و آرزو میکنن که ای کاش کمتر از اون گوه نبودن
ولی جدا دوست صمیمی واقعی بهترین چیزیه که آدم میتونه در زندگیش داشته باشه
Forwarded from توییتر فارسی
ولی من اگه یه کارهای تو این ممکلت بشم به جای تابلوی کرج یه عکس بزرگ از رامین رضاییان رو اول جاده نصب میکنم
درود بر پاییز و زمستان و لباسهای پاییزی و زمستانی و لعنت و نفرین خداوند و ملائکش بر تابستان
واقعا زندگی کسشریه. یعنی به خودت میگی نه این قسمتش دیگه کسشر نیست بعد میبینی اتفاقا این قسمتش از همهجاش کسشرتره.
یعنی چی که باید ناز و عشوه اومد؟ مگه "سلام من حشریم لطفا باهام رابطه جنسی برقرار کن" چشه؟
هالیوود هر وقت قصد داره کاراکتر "موزیسین آس و پاس بیچاره تنها" رو به تصویر بکشه دکمه علاقمندی به موسیقی جاز رو براش فشار میده
اسید معده خوبم فکر میکنم دیگه به اندازه کافی بهت توجه کردم حالا میتونی بری پایین