Mahasti | Meykhooneh Bi Sharabeh
[@NOSTALGYSONGSکانال]
حالی واسم نمونده😔 دنیا برام سرابه😔
داد می زنم که ساقی، میخونه بی شرابه😡
داد می زنم که ساقی، میخونه بی شرابه😡
مرحله آخر بگایی اینه که دیگه جاییت نمونده که ضربه بخوره پس پشه تصمیم میگیره لبتو نیش بزنه=|
Forwarded from دعانویسی فندرسکی ((میر داماد))
💐مطيع كردن شخص💐
اين دعا
را در روزش به اسم مطلوب و مادرشو طالب مادر روي قطعه از مس نقش كن و در آتش دفن كن
#توجه
((توضیحات ناقص است و پستای کانال صرفا برای اشنایی هست و نوشتن اینا نیاز به تسلط به علوم غریبه داره که کاره دشواریه برای سفارش به پی وی مراجعه کنید ))
سفارش
@abdollahy313
@moshkelgoshayy
اين دعا
را در روزش به اسم مطلوب و مادرشو طالب مادر روي قطعه از مس نقش كن و در آتش دفن كن
#توجه
((توضیحات ناقص است و پستای کانال صرفا برای اشنایی هست و نوشتن اینا نیاز به تسلط به علوم غریبه داره که کاره دشواریه برای سفارش به پی وی مراجعه کنید ))
سفارش
@abdollahy313
@moshkelgoshayy
مصدع اوقات
[@NOSTALGYSONGSکانال] – Mahasti | Meykhooneh Bi Sharabeh
منای که واقعا با این آهنگ غمگین میشم:
آدمهای دمدمی و مودی وقتی میرینن با حسرت به مدفوعشون نگاه میکنن و آرزو میکنن که ای کاش کمتر از اون گوه نبودن
ولی جدا دوست صمیمی واقعی بهترین چیزیه که آدم میتونه در زندگیش داشته باشه
Forwarded from توییتر فارسی
ولی من اگه یه کارهای تو این ممکلت بشم به جای تابلوی کرج یه عکس بزرگ از رامین رضاییان رو اول جاده نصب میکنم