Forwarded from ژاژخا
Forwarded from مصدع اوقات (-Sogand🐱)
کاش صبح شه پا شم ببینم همه ی اینا یه خواب بوده و من فقط یه گاوم که تا یک ساعت دیگه باید بره کشتارگاه
Mahasti | Meykhooneh Bi Sharabeh
[@NOSTALGYSONGSکانال]
حالی واسم نمونده😔 دنیا برام سرابه😔
داد می زنم که ساقی، میخونه بی شرابه😡
داد می زنم که ساقی، میخونه بی شرابه😡
مرحله آخر بگایی اینه که دیگه جاییت نمونده که ضربه بخوره پس پشه تصمیم میگیره لبتو نیش بزنه=|
Forwarded from دعانویسی فندرسکی ((میر داماد))
💐مطيع كردن شخص💐
اين دعا
را در روزش به اسم مطلوب و مادرشو طالب مادر روي قطعه از مس نقش كن و در آتش دفن كن
#توجه
((توضیحات ناقص است و پستای کانال صرفا برای اشنایی هست و نوشتن اینا نیاز به تسلط به علوم غریبه داره که کاره دشواریه برای سفارش به پی وی مراجعه کنید ))
سفارش
@abdollahy313
@moshkelgoshayy
اين دعا
را در روزش به اسم مطلوب و مادرشو طالب مادر روي قطعه از مس نقش كن و در آتش دفن كن
#توجه
((توضیحات ناقص است و پستای کانال صرفا برای اشنایی هست و نوشتن اینا نیاز به تسلط به علوم غریبه داره که کاره دشواریه برای سفارش به پی وی مراجعه کنید ))
سفارش
@abdollahy313
@moshkelgoshayy
مصدع اوقات
[@NOSTALGYSONGSکانال] – Mahasti | Meykhooneh Bi Sharabeh
منای که واقعا با این آهنگ غمگین میشم:
آدمهای دمدمی و مودی وقتی میرینن با حسرت به مدفوعشون نگاه میکنن و آرزو میکنن که ای کاش کمتر از اون گوه نبودن