اونجا که میفهمی دیگه هیچی ناراحتت نمیکنه سیکتو از زندگی بزن، چون دیگه قرار نیست چیزی هم خوشحالت کنه!
ایمان داشتن به هر چیزی برای خودتون خوبه، فقط تا زمانی که نکنیدش تو کون ما
ببين من همونيم كه كونت ميزاره پس بهتره فراري باشي،فراري،از همه كس فراري
Forwarded from Inner consciousness (Mae)
ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم!
بگذار بگویند غیرمنطقی هستیم یا ضد اجتماعی هستیم، اما به این می ارزد که خودمان باشیم.
تا زمانی که رفتار ما و تصمیم های ما به کسی آسیبی نمیزند، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم.
چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستن ها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران، بر باد رفته اند
اریک فروم
بگذار بگویند غیرمنطقی هستیم یا ضد اجتماعی هستیم، اما به این می ارزد که خودمان باشیم.
تا زمانی که رفتار ما و تصمیم های ما به کسی آسیبی نمیزند، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم.
چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستن ها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران، بر باد رفته اند
اریک فروم
ببخشید من متوجه نمیشم بعد ازدواج شوهراتون رو سرتون میشاشن که همه یهو موهاتون زرد میشه؟ چی؟ بلوند؟ آها همون، ریدم تو کلههاتون. البته مشکلی نیست، احتمالا ازدواج بزرگترین دستاورد زندگیتون بوده.
اینکه فکر میکنید تو آینده براتون ریدن مایوس کنندهست. شما در آینده حتی اگه به اون هدف کسشر و دوست داشتنیتون هم برسید زود ازش خسته خواهید شد و کونتون بر باد میره
کلی بگم، به جز کسمغزای کوتهفکر کس دیگهای نمیتونه از زندگیش راضی باشه!
Forwarded from مصدع اوقات (- Sogand 🇧🇷)
امیدوارم کلهتون رو به اندازهی کافی کیری کرده باشم
تو مدرسه بهمون یاد میدن مهارتهای انسانی و رفتاری رو بذاریم کنار و عین گاو سرمون رو بکنیم تو فرمولایی که هرگز قرار نیست به دردمون بخورن، بهمون یاد میدن فکر نکنیم و "تقدیر الهی" رو قبول کنیم، یاد میدن اونی باشیم که اونا میخوان؛ احمق، گوسفند و دنبال تقلید از بقیه و خب، حقیقتا موفق بودن.