برید چارتا کتاب کسشر روانشناسی بخونید و هر صفحهاش رو استوری کنید و بعد برای قشر احمق جامعه افسوس بخورید و صد البته که خودتون جزء اون قشر نیستید😳
ممنون که تو بیوتون ♻️ میذارید و ما رو از آشغال بودنتون مطلع میکنید عزیزان
از هیچکی به جز خدا نمیترسید؟ برا همین برای یه چسه نمره خایهمالی معلمتون رو میکنید؟ آها حله بله درسته آره حله آره همینطوره قطعا حله آها
حتی اگه بابت یبس بودنم ازتون عذرخواهی کردم قطعا خواستم از شرتون خلاص شم وگرنه هیچ وقت پشیمون نیستم. خدانگهدار
راهي كه براي اثبات باحال بودنتون انتخاب ميكنيد خيلي بچه گونس براي همين ماها كه دور هم جمع ميشيم هميشه يكي مثل تو هست كه مسخرش كنيم و به كص مادرش بخنديم
یکی بیاد به جای من این فیلمهای فاخر تو کون نرو و این نمایشنامههای کلفت رو بخونه تا هر چی میخواد بهش بدم. حتی کون.
تو کشورای دیگه مردم واکسن زدن دارن میرن استادیوم فوتبال ببینن، اینجا تازه بخاطر وضعیت قرمز زرشکی مایل به سیاه کتابخونههای عمومی هم تعطیل کردن که شما یوقت نری یه کتاب امانت بگیری خدایی نکرده به ویروس کرونا مبتلا بشی😔💔
اونجا که انقدر از خودت و قیافهت بدت میاد که دوست نداری تو عکسا باشی چند سالگیه؟
Forwarded from ژاژخا
Forwarded from توییتر فارسی