تصمیم گرفتم یک هفته دست نگه دارم برای شروع فصل دوم سریالم، هنوز روز اول تموم نشده چهار پنج تا اتفاق مهم برام اسپول شده. احتمالا تا آخر هفته دیگه چیزی باقی نمونده باشه که بخوام از بقیه سریال ببینم و قبلا ندیده باشم
دیدن سریال اورریتد یعنی من غافلگیری طی دنبال کردن خط داستانی سریال را دوست ندارم
بیاید در روز تولد تراویس فیمل از خداوند بابت خلق این اثر هنری چشم نواز تشکر کرده و دستش را ببوسیم
روز تولد تراویس فیمل رو به تمام زیباییهای دنیا تسلیت میگم چون بعد از تولد اون، دیگه نمیتونن به چشم بیان😔
برید چارتا کتاب کسشر روانشناسی بخونید و هر صفحهاش رو استوری کنید و بعد برای قشر احمق جامعه افسوس بخورید و صد البته که خودتون جزء اون قشر نیستید😳
ممنون که تو بیوتون ♻️ میذارید و ما رو از آشغال بودنتون مطلع میکنید عزیزان
از هیچکی به جز خدا نمیترسید؟ برا همین برای یه چسه نمره خایهمالی معلمتون رو میکنید؟ آها حله بله درسته آره حله آره همینطوره قطعا حله آها
حتی اگه بابت یبس بودنم ازتون عذرخواهی کردم قطعا خواستم از شرتون خلاص شم وگرنه هیچ وقت پشیمون نیستم. خدانگهدار
راهي كه براي اثبات باحال بودنتون انتخاب ميكنيد خيلي بچه گونس براي همين ماها كه دور هم جمع ميشيم هميشه يكي مثل تو هست كه مسخرش كنيم و به كص مادرش بخنديم
یکی بیاد به جای من این فیلمهای فاخر تو کون نرو و این نمایشنامههای کلفت رو بخونه تا هر چی میخواد بهش بدم. حتی کون.