فکر میکردم هیچ چیزی در دنیا نتونه باعث بیخوابی و بیاشتهایی من بشه تا اینکه با استرس آشنا شدم
مصدع اوقات
فکر میکردم هیچ چیزی در دنیا نتونه باعث بیخوابی و بیاشتهایی من بشه تا اینکه با استرس آشنا شدم
جالبیش اینه که به هیچ دردی هم نمیخوره؛ فقط تمام اراده و تواناییت رو میگیره و به جاش کیرش رو میده دستت.
تو الان در موقعیتی نیستی که دلت برای غواصان دست بسته بسوزه، درواقع الان هر موجود زنده یا مردهای در هرجایی از کیهان از توی کله سیاه خاورمیانهای زندگی آرامتر و راحتتری داره. حالا بشین و به درد خودت بمیر و غواصان رو با حوریهای باکره و جویهای عسل و درختان میوه تنها بذار.
من قبل اين كه دندون عقلمو بكشم سر به بيابان ميزارم و با رنگو پيمان رفاقت ميبندم چون من يه سوسمارم
عقلم همين الان بهم گفت هليا بخدا من دندون ندارم من انگليم كه از ميزبان تغذيه ميكنه
Khabam Nemibareh
Amir Tataloo
خوابم نميبره خاموشي ولي ميخوام بازم بگيرمت الو سلام چرا قطع كردي
ترقی ظاهری دختر فرهادی واقعا مثال زدنیه؛ تو جدایی نادر از سیمین شبیه کوزه ترک خورده بود، الان تو جشنواره کن سرویس چینی رو ده هیچ میزنه
اگه یه دخترعموی طرفدار بیتیاس نداری که دائم آهنگاشون رو برات بذاره و بخواد بهت ثابت کنه که بیتیاس جالبه و شبا هم با صدای سریال کرهای ژانر درامش خوابت نبره، تو خوشبختی.
واقعا از یه سنی به بعد فقط دوری و دوستی نسبت به خانواده جوابه، از اونجا به بعد موندن تو خونه یعنی گاییده شدن خواهر و مادر اعصاب
تصمیم گرفتم یک هفته دست نگه دارم برای شروع فصل دوم سریالم، هنوز روز اول تموم نشده چهار پنج تا اتفاق مهم برام اسپول شده. احتمالا تا آخر هفته دیگه چیزی باقی نمونده باشه که بخوام از بقیه سریال ببینم و قبلا ندیده باشم
دیدن سریال اورریتد یعنی من غافلگیری طی دنبال کردن خط داستانی سریال را دوست ندارم
بیاید در روز تولد تراویس فیمل از خداوند بابت خلق این اثر هنری چشم نواز تشکر کرده و دستش را ببوسیم
روز تولد تراویس فیمل رو به تمام زیباییهای دنیا تسلیت میگم چون بعد از تولد اون، دیگه نمیتونن به چشم بیان😔
برید چارتا کتاب کسشر روانشناسی بخونید و هر صفحهاش رو استوری کنید و بعد برای قشر احمق جامعه افسوس بخورید و صد البته که خودتون جزء اون قشر نیستید😳
ممنون که تو بیوتون ♻️ میذارید و ما رو از آشغال بودنتون مطلع میکنید عزیزان