مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بقیه وقتی فانتزیامو میشنون:
Somebody Else
The 1975
خيلي خيلي زيبا براي هميشه
يعني چي جو ورزشگاه مناسب خانوما نيست؟يادتون رفته من هليام و قمه دارم؟
شايد هر دفعه كه درباره فينگيليش نوشتنتون نظر ميدم بگيد bkirm ولي جدا ياد بگيريد زبانتون رو دوست داشته باشيد چون ابهت "بكيرم" از"bkiram” بيشتره
به طور خلاصه شما با فينگيليش نوشتن ثابت ميكنيد كه يك كوني بالفطره هستيد
دو دسته ادم كيري رو ميخوام امشب معرفي كنم
١-پسري كه پروفايل توماس شلبي و جوكر ميزاره
٢_دختري كه پروفايل فيلماي تركي ميزاره
امسال عيد ميخوام صورت فك و فاميلو ليس بزنم
ولي جدا مامان بزرگا و بابابزرگا همه ي نوه هاشونو به يه اندازه دوست دارن به جز من
من اون بچه محبوب تره هستم
ميخواي به من بگي جنده ي سالاد الويه نيستي؟تو اين دنيا همه جنده ي سالاد الوين
همين و بس
کیر تو این کنکور و مشتقاتش که نمیذاره ما با آرامش یه دوتا سریال ببینیم
هيچكس:
فاميل:دندونپزشك شو دندون منو درست كن
مهندس شو يه نقشه خوب بكش واسه خونه جديدم
دكتر شو من مريض ميشم بيام ويزيت مجاني
رييس بانك شو يه وام بده به من
يه سوپرماركت بزن وسيله خيلي گرون شده بيايم هرچي ميخوايم بگيريم
عا ديدي لباس زير چقد گرونه؟برو شورت فروشي وا كن درامد داره
كم مونده بگن جنده شو كون مجاني بده
ننه باباتون واستون كادو تولد سگ ميخرن؟من هر وقت ميگم سگ ميخوام ميگن تو خودت سگي
من فكر ميكردم بعد كنكور همكلاسيام دون دونه عروس ميشن مرحله ي عمل دماغ كلا از يادم رفته بود
ناموصا هر استوري باز ميكنم يكي از دماغش استوري گذاشته استوري بعديشم رفيق صميميشه كه رفته ملاقات
کسی که بعد از عمل دماغ خودش رو میگیره مصداق بارز ضرب المثل خدا خرو شناخت بهش شاخ نداد هست
ميخوام از اين به بعد هركيو ديدم كه دماغشو عمل كرده بگم مباركه انشالله دماغت بچرخه بعد بزنم زير خنده از شدت كصنمكيم
تخصصم؟ ناراحت کردن افرادی که دوسشون دارم
مياي ناشناس از آداب صحبت كردن ميگي؟حتما از اونايي هستي كه اگه بچه ها تو كلاس اهنگ ميزاشتن سريع ميرفتي به ناظم مدرسه ميگفتي و هر وقت نزديك بچه ها ميشدي همه ميگفتن اه اين تخم سگ
ميخوام موهامو پسرونه بزنم و تيك تاك بسازم و لبمو گاز بگيرم و بگم من لزبينم.
فکر میکردم هیچ چیزی در دنیا نتونه باعث بی‌خوابی و بی‌اشتهایی من بشه تا اینکه با استرس آشنا شدم