مصدع اوقات
879 subscribers
2.81K photos
536 videos
8 files
254 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
هر ایرانی یک استوری با محتوای "مو دزد نیستوم بمولا مو آمدم زید بازی"
Forwarded from SUT Twitter
how it be

«4:00»

@sut_tw
شبیه کسایی که چت‌ها رو دو طرفه پاک میکنن سین میزنید
پایان بندی سریال هانیبال واقعا جزو پنج پایان بندی برتر زندگیم بود.
یعنی چی که دیس‌ها و دیس‌بک‌های رپرا براتون جالبه؟ کل اتفاقی که میفته اینه که یکی میاد حداقل سه دقیقه یک ریز گنده گوزی میکنه و به یه گنده گوز دیگه میرینه، بعد گنده گوز 2 دوباره با گنده گوزی به گنده گوز اول میرینه؛ بعد تو که دقیق نگاه میکنی میبینی هیچ کدومشون هم واقعا هیچ گوهی نیستن. کجای این اتفاقات جالبه جدی؟
آدم مغزش سبک باشه خوابش سبک نباشه.
صبحی که تو ایران شروع بشه غروب جمعه‌ست
خواب کسشری که در طول شب هی به شکل‌های مختلف تکرار میشه و بارها کلت رو کیری میکنه جنده توجهه.
الان تو اینستاگرام دارن میگن:
روزی صد بار بگو برق هیچ جا نمیره، برق همیشه هست، تو اگر بخوای میشه، تو مرکز جهانی.



-Fkamrannia-

@uttweet
وقتی به مامانم میگم میخوام برم تربیت بدنی
واکنش مامانم:
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 ابراهیم عطایی، دونده حرفه‌ای و فوق لیسانس مدیریت ورزشی، ده سال است که در آستانه اشرفیه نگهبان سرویس بهداشتی است😐



🆔 @Tonekabon24ir
Forwarded from ژاژخا
‏برم سوپر بگم ببخشید من رانی میخوام، شهوت رانی.

هابز
@zhazhkha
کاش میشد با فروشنده‌ها روراست بود؛ مثلا به جای "ممنون حالا ما یه دوری میزنیم برمیگردیم" آدم میگفت "ریدم تو لباس‌های کیریت خوارکسده سگ روی اینا نمیرینه" و مغازه رو ترک میکرد
این خارجیا ام دیگه زیادی دارن خایه‌مالی فرهادی رو میکنن بابا یه اصغر که دیگه این حرفارو نداره تازه ما اکبرش هم داریم اونو ببینید چیکار میکنید
الان بابای هلیا میره زندان ملاقات پدر بابک خرم دین میگه داداش بنظرت چیکارش کنم این دختره رو
اگر وجود پروردگار واحد و خالقیتش رو در نظر بگیریم، پس از ساعت‌ها تفکر در آیات و نشانه‌های الهی به این حقیقت پی خواهیم برد که اگر خداوند راگنار لاثبروگ رو آفریده بلاشک مارو ریده
‏هر معلم: حتی اگه وزیر هم بعد از شروع کلاس بیاد اجازه نمیدم بیاد داخل.
همون معلم، وقتی مدیر مدرسه میاد:

> برادر ناتنی
@Comentive
خنده‌دارترین چیزی که چندوقت اخیر دیدم:
نباید به مو فرفریا بگید بَبَعی.