ZITTI E BUONI
Måneskin
اهنگ از بند ايتاليايي گشنگم چون ايتاليا قراره ببره شو بخير💙
Forwarded from توییتی
من جاهای خشن فیلما چشمامو میبندم
از لای چشم نگاه میکنم
هیچ فرقی نداره ها، ولی حس میکنم میزان آسیب روحیم کمتر میشه
@TweetyChannel | فاعزه
از لای چشم نگاه میکنم
هیچ فرقی نداره ها، ولی حس میکنم میزان آسیب روحیم کمتر میشه
@TweetyChannel | فاعزه
7 Band | Vasat Mimiram
[@NOSTALGYSONGS کانال]
وااااااااای ایییییییین
خدااااای من
خدااااای من
EsteghlalPage استقلال پیج
😂😂😂😂 🄼 🆔 @EsteghlalPage_Goal
چرا دارم به اين ميخندم خدايا
Forwarded from SUT Twitter
هر ایرانی یک استوری با محتوای "مو دزد نیستوم بمولا مو آمدم زید بازی"
یعنی چی که دیسها و دیسبکهای رپرا براتون جالبه؟ کل اتفاقی که میفته اینه که یکی میاد حداقل سه دقیقه یک ریز گنده گوزی میکنه و به یه گنده گوز دیگه میرینه، بعد گنده گوز 2 دوباره با گنده گوزی به گنده گوز اول میرینه؛ بعد تو که دقیق نگاه میکنی میبینی هیچ کدومشون هم واقعا هیچ گوهی نیستن. کجای این اتفاقات جالبه جدی؟