اميدوارم هرچه زودتر اين اهنگ كصشر از مغزم بره بيرون وگرنه سرمو قطع ميكنم
Beggin' (Lyrics)"I'm Beggin', Beggin' You" [TikTok Song]
Måneskin
صددرصد همه میشناسین اینو💖
شما دهه هشتادیای قمه کش چی میخواید از جون ما؟ ما دهه بیستیا تنها چیزی که میکشیدیم تریاک بود
یعنی پسرا وقتی از مهمونی برمیگردن نمیشینن غیبت نمیکنن؟ نه امکان نداره نمیپذیرم.
ترکیب تینیجر ایرانی با فرهنگ غرب کثافتیه که حتی سوسک فاضلاب هم علاقهای نداره ازش تغذیه کنه.
نيمه اول با برتري يك هيچ انگليس به پايان رسيد تبريك به ممبراي بريتانيايي چنل
ZITTI E BUONI
Måneskin
اهنگ از بند ايتاليايي گشنگم چون ايتاليا قراره ببره شو بخير💙