میگم چرا باهاشی میگه بچه هارو خیلی دوس داره. دخترای عزیز اگه به خاطر همین موضوع کص میدین بگین من دیگه بچه ی همسایمونو انگشت نکنم
رفته بودم خونهی عموم یهو یکی در زد عموم در رو باز کرد گفت "باز تویی؟" اونی که پشت در بود جواب داد "نه کسخل من عقابم" بعد هم با عموم پرواز کرد رفت
من این حرفا رو برای خنده نمیزنم، پشت این حرفا کسنمکی خاصی هست تا شما با منزجر شدن یادتون بیاد چقدر زندگی کسشر و کیریه
هر دفعه که میرم دستشویی خونمون سریالِ "مرگ تدریجی یک صابون" رو میبینم
رفتم تو اتاق دیدم یه دختره نشسته گوشی دستشه، رفتم جلو دیدم داره تایپ میکنه:"رفتم تو اتاق دیدم یه دختره نشسته گوشی دستشه، رفتم جلو...
شما بری مغازه دیلدو هم بخری فروشنده میگه "من یه دونه ازینا برا مادر خودم گرفتم عالی بود جنسش"
دوست پسراتون يه طورين كه بايد بهشون گفت "هر وقت انگشتتو از دماغت دراوردي انگشتتو بكن تو كون دوست دخترت"
ما شهاب سنگ نميخوايم دنيا رو نابود كنه ما فقط يه سنگ ميخوايم كه فرو كنيم تو كونت
اینایی که صداشون قشنگه تا زمانی صداشون برات قشنگه که خودشون فکر نکنن صداشون قشنگه؛ چون به محض اینکه این حقیقت رو بفهمن انقدر عشوه و تنفس های اضافه و لحن های اسهالی به صداشون اضافه میکنن که دیگه فقط دلت میخواد سیفونو بکشن.