انقدر کلهم کیریه که کلمهها به کس مادرشون خندیدن بخوان توصیف کنن
اگه قراره فردا صبح هم تو ایران پا شیم بگید که دیگه کلا پا نشیم دست شیم دست بزنیم
میگم چرا باهاشی میگه بچه هارو خیلی دوس داره. دخترای عزیز اگه به خاطر همین موضوع کص میدین بگین من دیگه بچه ی همسایمونو انگشت نکنم
رفته بودم خونهی عموم یهو یکی در زد عموم در رو باز کرد گفت "باز تویی؟" اونی که پشت در بود جواب داد "نه کسخل من عقابم" بعد هم با عموم پرواز کرد رفت
من این حرفا رو برای خنده نمیزنم، پشت این حرفا کسنمکی خاصی هست تا شما با منزجر شدن یادتون بیاد چقدر زندگی کسشر و کیریه
هر دفعه که میرم دستشویی خونمون سریالِ "مرگ تدریجی یک صابون" رو میبینم
رفتم تو اتاق دیدم یه دختره نشسته گوشی دستشه، رفتم جلو دیدم داره تایپ میکنه:"رفتم تو اتاق دیدم یه دختره نشسته گوشی دستشه، رفتم جلو...
شما بری مغازه دیلدو هم بخری فروشنده میگه "من یه دونه ازینا برا مادر خودم گرفتم عالی بود جنسش"
دوست پسراتون يه طورين كه بايد بهشون گفت "هر وقت انگشتتو از دماغت دراوردي انگشتتو بكن تو كون دوست دخترت"
ما شهاب سنگ نميخوايم دنيا رو نابود كنه ما فقط يه سنگ ميخوايم كه فرو كنيم تو كونت