دوست دارم برم با تمام 22 نفر مشکوک به کرونای بیمارستان شهرم دست بدم و روبوسی کنم که حداقل تا یک هفته دیگه دلیل قانع کننده ای برای درس نخوندن و به کس گاو زدن وقتم داشته باشم.
شما که زبون حیوونا رو میفهمید به گاو بگید انقدر کسش رو به من نچسبونه، کلی کار دارم
یه کم به اینایی که برای دریافتِ تحسین متقابل هی بقیه رو تحسین میکنن توجه کنید، کونمون رو پاره کردن کیریای عقدهای
خود این کرهایها به خاطر سایز کیرشون روشون نمیشه حتی تجاوز کنن، بعد شما میرید فنشون میشید؟
مصدع اوقات
خود این کرهایها به خاطر سایز کیرشون روشون نمیشه حتی تجاوز کنن، بعد شما میرید فنشون میشید؟
شاید بگید سایز چه ربطی به هنر داره؟ باید بگم ربطش اونجا کیری میشه که دختر ۱۴ ساله به یه مداد رنگیِ سفید مفید و کردنی میگه "هات"
تنها تشکرم از کرونا اینه که این کاظم قلمچی و زیردستاش رو کیر کرد. ممنونم کرونای جنده
بعضی آدم ها واسه اینکه دستشون دوباره کثیف نشه هیچ وقت سیفون رو نمیکشن و بوی گند کسشرهایی که میگن رو ما باید تحمل کنیم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تمامی مدارس استان مازندران برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا 2019، هفته آینده نیز تعطیل میباشند:
Forwarded from مغزخراب (Mojib)
سلام ضحاک هستم جهت خرید شیر تازه و بدون نگهدارنده مار به همین اکانتم پیام بدین آخه میدونید من خیلی ماردوش ام
@maghzee_kharab
@maghzee_kharab
کاش میتونستم جای "دوستت دارم" هایی رو که به بعضیا گفتم با "کص مادر جندت بی پدر " عوض کنم!
کاشکی من زودتر از عموهای فیتیله بمیرم. نمیخوام خبر مرگشون رو بشنوم هیچوقت:(((((((((((((((((((((
من مثل حضرت حافظ نیستم بگم:
اگر بر جای من غیری گزیند دوست،حاکم اوست
حرامم باد اگر من جان به جای دوست بگزینم
من هم خودتو هم اون مادر جندتو که همچین حرومزاده ای پس انداخته میگام
اگر بر جای من غیری گزیند دوست،حاکم اوست
حرامم باد اگر من جان به جای دوست بگزینم
من هم خودتو هم اون مادر جندتو که همچین حرومزاده ای پس انداخته میگام
واقعيتش اينه كه وقتي شما دارين كصشعر ميگين ما ميدونيم كه دارين كص ميگيد ولي چون كون خوبي داريد ميزاريم ادامه بدين
الان فقط ادمین کانال "اتحاد قزوینی ها" کیرش تو کص ننه ادمین فیک بوک نیست