Forwarded from ژاژخا
قبلنا فکر میکردم همهی ایرانیها بدبختن، ولی خب، یه سریا اصلا ایرانی که توش زندگی میکنن هم با ایران ما فرق داره
Forwarded from SUT Twitter
بله، این آدما قاچاقچیان با تعریف معمول، مضرن برای اقتصاد کشور، کلی هم ممکنه تجهیزات غیرقانونی جابجا کنن، ولی فکر میکنی قرار گرفتن تو چنین شرایطی انتخاب خودشونه؟
* من لا یحضره الفقیه *
@sut_tw
* من لا یحضره الفقیه *
@sut_tw
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
-واقعا نمیدونم تو مغزش چی میگذره، حتما کلی مشغله داره😔💔
مغزش:
مغزش:
Forwarded from مصدع اوقات (-Kim🐼)
مود الان فقط نقی معمولی وقتی که بعد از دعوا با زنش از پله پرت شد پایین و در همون حالت بهش گفت: "طرف من نمیایا. شب بخیر."
Forwarded from ژاژخا
یروز یه گوجه عاشق میشه. میره کیوی دختره و بهش پیام میده. دختره سیب میکنه ولی جواب نمیده.اصن انگور نه انگور که پیامی اومده.رفیقای گوجه میگن بیخیال حاجی این بهت پا نمیوه، اما گوجه میگه وایسید، اناناس که مخشو بزنم. هرجور شده با دختره قرار میذاره ولی توی راه میره زیر تریلی و میشه رب.
یاش
@zhazhkha
یاش
@zhazhkha
ولی آسیب پذیرترین حالت آدما وقتیه که تمام اعتماد به نفسشون رو از دست داده باشن