چه طوري تو بحثاي فوتبالي دووم مياريد؟من واقعا بايد تمومش كنم وگرنه طرف مقابل انقدر ميره رو مخم كه يا مغز خودمو پرس ميكنم يا اونو
Forwarded from ژاژخا
قبلنا فکر میکردم همهی ایرانیها بدبختن، ولی خب، یه سریا اصلا ایرانی که توش زندگی میکنن هم با ایران ما فرق داره
Forwarded from SUT Twitter
بله، این آدما قاچاقچیان با تعریف معمول، مضرن برای اقتصاد کشور، کلی هم ممکنه تجهیزات غیرقانونی جابجا کنن، ولی فکر میکنی قرار گرفتن تو چنین شرایطی انتخاب خودشونه؟
* من لا یحضره الفقیه *
@sut_tw
* من لا یحضره الفقیه *
@sut_tw