Forwarded from Cinema Tweet
آدری هپبورن و بچه آهویش پیپِن
در جریان ساخت فیلم عمارتهای سبز در سال ١٩۵٩، مربی حیوانات فیلم به آدری پیشنهاد کرد که بچه آهو را به خانه ببرد تا آهو به حضور او عادت کند. بچه آهو اما آدری را مانند مادرش همهجا دنبال کرد و تبدیل به حیوان خانگیِ جدایی ناپذیر او شد.
"Sara Shahbazi"
🎬 @Cinema_twitt
در جریان ساخت فیلم عمارتهای سبز در سال ١٩۵٩، مربی حیوانات فیلم به آدری پیشنهاد کرد که بچه آهو را به خانه ببرد تا آهو به حضور او عادت کند. بچه آهو اما آدری را مانند مادرش همهجا دنبال کرد و تبدیل به حیوان خانگیِ جدایی ناپذیر او شد.
"Sara Shahbazi"
🎬 @Cinema_twitt
Cinema Tweet
Photo
حتی حیوان خانگی بانوام متناسب با معصومیت و زیباییش بوده🙂💔
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
متاسفم اما این تخم سگ واقعا کیوته🤝💕
اینجا دلم میخواست برم حضرت کوین اسپیسی رو بغل کنم و با هق هق بهش بگم مرد تو از مردم ایران هم بیشتر بگا رفتی نگو این حرف و جان ناموست بیا بزن تو گوش من.
(اسم فیلمشام American beauty عه اگه ندیدین؛ اینطور بگم که کیر عواملش تو قلبم💘، کارگردانشام کارگردان فیلم 1917 عه ولی کیر اینم نمیتونه بخوره اون فیلم.)
(اسم فیلمشام American beauty عه اگه ندیدین؛ اینطور بگم که کیر عواملش تو قلبم💘، کارگردانشام کارگردان فیلم 1917 عه ولی کیر اینم نمیتونه بخوره اون فیلم.)
Forwarded from اتاق زیر میمدونی
meanwhile retards on twitter:
اگه این یاد چیزی میندازتت به جهنم خوش اومدی
🥺 🥺 🥺 🥺 🥺
☺️
اگه این یاد چیزی میندازتت به جهنم خوش اومدی
🥺 🥺 🥺 🥺 🥺
☺️
دیگه کلا چارخونهی قرمز مشکی میبینم کهیر میزنم. البته عجیبه که هنوزم وجود دارن چون پیرهن این رنگیا دو سال پیش به درد شیشه پاک کردن میخوردن چه برسه به الان.
خیلی دلم میخواد زندگی با برنامه و منظمی داشته باشم ولی بودن نظم و ترتیب تو زندگی من مثل بودن جیمز باند تو سریال امام علیه
مصدع اوقات
خیلی دلم میخواد زندگی با برنامه و منظمی داشته باشم ولی بودن نظم و ترتیب تو زندگی من مثل بودن جیمز باند تو سریال امام علیه
البته برای منظم و بابرنامه جلو رفتن نیاز به هدفی هست که آدم رو ترغیب کنه، منای که هیچ تصوری از هدف ندارم بهتره کلا سکوت کنم🤝
چجوری خودتون رو دوست دارید؟ چجوری به خودتون حس خوبی دارید و بهش اهمیت میدید؟ کیرم دهنتون نه چیز ببخشید خوش به حالتون
Forwarded from توییتی
ما دخترا خیلی وقتا تو دعوا میدونیم حق با پسراست ولی یجور کولی بازی در میاریم که پسرا محکوم بشن که هم عذر خواهی کنن هم نازمونو بکشن تا آشتی کنیم ~~
@TweetyChannel | Springgirly
@TweetyChannel | Springgirly
چه طوري تو بحثاي فوتبالي دووم مياريد؟من واقعا بايد تمومش كنم وگرنه طرف مقابل انقدر ميره رو مخم كه يا مغز خودمو پرس ميكنم يا اونو