مصدع اوقات
879 subscribers
2.81K photos
536 videos
8 files
254 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
اگه باید به همه‌ی عقاید احترام گذاشت چرا به عقیده‌ی من که میگم مادرت جنده‌ست احترام نمیذاری مادرسگ؟
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وای این ویدئو تا ابدیت خنده داره. کمک. AAAAAAAAAAAAHHHHHHH
میم مورد علاقم
مصدع اوقات
وای این ویدئو تا ابدیت خنده داره. کمک. AAAAAAAAAAAAHHHHHHH
كاش يه آدم پيدا شه كه مثل اين ويديو هيچ وقت ازش خسته نشم
ناموسا چند ساله داريم به اين ميخنديم؟
ایلان ماسک گوه خورد با تو
دوستان لطفا اگه تو پروفایلتون کلمه‌ی "عشق" وجود داره یه جوری بذارید که "ع"ش هم مشخص بشه وگرنه جالب نمیشه متاسفانه
میگم این اسرافیل تمام وظیفه‌ش اینه که تو یه صور فوت کنه؟ من جای ابلیس بودم به خاطر این یارو قهر میکردم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من تو ذهنم:"این دفعه دیگه جدی درس میخونم"
جدی درس خوندنی که اتفاق میفته:
We Ride, Really!
Hans Zimmer
عاشق این موسیقیم💘ولی خیلی کمه متاسفانه - از انیمیشن رنگو🤝
Married Life
Michael Giacchino
این هم مال اون انیمیشنه‌ست که همزمان هم حوصله‌سربر بود هم غمگینم میکرد - از انیمیشن up
Suite No 2 in B minor, BWV 1067 Badinerie
Bach
بری باخ؟ خیر، یوهان سباستیان باخ.
ولي واقعا فاميل خوب،خيلي خوبه
براي اونايي كه فك و فاميلشون كصكليد و رو مخن ناراحتم
وقتی یه آدم درونگرای حشری با سلیقه خوب در فیلم و موسیقی پیدا کنم که اتفاقا شانه‌های پهنی هم داره همون زمانیه که صدای آلارم 7 صبحم رو میشنوم
شبا سگ سیاه افسردگی میاد بالا سرم میشینه و میگه حالت کیریه بدم کیریه، الکی ادا حال خوبا رو درنیار
ولی بچه‌ها اشکالی نداره اگه حالتون خوب نیست. ما هم آشپزخونمون یکم کوچیکه
حالتونو بهم بزنم؟
حالا جدا از شوخي چيشد كه فكر كرديد انقدر مهميد كه هر دفعه يكي ناراحته بگيد به خاطر منه؟
اعتماد به نفستو گاييدم كه
مصدع اوقات
حالتونو بهم بزنم؟
وقتی بهت میگن برای درست کردن پنکیک شکلاتی باید شکلات رو با تخم مرغ مخلوط کنی ولی کند ذهن‌تر از این حرفایی:
مصدع اوقات
حالتونو بهم بزنم؟
وقتی بهت میگن درسی که ما میگیم رو بخون و در کنارش علاقه‌ت رو هم ادامه بده:
Forwarded from مملکته
▪️‏چند نفر رسما و علنا دارن یه کودک رو به عنوان برده جنسی خرید و فروش می‌کنن که البته نه تنها قانونیه بلکه جمهوری‌اسلامی حمایت و تشویق هم می‌کنه. بعد نهاد رسمی حکومت از مردم می‌خواد پول بدن که خانواده از برده‌فروشی کودک‌شون منصرف بشن.
صد سال دیگه کی باور می‌کنه اینجا انسان زندگی می‌کرده؟
Keykhoon

▪️‏نتیجه ی اینکه هر وقت هر حادثه ای هر جا رخ داد یه عده به اسم خیر جلو افتادن با سواری بر روی احساسات مردم پول جمع کردن و هرگونه مسئولیت بحران زداییو از روی دوش حکومت برداشتن.
حالا نهادهای مثلا مردمی اونقدر وقیح شدن که برای یه جرم کاملا آشکار جمعی باز دست گدایی به سمت مردم دراز کنن.
Ladyrose

▪️#کودک_همسری با رسم شکل
هلال احمر هم به جای اعتراض به این قانون کثیف پول جمع میکنه بازی دو سر برد نه کسی باهات بد میشه در نقش سیستم خوب هم فرو میری
اول اعتراض کنید به کودک همسری
در مرحله بعد تا تغییر قانون برای نجات اون بچه پول هم جمع کنید.
Hamidfarid1357

▪️یعنی باورم نمیشه که دارید پول جمع می‌کنید که بدید به یه بابای دیوثی که دخترشو نفروشه! .. رسما تبلیغ برده‌داریه این توییت کثافت شما!

Grandma
@mamlekate