با این سرعت نت فقط میشه مادر آذری جهرمی رو ۳۰ ثانیهای تو آسانسور کرد بعد آپلودش کرد تو پورنهاب
Forwarded from مصدع اوقات (- Sogand 🇧🇷)
خب امشب باید به کس عمهی کی بخندیم؟
من شاشیدم تو مملکتی که توش آرزوها قراره برای همیشه آرزو بمونن آقای قاضی، شاشیدم
الان مهراد جم ناراحته که کنسرتاش به خاطر کرونا کنسل شده و تا اطلاع ثانوی نمیتونه با صدای خروسیش کس دخترای کیریتر از خودش رو خیس کنه
برای آقایی شل کمرت شیرموز درست میکنی بلکه خشابش پر شه بکنتت؟
من کسی شیرموزمو بخوره کونش میزارم شما چقدر خوش رقص و دربند سکس هستید😔
من کسی شیرموزمو بخوره کونش میزارم شما چقدر خوش رقص و دربند سکس هستید😔
من اصلا آدم نژادپرستی نیستم برا همین میگم کیرم تو تک تک قومیتهای ملت ایران
زندگيم مثل يه پسر بچه تخسه كه شلوارشو كشيده پايين و اين ور اون ور ميدوعه و كنترل شاششو نداره
شماهايي كه ميگين زندگي هنوز زيبايي هاي خودشو داره كصمغزين.
چطوري اين عادلانست كه يه سري كون بچه زندگي روزمرشون آرزوي منه و شما هنوز ميگين زندگي زيبايياشو داره.
چطوري اين عادلانست كه يه سري كون بچه زندگي روزمرشون آرزوي منه و شما هنوز ميگين زندگي زيبايياشو داره.