وقتی این کرونا و این تمیزکاریای مامانا تموم شه، ما میمونیم و کلی مامانِ وسواس گرفته
Forwarded from زرد (نگین')
تو باید همیشه یه آلستار کثیف داشته باشی که از راه رفتن زیاد درز هاش باز شده.
ی گردن کبود که نشون بده شب قبل زندگی کردی.
باید یه شیشه پر از پول خورد باشه که نخ های وینستون بگیری
باید یه سطل رنگ داشته باشی واسه وقتایی که روحت مرده.
باید چند بار تو زندگیت آدم عوضی ببینی تا بفهمی زندگی به قشنگی رویای بچگی نیست.
باید یه بار ته جیب شلوارت یه ده تومنی چروک پیدا کنی تا بفهمی لذت و ذوق ینی چی.
باید حداقل یه بار از ته دل یکی رو دوست داشته باشی و ی بار تا سر حد مرگ از یکی متنفر شی.
باید یه بار پای برهنه زیر سیل بارون قدم بزنی تا بفهمی هنوز زندگی نمرده
باید ی بار قانون هارو بشکنی تا قلبت از شدت ترس تند بتپه و صورتت قرمز شه.
باید یه بار ته کوچه خلوت کسی رو که دوسش داری گیر بیاری.
باید یه بار آس و پاس بمونی تا بفهمی واقن کی رفیقه.
باید یه ساندویچ رو چهار قسمت کنی تا بفهمی همیشه همه چی کامل نیست.
باید یه بار توی سوز سرما چایی داغ لب سوز بخوری.
باید زندگی کنی
واسه یکبارم ک شده باید زندگی کنی.
ی گردن کبود که نشون بده شب قبل زندگی کردی.
باید یه شیشه پر از پول خورد باشه که نخ های وینستون بگیری
باید یه سطل رنگ داشته باشی واسه وقتایی که روحت مرده.
باید چند بار تو زندگیت آدم عوضی ببینی تا بفهمی زندگی به قشنگی رویای بچگی نیست.
باید یه بار ته جیب شلوارت یه ده تومنی چروک پیدا کنی تا بفهمی لذت و ذوق ینی چی.
باید حداقل یه بار از ته دل یکی رو دوست داشته باشی و ی بار تا سر حد مرگ از یکی متنفر شی.
باید یه بار پای برهنه زیر سیل بارون قدم بزنی تا بفهمی هنوز زندگی نمرده
باید ی بار قانون هارو بشکنی تا قلبت از شدت ترس تند بتپه و صورتت قرمز شه.
باید یه بار ته کوچه خلوت کسی رو که دوسش داری گیر بیاری.
باید یه بار آس و پاس بمونی تا بفهمی واقن کی رفیقه.
باید یه ساندویچ رو چهار قسمت کنی تا بفهمی همیشه همه چی کامل نیست.
باید یه بار توی سوز سرما چایی داغ لب سوز بخوری.
باید زندگی کنی
واسه یکبارم ک شده باید زندگی کنی.
انقدر با عموهای فیتیلیه انس گرفته بودم که الان که نمیبینمشون انگار عموهای واقعیم رو ندیدم:""""""""""""""
ولی دهه نودیا چقد کسشرن!
نه جومونگ دارن، نه عموهای فیتیله، نه عمو قناد، نه عموپورنگ، نه پنگول، نه مسابقه محله، نه بیگ مسعود...
این کیر من بره تو بچگی کردنشون.
نه جومونگ دارن، نه عموهای فیتیله، نه عمو قناد، نه عموپورنگ، نه پنگول، نه مسابقه محله، نه بیگ مسعود...
این کیر من بره تو بچگی کردنشون.
انقدر تو خونه نشستم حس میکنم پاهام تبدیل به ریشه شدن و الانه که از رو موهام برگ در بیاد
Forwarded from ✨GalaxyStore 2✨ via @likevotee_bot
فاحشه ای همبسترش را میبوسید،
ورزشکاری چهار گوشه زمین را،
و اخوندی قرانش را؛
نان از هر کجا که در بیاید مقدس است و باید ان را بوسید!
👤 صادق هدایت
Join: @ClownTweet
ورزشکاری چهار گوشه زمین را،
و اخوندی قرانش را؛
نان از هر کجا که در بیاید مقدس است و باید ان را بوسید!
👤 صادق هدایت
Join: @ClownTweet
میخوام کتاب بخونم ازش عکس بگیرم بذارم پروفایل آخه من خیلی کتابخون و اهمیت دهنده به دانش بشریام
حتی زن های بیوه فامیل هم تو این هوا دارن شوهر میکنن شما ببین ما تینیجرهای تازه به حشر رسیده چی میکشیم
تو رو خدا ما کسنمکا رو دور نندازید ما بدون کسی که بتونیم کس گیرش بیاریم هیچی نیستیم😔
آدم وراج رو بنداز تو آتیش، خاکسترش رو بریز پای نهال یه گل رز و وقتی گل جوونه زد بشاش روش