بهش گفتم:"میشه نری؟" یه پوزخند زد و گفت:"به شاخام نگاه نکن، من یه بز سادهم"
وقتی پارتنرت ماسک زد نگاش کن و بگو عزیزم وقتی ماسک میزنی و ۸۰ درصد قیافت معلوم نیست چقدر قشنگتری🥺💕
#ترفندعاشقانه
#ترفندعاشقانه
این واکسنا که میگن از خارج میاد رو نزنیدا، دیشب همسایمون که ریش پروفسوری داره و زنش با فامیلیش صداش میکنه میگفت اسرائیل توشون ایدز تزریق کرده
هروقت بین زبون فارسی و یه زبون دیگه پیوند برقرار میشه رو سر دو تا زبون ماضی نقلی میریزن هخهیخیهخیخیخهیخخدایامنوبکش
Forwarded from ژاژخا
تقاضاي من از همه ي آدما اينه كه تو صحبتاشون اصلا يه نوجوون غمگين افسرده ي كنكوري رو مخاطب خودشون قرار ندن،احتمال فاجعه زياده
چقد جالبه
آدمي كه همه چيزاي خوب و براي بچش ميخواد ولي نوبت بقيه كه ميشه چشم و گوشش ر ميبنده فقط گوه ميخوره
آدمي كه همه چيزاي خوب و براي بچش ميخواد ولي نوبت بقيه كه ميشه چشم و گوشش ر ميبنده فقط گوه ميخوره
راه حل شمارو نميدونم ولي من اگه بخوام روح كسي رو خراش بدم قبل اسمش يه "آجي" اضافه ميكنم و نان استاپ با صداي بلند صداش ميكنم تا عروسكشو بهم بده.
اگرم عروسكشو نداد ميرم به همه ميگم كه چه آدم بديه و نبايد باهاش دوست باشيم و همه ي بال كبابيارو سر شام ميخورم